anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ?

musicman76
#12 Orędownik#

Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ? Produkt został kupiony w Piątek i został wysłany w Piątek lecz klientka myślała że dojdzie na sobotę tego w aukcji nie było zaznaczone, kurier nie pracuje w sobotę doszedł na poniedziałek, komentarz negatywny oczywiście oberwał sprzedający od złej baby kupujacej. Czy wobec tak bezsensownych komentarzy sprzedający nic nie może ?

oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@musicman76 Allegro zmienia ostatnio tylko to co nie przeszkadza a tam gdzie są potrzebne zmiany ,zwłaszcza w tym całym regulaminie to nic dobrego się nie dzieje. Ocena kogoś ,lub za coś czego się nie otrzymało jest nie tylko nie logiczna ale absurdalna i szkodliwa .Pozwalając na takie oceny allegro działa na szkodę sprzedawcy .

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Allegro nic Ci nie pomoże z komentarzem. Grzecznie opisz, że niestety klientka liczyła liczyła na dostawę w sobotę produktu zamówionego w piątek i to nie było możliwe. Oraz wystawiła komentarz jeszcze przed otrzymaniem produktu. Dużo ludzi zagląda w komentarze i konkretne odpowiedzi na nie nie psują opinii sprzedającego tak bardzo jak by się wydawało. A przynajmniej ja zawsze wchodzę w negatywy i bardziej oceniam po odpowiedziach sprzedającego niż po pustych negatywach klientów czy warto. Zwykle się nie mylę.

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

powiem szczerze że to jest totalne chamstwo ze strony Allegro że kupujący może namazać negatywa jak chce i kiedy chce a sprzedajacy nic nie może, chciałbym żeby powstała jakaś inna platforma sprzedażowa. Mam nadzieję że sprzedawcy będą opuszczać tą platformę i sama zginie śmiercią naturalną.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Jest inna platforma sprzedażowa - możesz z niej korzystać.

A z komentarzem będzie "ciężko" - kupująca była na tyle "cwana", że wystawiła go w poniedziałek, po odebraniu przesyłki. Gdyby wystawiła np. w niedzielę - moglibyście mieć jakieś podstawy do reklamacji komentarza. Chociaż - kupująca w komentarzu napisała, że przesyłka nie dotarła w terminie - zakup w piątek, wysyłka w piątek, w poniedziałek dostawa i komentarz - ja próbowałbym pisać do Allegro o usunięcie komentarza - masz pewne szanse, gdy odebrała przesyłkę w poniedziałek. 

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Allegro mi odpisało że nic z tym nie może zrobić, oczywiście było to do przewidzenia, najśmieszniejszy jest fakt że sprzedawca się stara się i wysyła produkt w terminie i dochodzi on w terminie zgodny z opisem cały i zdrowy ale i tak dostaje negatywa bo dla kupującego tak się zachciało albo miał zły dzień. Taki jest głupi system Allegro.

oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

kupujący to święta krowa tu ma prawo do wszystkiego mogą oczerniać sprzedawcę a jak jest cwany i sprytny to nawet wyłudzić zwrot gotówki za pomocą POK bez zwrotu zakupionego towaru i nic mu nie zrobisz 

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Dokładnie a towar zwrotowy przychodzi często w opłakanym stanie, że można go sprzedać ale o wiele poniżej jego wartości, jak to się mówi nie warta skórka za wyprawkę.

oznacz moderatorów

Sklepik-dla-was
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo. Odpowiedzieli tymi samymi argumentami.... Pozostaje nam tylko mądrze odpisać do komentarza i tyle.... szkoda, człowiek starał się na te 5.0 tyle czasu, a jedna złośliwa osoba zepsuła wszystko.

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

właśnie, to jest chore w allegro, złapiesz 100 pozytywnych komentarzy jedna osoba wwali negatywa za byle co i już nie masz smarta i koniec sprzedaży, to jest normalnie szok.

oznacz moderatorów

Sklepik-dla-was
#9 Pomysłodawca#

Właśnie zabrano mi za ten jeden negatyw smarta..... z automatu mam mniejszą sprzedaż... Teraz tylko mi zostaje dobitnie ująć w odpowiedzi ten temat, żeby ludzie czytający opinie widzieli jak złośliwy potrafi być klient z fochem. Masakra, ręce opadają...

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Poza tym odkryłem że za słuchawki które sprzedaję za 179zł allegro pobiera sobie prowizję 30,34zł+opłata za przesyłkę w smarcie wychodzi na to że tracę na tym produkcie a kiedyś prowizja była mniejsza, więc to już jest niezłe złodziejstwo. Allegro sobie zmienia prowizje jak chce a jak to sprzedawca nie zauważy no to poprostu traci a nie zarabia trzeba sprawdzać wszystkie produkty.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@musicman76 nie zmieniliśmy prowizji, a wszystkie opłaty są jawne. Prowizje i opłaty są opisane w załączniku nr 4 do regulaminu Allegro, możesz też skorzystać z kalkulatora opłat, aby wyliczyć ile wyniesie prowizja za konkretny przedmiot. 
W tym przypadku prowizja w kategorii "Instrumenty" we wszystkich podkategoriach "pozostałe" wynosi 17% (czyli została obliczona prawidłowo). 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Jasne człowiek nie zauważy i 17% horendalnej prowizji zostało pobrane, zwiększcie jeszcze bardziej i powodzenia życzę, zapewnie sprzedawcy zaczną was w szybkim tempie opuszczać.

oznacz moderatorów

Hardylegs
#11 Animator#

SPRZEDAWCVA MA 3% ZAROBKU ALLEGRO 17% - SPRZEDAJ MNIEJ KOLEGO A WYJDZIE NA TO SAMO LUB GDZIE INDZIEJ -0--WIECEJ NIE ZNACZYU LEPIEJ;)

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

żebym miał tylko 3% zarobku to dawno bym dał sobie spokój z tym allegro, chodziło mi o ten jeden przypadek, że człowiek nie zauważy i allegro go złupi w wysokości 17% prowizji za sprzedanie przedmiotu, bo trzeba być na bieżąco gdzie i w jakiej kategorii jakie są prowizje, które oczywiście cały czas się zmieniają. 

oznacz moderatorów

annawu34
#10 Popularyzator#

Dlatego każdy sprzedający powinien reagować na tego typu zagrywki załatwianiem sprawy w sądzie.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Czy to zakup z Allegro Smart? Czy klient kupił o wczesnej porze w pt? Czy przesyłka przez Paczkomat InPost?  Jeśli odp jest TAK na wszystkie pytania, to klient miał prawo oczekiwać dostawę w sobotę. 

oznacz moderatorów

annawu34
#10 Popularyzator#

Przecież kurier nie podjeżdża osobno po każdą paczkę pół godziny po zamówieniu. Mniejsze firmy mają ustaloną jedną porę na podjazd kuriera, najczęściej popołudniową.

 

A poza tym to po coś ustawia się czas wysyłki- dokładnie po to, żeby klient nie "oczekiwał" na cud nadania.

oznacz moderatorów

Newday5
#11 Animator#

Można wysłać bezpośrednio w Paczkomacie InPost do określonej godziny. Dlatego pytam czy dostawa Paczkomatem InPost.

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście można, tylko skąd mniejsza firma ma wytrzasnąć człowieka z furgonetką, który będzie na zawołanie dostarczał, czasem ciężkie paczki do paczkomatu, bo klient oczekuje dostawy na drugi dzień. Jeżeli sprzedajesz max 3 małe rzeczy na dzień to sobie możesz chodzić do paczkomatu. Ale nie w każdy tak ma.

oznacz moderatorów