Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pojawił się błąd, z którym nie mogę sobie poradzić - zarówno ja jak i support, który udziela bezsensownych odpowiedzi nijak mających się do rzeczywistości.
W dniu dzisiejszym rano (i potem drugi raz w godzinach wieczornych) dwóch różnych klientów złożyło zamówienia z metodą dostawy Paczkomat ze Smartem.
Wchodząc w managera paczek - do zaimportowania pojawiają się wszystkie zamówienia oprócz tych dwóch (support najpierw chciał, żebym wysłał screeny z managera - dopiero po moim PONOWNYM poinformowaniu, że ich tam po prostu nie ma - stwierdzili, abym sprawdził filtry w ustawieniach managera - z całym szacunkiem, ale sprzedaję tutaj prawie 3 lata i wiem jak działają flitry, zwłaszcza, że wszystkie inne paczki pokazuje).
Wbrew również pomysłowi supportu - błąd nie leży po stronie Inpostu, lecz po waszej, ponieważ:
- w zakładce zamówienia opłacone pokazuje: wymaga numeru przesyłki (14), natomiast przy opcji zaznacz wszystkie (16) - żadna z tych paczek nie ma jeszcze wygenerowanego numeru przesyłki - SPRAWDZONE NA MILION %
- przy dwóch błędnych zamówieniach nie działa opcja SZCZEGÓŁY - otwiera się wówczas puste okno, które zawiesza kartę przeglądarki (proszę również nie sugerować tutaj czyszczenie ciasteczek - gdyby to była ich wina błąd by dotyczył wszystkich paczek)
- przy dwóch błędnych zamówieniach nie pojawia się ikonka SMARTA (a zakup był dokonany z nim - wnioskuję to po kwocie, jaka wpłynęła od klienta - tak pieniądze te są widoczne w rozliczeniach Allegro)
- przy każdym opłaconym zamówieniu widnieje informacja "1 przesyłka" - za wyjątkiem właśnie tych błędnych
Sytuacja dotyczy następujących zamówień (przypomnę - nie działa zakładka SZCZEGÓŁY, więc nie jestem w stanie sprawdzić identyfikatora zamówienia:
- zamówienie z 12 lipca godz. 7:46 na kwotę 49,47
- zamówienie z 12 lipca godz. 19:53 na kwotę 73,98
EDIT: W trakcie pisanie tego postu drugie zamówienie uległo naprawie (Inpost zaczął je zaczytywać, pojawiał się ikonka Smarta oraz tekst "1 przesyłka" - ale i tak przez pół od złożenia i opłacenia zamówienia był błąd.
@accadia płatność za zamówienie numer 255b94e0-2077-11ee-8976-1d9fc1109d55 z 12.07.2023 r., godz 7:46 jest anulowana, więc prawdopodobnie dlatego nie możesz go zaimportować do Managera Paczek.
To nie jest rozwiązanie problemu - u mnie w zakładce nie ma nigdzie informacji (na czerwono ani żaden inny kolor), że płatność została anulowana - widnieje jako opłacona i tyle - więc jeśli było anulowanie, to nadal jest jakiś błąd, że go pokazuje. Na dodatek - około 9 rano dzwoniłem do kupującego, który sprawdzał u siebie, czy wszystko u niego w porządku - potwierdził chęć zakupu i nie wspominał nic o anulowaniu. Również przy innych anulowanych zamówieniach widnieje informacja "1 przesyłka" - tutaj takowej nie ma. Kolejna rzecz - zakładka szczegóły jak wspomniałem nie działa - anulowanie tutaj nie powinno tego blokować.
Nawet przy anulowanych płatnościach - jeśli klient wybrał przesyłkę smartową - widnieje w sekcji DANE DOSTAWY ikonka SMARTA - tutaj jej nie ma
Przy wspomnianym wyżej drugim zamówieniu był ten sam błąd przez pół godziny i potem się naprawił (godzina zakupu i płatności to ta sama godzina i minuty, więc nie ma mowy o tym, że płatność była długo realizowana).
