Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Komentarz klienta:
"fajna środa jest czwartej i nie doszło zero informacji o spóźnionej paczce "
Zgodność z opisem: *
Obsługa kupującego: ***
Moja odpowiedź:
"Wystawił Pan nam negatywny komentarz 13 lipca 2023, 00:41 (czwartek). Zakup został dokonany 11 lip 2023, 07:33 (wtorek) a paczka umieszczona w paczkomacie 12 Lip 2023, 12:16 (środa). Rozumiem, że niezgodność z opisem wg Pana dotyczy czasu dostawy. Bardzo prosimy o zmianę oceny gdyż paczka została dostarczona we wskazanym terminie. Być może nie zauważył Pan powiadomienia sms od firmy kurierskiej lub dostał je z opóźnieniem na co nie mamy wpływu jako sprzedawca. Pozdrawiamy, SELECTIC. "
Czy da się coś z tym zrobić skoro klient odebrał paczkę na drugi dzień:
Przesyłka odebrana
2023-07-12, 19:29
Allegro niechętnie usuwa takie opinie ale zawsze możesz skontaktować się z tym klientem i poprosić go przez formularz o usunięcie opinii.
Witam,
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Rozumiem, ale czy sprawa nie jest jasna? Klient dostał paczkę w terminie a stwierdził po jej odebraniu, że nie.
Napisałem do allegro. Mam nadzieję, że znajdzie się po drugiej stronie człowiek a nie jakiś bot, który poważnie podejdzie do sprawy bo tak sobie może świnie podkładać w branży co i rusz.
Takiej opinii Allegro nie usunie, obym się tu pomylił. Najlepiej skontaktować się z kupującym i wyjaśnić.
@Selectic podaj proszę numer zamówienia, którego sprawa dotyczy.
Witam,
Nr zamówienia: 515bc9f0-1fac-11ee-a93a-139a192ebe52
@Selectic dziękuję! Już konsultuję Twoje zgłoszenie.
Witam,
Dostałem odpowiedź, że komentarz zostanie ale nie będzie wpływać na wyniki jakościowe jednak średnia ocen na ten moment to: 4,727 więc póki co nie mogę się ubiegać o status Super Sprzedawcy. Mam nadzieję, że to też ulegnie poprawie na stan sprzed negatywnego komentarza.... Jedyną zmienną zostało zdobyć 6 pozytywnych komentarzy.