Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 4 czerwca obowiązuje nowy zapis w mierze jakości dotyczącej deklarowanej wysyłki natychmiast / 1 dzień. Cytuję:
„W tej mierze sprawdzamy liczbę zamówień, które kupujący złożyli w ofertach z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień i zostały:
– wysłane w dniu zakupu lub
– dostarczone nie później niż w przewidywanym dniu dostawy, który klient widział w ofercie w momencie zakupu.”
U mnie ok. 300 przesyłek spełnia ten drugi warunek (dostarczone na czas), a mimo to nie są wliczane do wyniku. Kontaktuję się ze wsparciem od ponad tygodnia i nikt nie jest w stanie racjonalnie tego wyjaśnić.
Najpierw słyszę, że żadnych zmian nie było. Potem, że paczki nie spełniają wymogów – co kompletnie mija się z prawdą, bo wszystkie dane mam z raportu Allegro, nie z sufitu. Widać tam jasno: data przewidywanej dostawy, data faktycznej dostawy – i wszystko się zgadza.
Gdyby w zapisie było „i” – rozumiem. Ale jest „lub”.
Czy ktoś z Allegro może w końcu to jednoznacznie wyjaśnić? Bo wsparcie klienta mnie po prostu olało. Totalnie.
@Mott_Coffee Widzę, że 16 czerwca w korespondencji nr 52338960 otrzymałeś odpowiedź, na którą już nie odpisałeś. Doradca potwierdza w niej błąd w raporcie oraz zaznacza, że wszystkie wskazane w nim zamówienia zostały ostatecznie pozytywnie wliczone do statystyk Jakości sprzedaży. Jeśli masz nadal wątpliwości, odpisz na ostatnią otrzymaną wiadomość.
Dziękuję za wiadomość, ale bardzo proszę jeszcze o jasną interpretację zapisu, czy dobrze go rozumiem:
„...zamówienia z deklaracją wysyłki natychmiast lub 1 dzień i zostały:
– wysłane w dniu zakupu lub
– dostarczone nie później niż w przewidywanym dniu dostawy...”
Czyli wystarczy spełnienie jednego z tych warunków, tak?
Dla przykładu – 5 czerwca (czyli dzień po wprowadzeniu zmian) nasz sklep otrzymał 496 punktów za jakość obsługi. 6 czerwca te dane całkowicie zniknęły – nie ma ich nawet w historii, jakby nigdy nie istniały. Żałuję, że nie zrobiłem z tego zrzutu ekranu – ale nie sądziłem, że będę musiał coś takiego udowadniać.
Oczywiście, że odpiszę na ostatnią wiadomość, chociaż po sześciu nieudanych próbach kontaktu i każdorazowym tłumaczeniu całego problemu od początku – trudno nie stracić wiary, że to coś da. Każdy konsultant analizuje jedną (!) losową paczkę, która jest OK – i uznaje, że wszystko gra. Ale nikt nie odnosi się do sedna problemu, czyli do 300 przesyłek, które spełniają drugi warunek („dostarczone w przewidywanym terminie”) i mimo to nie są uwzględniane w miarze.
Na reklamację złożoną wczoraj również dostałem odpowiedź (17.06), że „wszystko jest w porządku” – ale znów odniesiono się tylko do jednej paczki i nawet nie do tego, czego dotyczyło moje zgłoszenie.
Zatem, dla porządku i „świętego spokoju”, spełnię formalny warunek – ale proszę o jednoznaczne potwierdzenie, że zapis „lub” oznacza, że wystarczy spełnić tylko jeden z wymienionych punktów. Bo jeśli nawet ten zapis jest traktowany inaczej, to cała komunikacja wobec sprzedających mija się z celem.
@Mott_Coffee 5.06.2025 , to Allegro zaliczyło zwiechę i te punkty dostali prawie wszyscy😉, a kolejnego dnia naprawili błąd
Sprawdź sobie tą "zwiechę" bo wyszło tak jak przypuszczałem od początku, to wcale nie była awaria systemu ani błędnie naliczone punkty tak ma to właśnie wyglądać ;), ale Allegro zorientowało ile jest rzetelnych sprzedających i wróciło do starego modelu rozliczeń i próbują teraz jakoś wyjść z twarzą
odpowiedż od Allegro Kontakt :
W tym wypadku mogło dojść do błędnego przeliczenia punktów Jakości Sprzedaży. Obecnie takie zamówienia w mierze [szybka wysyłka] liczone są zgodnie z poprzednim modelem weryfikując czy przesyłka została zeskanowana przez kuriera tego samego dnia. Zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji i dział techniczny stara się już rozwiązać ten problem. Najmocniej przepraszam za napotkane utrudnienia.
Sprawdźcie sobie raporty czy u was tez nie ma tej "pomyłki".
Pozdrawiam
@KOGIEL_T
Czyli jeszcze lepiej, czyli tylko "wybrani" zostali uraczeni tą "awarią" w naszym wypadku chodzi o max punktów, ręce opadają.
@Mott_Coffee Tak, chodzi o spełnienie jednego z dwóch warunków, o czym informowaliśmy również zapowiadając tę zmianę na Gadane. Mamy potwierdzenie (również przez zgłoszenia w wątku z zapowiedzią), że pojawiły się błędy w prezentacji tych wyników. W Twojej korespondencji widzę, że również Twój przypadek był analizowany w zespole technicznym.
Na ten moment, patrząc na dzisiejszy raport, mamy 563 przesyłki, które spełniają wszystkie wymagane warunki:
– Deklarowany czas wysyłki: 1 dzień
– Zamówienie liczone do jakości sprzedaży: TAK
– Zamówienie wysłane w terminie: TAK
– Przewidywana data dostawy pokrywa się z faktyczną datą dostawy
I teraz najważniejsze: mimo spełnienia wszystkich tych warunków oraz obowiązującego zapisu „lub” w definicji szybkiej wysyłki – paczki nie są liczone do tej miary.
Oczywiście, ponownie przesłałem listę przesyłek, ale szczerze mówiąc – po dotychczasowych odpowiedziach nie mam już złudzeń, że coś się zmieni.
Pozdrawiam,