anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Inpost uznał Wam reklamację?

gierland
#12 Orędownik#

Proszę o informację czy komukolwiek Was Inpost uznał reklamację złożoną z powodu uszkodzenia w transporcie paczki?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#17 Koryfeusz#

Tak od razu to ciężko im się przyznać do winy ,zwykle najpierw jest odmowna ale podobno po odwołaniach komuś uznali. Raz miałem zgłoszoną przez klienta zniszczoną paczkę z ich paczkomatu ale obyło się bez składania reklamacji ale po fotkach jakie mi klient przysłał to srebrny świecznik (sztywny ,grube srebro ,nie jakaś delikatna robota) wyglądał jakby ktoś go czymś bardzo ciężkim przycisnął i całkowicie zgniótł. Dobrze że nie musiałem składać reklamacji bo by mi może napisali że powinienem go wysłać w kasie pancernej.

oznacz moderatorów

deymon_pl
#9 Pomysłodawca#

Tak mi się udało, najpierw odrzucili ale po odwołaniu się uznali i całkiem szybko wypłacili odszkodowanie. Teraz czekam na odpowiedz co do drugiej ale tym razem zaginionej paczki. Więc warto walczyc o swoje:)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

hmmm...🤣, kiedyś otrzymaŁem zwrotkę w postaci placka , jakimś cudem z paczki o grubości 10cm udało im się zrobi 2 centymetrową ,, NIEWłAŚCIWE PAKOWANIE ,, TAK BRZMIALA ODPOWIEDŹ  na reklamację , DOBRZE ,ŻE NIEWIELKA WARTOŚć I ol...m

OJ...

Inpost OJOJOJJ...

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Tak, kilka razy, ostatnio paczka zaginęła - przez 2 tygodnie była w drodze do paczkomatu, aż do uznania reklamacji. Czy dalej jest, nie sprawdzałem.

"Oddali" całą wartość zamówienia, na podstawie screenów z panelu allegro.

Jedyne, co mi się nie podobało to konieczność wysyłania tych samych plików i dowodów (za każdym razem wiec to standard)... Wszystko umieściłem w formularzu - potwierdzenie transakcji, pełnomocnictwo od allegro, potwierdzenie wartości zamówienia, numer konta do zwrotu. Po miesiącu otrzymałem informację, aby przesłać im potwierdzenie transakcji, wartości zamówienia:) A następnie, gdy już uznano roszczenie - na osobnym formularzu jeszcze numer konta do przelewu... no nic.

Moja rada - nie dyskutować emocjonalnie (nie straszyć sądem, nie pisać jacy to oni fe i be - to nikogo nie interesuje), przedstawiać suche fakty, jak chcą by powtórzyć 3 razy - powtórzyć, zasypać ich wymaganymi papierami, najlepiej w wersji x3 tego co chcą - czyli zrzut z maila o zamówieniu, zrzut z systemu allegro, zrzut z wpłaty z zakładki wpłat, zrzut z raportu płatności w excelu. Póki co działa.

oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

Tak, poprosiłem klienta o przesłanie zdjęć zniszczonej przesyłki, które dołączyłem do wniosku reklamacyjnego. 

Uznali reklamację i zwrócili kasę.

Innym razem uznali zagubienie przesyłki i wypłacili odszkodowanie mimo wskazań trakingu "dostarczona"

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów