anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś z moderatorów może zareagować?

royal_agd
#8 Zapaleniec

Opisuję sprawę tutaj bo przez kontakt Allegro nie ma to najmniejszego sensu 

Szanowni Państwo,

Zwracam się z uprzejmą prośbą o usunięcie negatywnej opinii wystawionej przez kupującego Client:118990108, ponieważ jest ona nieuzasadniona i niezgodna ze stanem faktycznym, a dodatkowo obniża ocenę jakości naszych usług.

Kupujący złożył zamówienie na okap 12 listopada o godz. 17:35.
Paczka została przygotowana oraz przekazana kurierowi następnego dnia rano więc została przygotowana natychmiast, co potwierdza numer listu przewozowego 1029 591296 432U.

Zgodnie z informacjami przewoźnika, przesyłka była gotowa do odbioru w punkcie Żabka już 15 listopada. Kupujący odebrał ją dopiero 17 listopada (poniedziałek).

Pomimo prawidłowej i terminowej realizacji wysyłki, kupujący wystawił negatywną opinię, zarzucając nam opóźnienie wysyłki. Opinia ta nie odpowiada rzeczywistemu przebiegowi zamówienia.
W załączeniu przesyłam zrzuty ekranu potwierdzające całą transakcję oraz przebieg dostawy.

W związku z powyższym proszę o weryfikację sprawy oraz usunięcie niesłusznej opinii.

Z poważaniem,nadanie paczkitrackingtrackinglistlist

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Powodzenia Ci życzę, stanowczo będzie Ci potrzebne... 🤣

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@royal_agd Muszę Cię prosić o kontakt przez formularz.

Na Gadane nie podejmujemy decyzji w sprawie usuwania komentarzy.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Arset2
#8 Zapaleniec

przeciez tam na to nikt nie raguje bo pracuja niekompetentni ludzie z łapanki.

Za to jak widzę tutaj pracownicy bez jakichkolwiek uprawnien.

Dzieki, jednak bedzie musiał zareagować prawnik.

A Wam życzę takiej konkurencji, że to Wy do nas przyjdziecie a nie odwrotnie bo to dzięki sprzedawcom zarabiacie i macie miejsca pracy.

pozdrawiam

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@royal_agd

Pewnie klienta widział w ofercie, że będzie miał towar 13 lub 14 listopada (w zależności czy złapało godzinę graniczną, zamawiał w końcu 12 listopada). A doszło dopiero 15.

A jeżeli chodzi o podany nr przesyłki, to jest on błędny. To przesyłka Allegro Delivery Kurier DPD i jej nr zaczyna się od AD (Allegro Delivery jest oddzielnym przewoźnikiem nawet jak fizycznych przesyłka szła przez DPD). 

oznacz moderatorów

Arset2
#8 Zapaleniec

Ale zamawiał wieczorem a towar wyszedł od razu rano. My wysłalismy w zadeklarowanym czasie. To Allegro wysyła info kiedy dojdzie a pozniej umywa ręce mimo, ze z naszej strony wszystko poszło tak jak miało być. To jest tragedia.

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@Arset2

Poczekaj aż trafi ci się dostawa szybsza niż wysyłka (czyli że klient dostanie towar szybciej niż go wyślesz). 

oznacz moderatorów

Arset2
#8 Zapaleniec

😂

oznacz moderatorów

Client:74250890
#7 Wielbiciel

Jak mi jeszcze podasz treść i kafelki zaznaczone, to Ci powiem czy jest sens 

oznacz moderatorów

Arset2
#8 Zapaleniec

ddięki, nie ma

oznacz moderatorów

Client:74250890
#7 Wielbiciel

Ogólnie nawet jakby było zasadne, że rzeczywiście terminowe itd. To i tak by tego nikt nie usunął, a co najwyżej wykluczył, ale w takich przypadkach po prostu na usunięcie nie ma co liczyć. 

oznacz moderatorów

Arset2
#8 Zapaleniec

No więc własnie.

oznacz moderatorów