Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opisuję sprawę tutaj bo przez kontakt Allegro nie ma to najmniejszego sensu
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o usunięcie negatywnej opinii wystawionej przez kupującego Client:118990108, ponieważ jest ona nieuzasadniona i niezgodna ze stanem faktycznym, a dodatkowo obniża ocenę jakości naszych usług.
Kupujący złożył zamówienie na okap 12 listopada o godz. 17:35.
Paczka została przygotowana oraz przekazana kurierowi następnego dnia rano więc została przygotowana natychmiast, co potwierdza numer listu przewozowego 1029 591296 432U.
Zgodnie z informacjami przewoźnika, przesyłka była gotowa do odbioru w punkcie Żabka już 15 listopada. Kupujący odebrał ją dopiero 17 listopada (poniedziałek).
Pomimo prawidłowej i terminowej realizacji wysyłki, kupujący wystawił negatywną opinię, zarzucając nam opóźnienie wysyłki. Opinia ta nie odpowiada rzeczywistemu przebiegowi zamówienia.
W załączeniu przesyłam zrzuty ekranu potwierdzające całą transakcję oraz przebieg dostawy.
W związku z powyższym proszę o weryfikację sprawy oraz usunięcie niesłusznej opinii.
Z poważaniem,
tracking
list
Powodzenia Ci życzę, stanowczo będzie Ci potrzebne... 🤣
@royal_agd Muszę Cię prosić o kontakt przez formularz.
Na Gadane nie podejmujemy decyzji w sprawie usuwania komentarzy.
przeciez tam na to nikt nie raguje bo pracuja niekompetentni ludzie z łapanki.
Za to jak widzę tutaj pracownicy bez jakichkolwiek uprawnien.
Dzieki, jednak bedzie musiał zareagować prawnik.
A Wam życzę takiej konkurencji, że to Wy do nas przyjdziecie a nie odwrotnie bo to dzięki sprzedawcom zarabiacie i macie miejsca pracy.
pozdrawiam
Pewnie klienta widział w ofercie, że będzie miał towar 13 lub 14 listopada (w zależności czy złapało godzinę graniczną, zamawiał w końcu 12 listopada). A doszło dopiero 15.
A jeżeli chodzi o podany nr przesyłki, to jest on błędny. To przesyłka Allegro Delivery Kurier DPD i jej nr zaczyna się od AD (Allegro Delivery jest oddzielnym przewoźnikiem nawet jak fizycznych przesyłka szła przez DPD).
Ale zamawiał wieczorem a towar wyszedł od razu rano. My wysłalismy w zadeklarowanym czasie. To Allegro wysyła info kiedy dojdzie a pozniej umywa ręce mimo, ze z naszej strony wszystko poszło tak jak miało być. To jest tragedia.
Poczekaj aż trafi ci się dostawa szybsza niż wysyłka (czyli że klient dostanie towar szybciej niż go wyślesz).
😂
Jak mi jeszcze podasz treść i kafelki zaznaczone, to Ci powiem czy jest sens
ddięki, nie ma
Ogólnie nawet jakby było zasadne, że rzeczywiście terminowe itd. To i tak by tego nikt nie usunął, a co najwyżej wykluczył, ale w takich przypadkach po prostu na usunięcie nie ma co liczyć.
No więc własnie.