anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ?

musicman76
#12 Orędownik#

Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ? Produkt został kupiony w Piątek i został wysłany w Piątek lecz klientka myślała że dojdzie na sobotę tego w aukcji nie było zaznaczone, kurier nie pracuje w sobotę doszedł na poniedziałek, komentarz negatywny oczywiście oberwał sprzedający od złej baby kupujacej. Czy wobec tak bezsensownych komentarzy sprzedający nic nie może ?

oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

Halfrunt
#20 Guru#

@Newday5 Tak, Nie, Nie 

Odpowiedzi znajdują się w pierwszym wpisie aurora wątku.

 

 

 

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Nie wiadomo o której godzinie zamówienie w pt wysłano i jakim dostawcą. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Kurierem, nieważne jakim bo żaden. W Smart nie dostarcza w soboty, więc i godzina wysłania nie ma znaczenia

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

DPD automat odbiera codziennie, godzina ma znaczenie. Nie wiadomo czy klient miał Smart.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@Newday5 ale DPD nie dostarcza w soboty. 

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Zatem jeśli klient Allegro Smart (czy tak było w tym przypadku?) oczekuje dostawy w sobotę niech wybiera dostawę Allegro Paczkomaty. 

oznacz moderatorów

annawu34
#10 Popularyzator#

Ale do czego Ty się odnosisz? Wątek jest o kurierze i o wysyłce mieszczącej się w deklarowanym czasie.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Czy tj do mnie pytanie? Sprawa dotyczy negatywnego komentarza, nie ma podanych danych czy klient ma Smart i o której godzinie był zakup i o której godzinie była wysyłka i jakim dostawcą. Wtedy będzie jasne czy negatyw jest słuszny czy nie. 

 

oznacz moderatorów

annawu34
#10 Popularyzator#

"Produkt został kupiony w Piątek i został wysłany w Piątek lecz klientka myślała że dojdzie na sobotę tego w aukcji nie było zaznaczone"

co tutaj jest niejasne?

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Godzina zakupu i wysłania. W następnym zdaniu nie wiadomo jaki kurier, a może był to kurier InPost?

oznacz moderatorów

annawu34
#10 Popularyzator#

SPRZEDAWCA NIE OFEROWAŁ DOSTAWY NA NASTĘPNY DZIEŃ, W SOBOTĘ WIĘC KUPUJĄCY NIE POWINIEN TEGO OCZEKIWAĆ I ZA TO OBNIŻAĆ OCENY. Nie rozumiem co tutaj może sprawiać taki problem. 😖

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Ale my nie wiemy czy to był zakup Allegro Smart, jeśli tak, to klient mógł oczekiwać, że otrzyma w sobotę. Niezależnie od tego co sprzedawca zawarł w opisie. Nie wiadomo ROWNIEZ, czy sprzedawca miał podaną godzinę graniczna. Dopóki autor posta nie poda tych danych to nie można orzec kto ma powód do pretensji. 

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Newday5 o co Ty walczysz? Czasami bywa tak że wysyłka nie przychodzi na drugi dzień tylko na trzeci i nieważne czy to jest inpost smart czy nie smart kurier dpd czy inny, zwłaszcza kiedy przesyłka jest z jednego na drugi koniec polski, tylko trzeba być człowiekiem i skoro klient widzi że towar został wysłany tego samego dnia co kupił, to śledzi przesyłkę i czeka bo to jest wina kuriera że paczka nie doszła na drugi dzień, a nie wystawia chamski komentarz dla sprzedającego, tak właśnie Allegro wychowało klientów, że dla klienta wszystko a sprzedawcę to za byle co można zmieszać z błotem.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Nie walczę tylko odpowiadam na pytania, a mnie ciekawi dlaczego klient wystawił negatywny komentarz. Jest różnica między dostawcami i InPost dostarcza Allegro Smart w sobotę. Tak więc czy zamówiła dostawę InPost i czy była Smart, jaka była godzina wysylki w piątek? 

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Klientka wystawiła negatywny komentarz bo chciała się wyżyć lub jest umysłowo chora, wsród klientów nie brakuje ludzi z problemami własnej głowy. Jeżeli ktoś chce koniecznie paczkę na sobotę to powinien sie upewnić zadzwonić do sprzedawcy lub najlepiej kupić w czwartek, a nie stawiać sprawę na ostrzu noża. W swojej "karierze na Allegro" nie raz miałem negatyw nawet bez powodu, pusty bez żadnego komentarza, więc nawet nie było wiadomo o co chodzi.  Każdy może dla jaj walnąć dla sprzedawcy negatywa bo chce się wyżyć, na tym cierpi niewinny sprzedawca i nic z tym nie może zrobić. Dla Allegro nie zależy na sprzedawcach tylko na klientach.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Widzisz ty też masz nerwy i z pewnością w tym momencie wystawiłbyś podobny komentarz:  Klientka wystawiła negatywny komentarz bo chciała się wyżyć lub jest umysłowo chora, wsród klientów nie brakuje ludzi z problemami własnej głowy😡

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Kiedyś na Allegro negatywa mógł sprzedający dać dla kupującego na jego konto haha jakie to stare czasy, bo np. kupił za pobraniem i nie odebrał paczki, a teraz są zwroty i to normalne i sprzedawca traci na przesyłce którą musi wliczyc w koszty.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@annawu34 odpuść sobie jak i to to czynię😁

To że komentarz jest nie niesłuszny wynika z zasad logiki zawartych w pierwszym poście aurora. 

Allegro w swych dostawach nie udostępnia dostawy w sobotę innej niż do paczkomatu dla zakupu w smarcie.

Jeśli mowa o dostawie kurierem zakupu w piątek, nieważne jakiej godziny się nada paczkę, nie ma możliwości dostawy na sobotę. 

Tyle w temacie.

oznacz moderatorów

SandBruk
#8 Zapaleniec#

Witaj , czy uzyskałeś już odpowiedż z allegro? , mnie ten problem też dotyczy

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Tak otrzymałem odpowiedz że nic z tym nie mogą zrobić 🙂

oznacz moderatorów