
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klikamy nadaj przesyłkę do zamówień i nie działa ani INPORT, DPD, UPS nie da się nadać żadnej przesyłki z Wysyłam w Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ po tej zmianie o godzinie 13 nie działa Wysyłam z Allegro, masakra. Zamiast coś usprawnić to ciągle wprowadzacie udziwnienia które nie działają! Konsultanci maja to w dupie a klientom trzeba sie tłumaczyć z niewysłanych wczoraj przesyłek bo oni żadnego komunikatu nie wyślą!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ u nas również nie działa Wysyłam z Allegro. Kurier DPD za chwilę odjedzie w siną dal, a wkurzony klient walnie nas negatywem między oczy, bo nie otrzyma przesyłki w terminie. Proszę o konkrety w kwestii rozwiązania problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
poczekaj bo widzisz, że allegro się niby tym zajmuje (wprowadzają zmiany potem same problemy z tym niech sobie beta server zrobią i tyle tam testują, a nie kurcze na głównym portalu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Po kliknięciu w "zapisz" pojawia się pusta strona. Sprawdzałem na innej przeglądarce, jest to samo. Tylko nie proście o zrzut ekranu ...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciekawe, czy będą usuwać te wszystkie negatywne opinie
i wypłacać jakieś odszkodowanie. Ale przy tak dużej konkurencji,
kilka negatywnych komentarzy wystarczy, żeby położyć biznes.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie 1 negatyw z automatu oznacza brak super sprzedawcy...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałyśmy odpowiedź w tej sprawie. Dział techniczny znalazł przyczynę i pracuje nad rozwiązaniem. Obecnie poprosimy Was o uzupełnienie adresu w Książce adresowej i ustawienie go jako DOMYŚLNY, to powinno pomóc.
Adres jest dla niezbędny do wypełnienia Formularza, bez niego nie jesteśmy w stanie załadować wszystkich danych.
Poproszę o informację, czy uzupełnienie adresu rozwiązało problem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Mam ten adres wpisany od dawna. Nie pomaga

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoter Przejdź proszę do zakładki książki adresowej i zapisz ponownie adres. Następnie wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj wygenerować etykietę.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi Niestety, żadne czary nie pomagają. A godzina nadania coraz bliżej ...
PS> Normalnie działam na Firefox, próbowałem też na Chrome i Edge. Zero rezultatów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoter @AarteDesign Dzięki za informacje. Działamy dalej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi , problem jest z pocztą polską, wyświetla się adres nadania w placówce w innym mieście, podczas próby zmiany adresu na poprawna placówkę adres nie zmienia się.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Pomogło uzupełnienie adresu w książce adresowej,można drukowac etykiety pozdrawiamn

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nam pomogło uzupełnienie adresu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nie pomogło, nawet jak wyrzuciłem adres i wpisałem od nowa. Ale wczoraj wieczorem działało, więc to nie jest kwestia moich ustawień.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoter Ogólnie problem został rozwiązany. Weryfikujemy dokładnie Twój przypadek.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie nadal ten sam problem, próbuje zamówić przesyłkę i zawiesza się na na pierwszym kroku zamawiania przesyłki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo. Czy u Pana już jest ok?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
od wczoraj rano nie moge wygenerowac zadnej przesyłki na dhl, dpd, ups.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
próbuje zamówić przesyłkę i zawiesza się na na pierwszym kroku zamawiania przesyłki