Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś możliwość żeby Allegro skasowało bezpodstawny negatywny komentarz ? Produkt został kupiony w Piątek i został wysłany w Piątek lecz klientka myślała że dojdzie na sobotę tego w aukcji nie było zaznaczone, kurier nie pracuje w sobotę doszedł na poniedziałek, komentarz negatywny oczywiście oberwał sprzedający od złej baby kupujacej. Czy wobec tak bezsensownych komentarzy sprzedający nic nie może ?
Podepnę się: klientka dała negatywa po 15 min od podania go przeze mnie kurierowi, bo nie spodobał się jej mój komentarz w dyskusji. najpierw chciała go mieć po 1 dniu, więc założyła dyskusję, a potem nie dała mi sprostować co miałam na myśli tylko się pogniewała. prośby o usunięcie nie chce przyjąć, ale nie mając nawet produktu dała po 1 gwiazdce i od razu zepsuła mi opinie. ewidentnie miała zły dzień, ale kupowała nie pierwszy raz. gdzie mogę napisać , żeby allegro zweryfikowało takiego niesprawiedliwego negatywa?
Napisać możesz tu, trudno będzie Ci go usunąć jak nie narusza regulaminu anie nie obrażą, czas na zmiany w systemie komentarzy , już się nie sprawdza i często nie odzwierciedla przebiegu transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
już nie chodzi czy nie obraża, tylko dlaczego kupujący może dawać tak zaniżone oceny jak nawet produktu nie widział na oczy. z dyskusji widać było, że klientka postanowiła dać od razu negatywa i pod wpływem emocji tak zrobiła. I właśnie nawet nie chodzi o produkt, tylko że źle odczytała intencje z mojej strony, a nie dała czasu na wyjaśnienie o co mi dokładnie chodziło. dokładnie, komentarz nie ma nic wspólnego z transakcją. Dziękuję za pomoc.
@Sklepik-dla-was "już nie chodzi czy nie obraża, tylko dlaczego kupujący może dawać tak zaniżone oceny jak nawet produktu nie widział na oczy."
Kupujący na Allegro może wszystko, a sam portal będzie go w tym uświadamiał, gdyż tylko taki klient będzie płacił krocie za towar, a w konsekwencji wysokie zyski z prowizji.
Sprzedawca ma to wszystko skalkulować i wliczyć w cenę, jeśli chce się bawić w super sprzedawcę, to trzeba otworzyć kilka, kilkanaście różnych kont i sprzedawać.
Klient ma mieć poczucie, że jest dopieszczany i nigdy w razie problemów nie pozostawiony samemu sobie, taki klient będzie wracał.
Mam tak pierwszy raz, ale właśnie zostałam sprowadzona na glebę... Masakra, zostaje mi tylko w odpowiedzi na negatyw napisać o nierzetelnym kliencie, tylko subtelnie, bo kupujący z allegro to jakiś absurd. nie dążę do super sprzedawcy, bo po takich ludziach to raczej niemożliwe. Roszczeniowość i wrażliwość na mega poziomie. Czy mogę ew dać klienta na listę nieaktywnych kupujących? Czy to coś daje? Wolałabym już nie obsługiwać tak "wrażliwych" klientów" którzy działają ewidentnie na szkodę.
Dodać możesz, ale może kupić z innego konta pamiętaj.
Tak, wiem. Ale to już będzie widać, bo my nigdy nie robimy nic, żeby nam dawać takie komentarze. Nawet tu nie było powodu, widać że klientka ewidentnie chciała zadziałać na szkodę. Nie po to jestem na allegro, żeby prowokować ludzi do takich zachowań. Zły czas był widocznie dla obu stron... Tyle że dla nas zadziałało to na niekorzyść.
@Sklepik-dla-was "... dlaczego kupujący może dawać tak zaniżone oceny jak nawet produktu nie widział na oczy."
Może i powinien ocenić, bo kupujący ocenia sprzedawcę, sposób przeprowadzenia transakcji a nie produkt. Ocena produktu to osobna procedura.
Natomiast problemem jest to jak Allegro wykorzystuje te oceny w procesie tępienia sprzedawców. Allegro pewnie wyobraża sobie że wszyscy sprzedający powinni mieć 100% pozytywnych ocen. Ale przecież to już było, wystarczy powrócić do starej tradycji komentarzy odwetowych i wszystko będzie cacy.
Miałam podobny przypadek - klientka podała zły adres dostawy, paczka wróciła, po czym wystawiła negatywa oceniając wszystko na jedną gwiazdkę. Ocena została usunięta przez Allegro.
Ocena produktu a ocena sprzedającego, to dwie rożne rzeczy.
Jak tak dalej będzie to sprzedawcy odejdą z Allegro.
Tu możesz napisać. jeżeli uważasz że komentarz narusza regulamin Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=0047464a-5cd3-4e23-a46d-9dccd5c32978&kategoria=51b99f53-f...
Pisałem juz, odpisali że nic nie mogą zrobić, nie ma co już tego tematu prowadzić, olewam sprawę to Allegro zdarza się 🙂 Wesołych Świąt !
Słabo z tym żeby Allegro usunęło.😁
możliwość wystawienia negatywnego komentarza powinna być na samym końcu po dyskusji po wypowiedzeniu się all. w sporze itp. anie na samym początku
Dokładnie! jak można oceniać coś co do klienta nie dotarło nawet....
Temat wielokrotnie poruszany, wałkowany i nic się nie zmienia.😣