anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy da się usunąć komentarz ?

Selectic
#7 Wielbiciel#

Witam,

Komentarz klienta:

"fajna środa jest czwartej i nie doszło zero informacji o spóźnionej paczce "

Zgodność z opisem: *

Obsługa kupującego: ***

Moja odpowiedź:

"Wystawił Pan nam negatywny komentarz 13 lipca 2023, 00:41 (czwartek). Zakup został dokonany 11 lip 2023, 07:33 (wtorek) a paczka umieszczona w paczkomacie 12 Lip 2023, 12:16 (środa). Rozumiem, że niezgodność z opisem wg Pana dotyczy czasu dostawy. Bardzo prosimy o zmianę oceny gdyż paczka została dostarczona we wskazanym terminie. Być może nie zauważył Pan powiadomienia sms od firmy kurierskiej lub dostał je z opóźnieniem na co nie mamy wpływu jako sprzedawca. Pozdrawiamy, SELECTIC. "

Czy da się coś z tym zrobić skoro klient odebrał paczkę na drugi dzień:

  • Przesyłka odebrana

    2023-07-12, 19:29

ale ewidentnie chyba był pijany ponieważ 6h później stwierdził, że na nią czeka?

 

 

Mieliśmy opinie 5.0 i mało co brakowało na do Super Sprzedawcy. W tym momencie gość rozwalił nam system a ocena spadła na 4.727. W mojej branży jest bardzo ciężko o sprzedaż + komentarze i pracowałem nad tym 3 lata aby je uzbierać.
 
W tym momencie:
Polecenia od kupujących:90%
Zakupy części Twoich klientów nie były udane. Większość sprzedających osiąga poziom co najmniej 98%. Nie zostawaj w tyle. -355 / 100
Zadowolenie kupujących:4,727
Zgodność z opisem
4,64/5
Obsługa kupującego
4,82/5
Część Twoich klientów nie jest zadowolona z zakupów u Ciebie. Większość sprzedających osiąga poziom co najmniej 4,900. Nie zostawaj w tyle!
-295 / 170
Nieakceptowalny

Twój poziom jakości sprzedaży

-355 / 860
Wymaga poprawy
 
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Allegro niechętnie usuwa takie opinie ale zawsze możesz skontaktować się z tym klientem i poprosić go przez formularz o usunięcie opinii.

oznacz moderatorów

Selectic
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Rozumiem, ale czy sprawa nie jest jasna? Klient dostał paczkę w terminie a stwierdził po jej odebraniu, że nie.

Napisałem do allegro. Mam nadzieję, że znajdzie się po drugiej stronie człowiek a nie jakiś bot, który poważnie podejdzie do sprawy bo tak sobie może świnie podkładać w branży co i rusz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Takiej opinii Allegro nie usunie, obym się tu pomylił. Najlepiej skontaktować się z kupującym i wyjaśnić.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Selectic podaj proszę numer zamówienia, którego sprawa dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Selectic
#7 Wielbiciel#

Witam,

Nr zamówienia: 515bc9f0-1fac-11ee-a93a-139a192ebe52

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Selectic dziękuję! Już konsultuję Twoje zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Selectic
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dostałem odpowiedź, że komentarz zostanie ale nie będzie wpływać na wyniki jakościowe jednak średnia ocen na ten moment to: 4,727 więc póki co nie mogę się ubiegać o status Super Sprzedawcy. Mam nadzieję, że to też ulegnie poprawie na stan sprzed negatywnego komentarza.... Jedyną zmienną zostało zdobyć 6 pozytywnych komentarzy.

oznacz moderatorów