anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest sens się starać na Allegro?

axelbis
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Moja karta jakości sprzedaży:

Utworzone Dyskusje:0
Żaden z Twoich klientów nie zgłosił problemów z zakupem. To dowód na to, że Twoja oferta i obsługa spełniają ich oczekiwania.
Punkty: 20/50
 
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci wiadomości.
Punkty: 0/20
 
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:Brak danych
W ostatnich 30 dniach klienci nie wysłali Ci żadnej wiadomości lub na żadną nie otrzymali od Ciebie odpowiedzi.
Punkty: 0/70
 
Szybkie zwroty wpłat do klientów:Brak danych
Punkty: 0/30
 
W sumie 150 punktów w plecy za to, że opisy są na tyle precyzyjne, że klienci nie mają pytań, obsługa na tyle dobra, że klienci nie mają żadnych zastrzeżeń, towar na tyle dobry, że klienci nie dokonują zwrotów.
Naprawdę nie wydaje się Wam, że coś tu jest nie tak? Mam zacząć wywoływać sztuczne dyskusje i fikcyjne pytania żeby poprawić oceny?
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@axelbis Masz rację ,sam mam podobnie . System ocen źle ocenia takich sprzedawców którzy się zbytnio starają i nie mają dyskusji i zapytań od klientów . U mnie też niby super "jesteś w gronie najlepszych sprzedawców" ale dyskusji nie ma a o przedmiot nikt nie pyta od 2 tygodni i punkty lecą w dół . 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 jeśli chodzi o zadane pytania rzuć hasło i zrobimy Ci ,, zrzutkę ,,😁

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@axelbis @kolekcjoner608 @mdrogeria był pomysł i potwierdzili że się tym zajmą żeby były w tym miejscu maksymalne noty 🙂

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zgłoś-swój-pomysł/jakość-sprzedaży-odpowiedzi-na-wiadomości-klient...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Punkty nie powinny istnieć.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Na allegro już od 2 lat nie warto się starać, bo i tak nas tyrają prowizjami 20-25%, niektórzy z adsem to i 30%. :] Maksymalnie 50% przychodu proponuje pozostawić na allegro, pozostałe 50% i tak wygenerują większy dochód niż allegro. Prawdę mówiąc jestem tutaj, bo mam wtedy większy obrót, co wpływa na większe zakupy hurtowe i lepsze ceny. 

oznacz moderatorów

axelbis
#10 Popularyzator#

20-25%? Zacznij sprzedawać rzeczy tanie, kosztujące 1-2 zł to zobaczysz jak demoluje cenę prowizja minimalna. Ja rzeczy które kiedyś sprzedawałem w cenie 1 zł w tej chwili sprzedaję po 1,75 zł tylko z powodu podwyżek opłat. Sam zarabiam tyle samo.

Jeszcze lepszy numer jest z tym, że prowizja minimalna dotyczy _każdej_ sztuki sprzedawanego towaru. Za ten sam towar sprzedawany na sztuki przy zakupie 100 sztuk zapłacę np. 25% prowizji, a przy sprzedaży pakietu 100 sztuk tylko 7%. To kompletnie rozwala sens wprowadzania cenników hurtowych. Nie zrobiłem tego i nie zrobię, bo ja będę robił za grosze, a Allegro zgarnie większość zysku. Moja marża na towarze hurtowym spadnie, a Allegro zarobi tyle samo. Oczywiście rozumiem sens prowizji minimalnej, Allegro ma swoje koszty i musi je pokryć, ale prowizja minimalna powinna dotyczyć _całej_transakcji_ a nie poszczególnych pozycji w jej ramach. Oczywiście zgłaszałem te uwagi, ale Allegro jak to Allegro...

niszczarka.gif

 

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

A to to już w ogóle przesada. Prowizja 30% to marzenie. Przepraszam wszystkich o których zapomniałem. Produkty za 1/2 zł to już chyba nie istnieją na allegro. Wypięli się na was jak rząd na Polaków 😞

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Moim zdaniem nie przemyśleli tego systemu do końca. Dodatkowe punkty powinny być z automatu przyznawane w pełni i powinny być odejmowane tylko w przypadku faktycznego pogorszenia się obsługi.

Jaki jest sens wprowadzania skali do tysiąca punktów, gdzie maksimum jest praktycznie nieosiągalne???

oznacz moderatorów