Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jak w temacie
Mamy trochę produktów które przeleżały u nas kilka lat na magazynie i które były uznane za Salvage - do cięższych napraw albo wymagające droższych części, ew których naprawa zajęłaby zbyt dużo czasu w stosunku do wartości produktu.
Wystawiamy je na licytacje od 1 PLN bez ceny minimalnej, w kategorii "Uszkodzone", w opisie informujemy "Stan uszkodzony, nie mamy informacji o konkretnych wadach produktu. Może być niekompletny. Realne zdjęcia na samym końcu galerii zdjęć."
Trafił nam się pierwszy klient który złożył reklamacje na Playstation 4, na wyrwany port HDMI i brakujący napęd.
Reklamacje odrzuciliśmy z uwagi na to, że info o możliwych brakach i stan uszkodzony był jasno zakomunikowany.
Klient odpowiedział na to zgłoszeniem 14-dniowego zwrotu.
Czy klient ma prawo taki produkt zwrócić?
Dla nas to nie ma żadnego sensu, ta konsola sprzedała się za 60zł, koszt wysyłek, obsługi zwrotu, pakowania, ponownego wrzucenia produktu na magazyn sprzedażowy i ponowne wystawienia będzie nas kosztować więcej niż te 60zł.
Czy mamy prawo odmówić zwrotu?
@BazarTech Jeżeli sprzedajesz jako firma to masz ustawowy obowiązek zwrot przyjąć, oczywiście o ile klient zmieścił się w 14 dniowym terminie zgłoszenia (wysłać może później).
Jeżeli sprzedajesz jako osoba prywatna możesz w warunkach zwrotu i w opisie oferty zapisać że nie przyjmujesz zwrotów a również że ograniczasz prawo rękojmi.
Sprzedajemy jako firma.
Absurdalna sprawa bo po to wystawiamy BCM od 1PLN, że nawet nie chcemy w te produkty zaglądać, patrzeć czego dokładnie brakuje i tego opisywać bo to dla nas zbędny koszt pracownika.
A na dobrą sprawę teraz nie wiemy czy klient czegoś nie wyjął ze środka i zgłosił zwrot.
@BazarTech proste - unikajcie takich sprzedaży konsumentom
i tyle
wystawiajcie takie towary na allegro biznes z dopiskiem, że nie jest to towar dla przedsiębiorcy uznawanego za konsumenta
i kolejny błąd - dlaczego od razu odrzuciliście reklamację, należy w miarę możliwości odpowiadać w okolicach 14dnia by taki delikwent nie mógł odstąpić od umowy