Tak więc - sprawdźcie proszę u siebie wszystko od podstaw i nie szukajcie jakichś śmiesznych tłumaczeń albo mojej winy - ewidentnie jest jakiś błąd.
@accadia prześlij mi proszę cały rzut swojego ekranu wraz z widoczną informacją, że to zamówienie widnieje u Ciebie jako opłacone.
1 - screen zamówienia (usunalem dane kupujacego)
2 - screen zakładki szczegóły - nic się nie ładuje
@accadia dziękuję, postaram się wyjaśnić ten problem, ale po zrzucie widzę, że mówiliśmy o innych zamówieniach. Dokładnie o tej samej godzinie zostały złożone u Ciebie dwa różne:
@_HolaOla_ Może to naprowadzi na właściwą ścieżkę , wczoraj miałem taki sam problem z tym zamówieniem 6c988730-2097-11ee-b3d4-5bdb7572e0d7 , ale po ok 10 min. ustąpił
@accadia sprawdziliśmy dokładnie to zamówienia i jeśli chodzi o samo nadanie przesyłki to musisz skontaktować się z Inpost, bo Manager Paczek to ich narzędzie, więc my nie będziemy w stanie Ci pomóc. Po naszej stronie to zamówienie jest całkowicie poprawne i nie ma w nim nic podejrzanego co mogłoby powodować ten problem - jest opłacone, naliczone w ramach Smart i poprawnie odnotowane w systemie. Jeśli masz problem z nadaniem przez inne narzędzie, to co możemy Ci zaproponować to skorzystanie z Wysyłam z Allegro, wówczas jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy, możemy działać po swojej stronie.
Natomiast jeśli chodzi o brak szczegółów w zakładce zamówienia, sprawdź proszę jeszcze, czy sytuacja jest analogiczna w innej przeglądarce i trybie incognito.
@_HolaOla_ a po mojemu błąd jest po Waszej stronie ponieważ pomimo opłaconego zlecenia w zakładce ,,zamówienia ,, nie wyświetlał się numer telefonu odbiorcy aż do chwili pojawienia się przesyłki w MP. tak jak to jest widoczne na zrzucie autora wątku , to moje spostrzeżenie i być może naprowadzi Was na przyczynę błędu .
Z całym szacunkiem, ale mam wrażenie, że rozmawiam z kimś, kto nie ma pojęcia o czym pisze. Kogo zatrudniacie w IT, skoro przedstawiam Wam logiczne argumenty, a Wy to macie w poważaniu?
Wskazuje Wam błędy, jakie występują wyłącznie przy problematycznym zamówieniu - a Wy zwalacie na Inpost. To prosze o wyjasnienie w jaki sposob Inpost wplynal na to, ze nie dziala zakladka SZCZEGÓŁY oraz przy zamówieniu nie wyświetla wszystkich danych, które wyświetla przy innym.
Wskazuje Wam błędy, a Wy jak mantra zwalcie winę na kogoś innego
@accadia ciiiiicho bo Ola jak Kociczka Cię zaraz podrapie , tu zawcze był czeski film i jeszcze długo będzie .
@accadia wyjaśniłam Ci już wcześniej, że brak szczegółów w zakładce zamówienia nie ma związku z poprawnością tego zamówienia i inportem go do Managera Przesyłek. Nie jesteśmy w stanie zbadać nic więcej, bo skoro MP jako narzędzie nie należy do nas, nie mamy dostępu do danych z niego. Poza tym poprosiłam Cię o sprawdzenie, czy sytuacja w zakładce zamówienia występuje także na innych przeglądarkach i w trybie incognito, bo to dla nas niezbędna informacja, żebyśmy mogli zacząć szukać przyczyny tej sytuacji. Tak jak pisałam już wcześniej, jeśli problem z nadaniem w MP wciąż występuje polecam skorzystanie z WzA. To nasz system, więc jeśli coś nie działa to jesteśmy w stanie to zweryfikować.
Staram się Ci pomóc i wyjaśnić tę sytuację, ale takie uwagi w stronę naszych pracowników naprawdę w niczym tutaj nie pomogą.