Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy klientowi przysługuje zwrot środków za odesłany towar, gdy towar ma określenie brak zwrotów lub ograniczenie zwrotu.
Dodam że klient kupił kilka rzeczy, a w wiadomości kazał wysłać tylko część. Pewnie tylko po to by złapać się na smarta. Gdy się nie zgodziłem kazał wysłać całość, a po otrzymaniu dokonał zwrotu części niechcianego towaru
@JURATNYSA zakup rozumiem od firmy przez konsumenta? Najważniejsze pytanie jaki towar i jaki powód wyłączenia/ograniczenia został podany.
Spozywka. Kupują później tydzień to wraca, a towar w śmieci
@JURATNYSA to oczywiście, jeśli to produkty szybko ulegające zepsuciu, z krótkim terminem przydatności do spożycia, to masz prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
Przy ograniczonym zwrocie, opisane w ofercie nie przyjmujesz zwrotu, ale pewne produkty zapakowane i nie rozpakowane podlegają zwrotowi mimo że to artykuły spożywcze, ale mozliwe że załapiesz komentarz.
Ogólnie chodzi o zasadę. Jawnie zakup na podbicie wartości, później wiadomość żeby nie wysyłać tylko to co mu pasuje. A jak się nie zgodziłem to jeb zwrot
@JURATNYSA jeśli w ofercie jest informacja o ograniczeniu prawa do odstąpienia od umowy, to możesz odmówić przyjęcia zwrotu powołując się na zapis w ofercie, brak zwrotu w przypadku:
Natomiast jeśli chodzi "o zasadę", to nie możesz odmówić zwrotu, bo podejrzewasz, że kupujący dokonał zakupu, żeby później zwrócić zamówienie. Kupujący ma prawo (jeśli ta możliwość nie jest wyłączona lub ograniczona) do odstąpienia od umowy przez 14 dni bez podawania powodu.