Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@noe1960 tak może to tzw. subiektywna ocena transakcji ☹️ ale skoro nie zapłacił to po 7 dniach transakcja zostanie anulowana i komentarz również .
z tego co pisze allegro kupujący może pisać co chce , a co do anulowania negatywnej opini ja muszę prosić kupującego o zmiane opinni choć nie zapłacił i nie ma zamiaru płacić , mineło 7 dni a zwrotu prowizii nie otrzymałem ,, ALLEGRO GÓRĄ ..
@noe1960 a jaka formę płatności wybrał kupujący? Bo przy przelewie tradycyjnym jest 14 dni. Ogólnie zasada jest taka, że jeżeli jest zakup anulowany to komentarz również powinien być anulowany. Chyba, że się mylę @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
Podaj numer zamówienia to moderatorki powiedzą coś więcej na temat tego zajupu
Oczywiście, jeżeli zakup anuluje kupujący.
Jeśli pomylisz się podczas zakupu i anulujesz go w zakładce Moje zakupy, nie wystawisz oceny dla takiego zamówienia.
kupujący mnie straszył jak powiadomię allegro to wystawi mi odpowiednią opinię ,powiadomiłem allegro że nie ma zamiaru płacić i otrzymałem odpowiedż abym dogadał się z kupującym
|
||||
|
@noe1960 nie możesz tu podawać danych osobowych . Anulowanie licytacji następuje dopiero po 30 dniach
@noe1960 spokojnie, 7 pełnych dni ,pewnie jurto będzie anulowana . Dzisiaj mi weszło anulowanie transakcji z -data sprzedaży:22 cze 2022, 17:02
Poproś allegro o usunięcie komentarza jeżeli się pojawi
argumentuj jak napisałeś
Ponadto możesz w odpowiedzi na taki komentarz napisać np: że firma "nazwa" prowadząca SPRZEDAŻ KORESPONDENCYJNą I WYSYŁKOWą
nie zapłaciła Ci za towar (pamiętaj o rodo i nie podawaj imion i nazwisk)
oczywiście tylko wtedy gdy gdy zostanie naruszone twoje dobro
możesz także sądowo domagać się wykonania umowy
ale
musisz uważać co piszesz bo publiczne grożenie,pomawianie czy podawanie danych osobowych może naruszyć dobro drugiej strony
sugerowanie publiczne tutaj, że dana firma nie wywiązuje się z umów także może naruszyć dobro drugiej strony
anulowanie transakcji przez allegro nie jest anulowaniem zawartej umowy z kupującym
nie jest także odstąpieniem od umowy
@noe1960 tak jak napisaliśmy w sprawach nr 24364904 i nr 24259232 zdecydowaliśmy się nie usuwać komentarza, ponieważ może on wskazywać dlaczego nie doszło do zakupu.
Jest to subiektywna opinia kupującego i nasi Doradcy podjęli decyzję, że nie mogą jako neutralni obserwatorzy podjąć decyzji o jego usunięciu.
Rozumiem, że nie jest to komfortowa sytuacja, a swoimi wiadomościami chciałeś upewnić się, że kupujący sfinalizuje zamówienie, jednak zostały odebrane przez niego inaczej.
Jeżeli chodzi o kwestię poruszoną przez @Client:44052296 upewniam się jeszcze jak to wygląda w przypadku automatycznego anulowania zamówienia. Wrócę tutaj z informacją, gdy tylko ją otrzymam.
Allegro zwleka z zwrotem pobranej prowizji , tłumacząc się tym że upłyneło 45 dni i nie zgłosiłem o zwrot prowizji , śmieszne , to dopiero dwa tygodnie ,czyżby kompletny bałagan
@noe1960 przepraszam za pomyłkę Doradcy, który napisał o 45 dniach. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 24381851, nr 24415424 i nr 24425551, wniosek jest w trakcie weryfikacji, dlatego poprosimy o cierpliwość. Powinieneś otrzymać decyzję w ciągu kilku dni.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 21 czerwca zakończyła się licytacja , kupujacy nie miał zamiaru od początku płacić , za powiadomienie allegro wystawił mi negatywną opinię .do tego jeszcze allegro pobrało prowizję od tego nie sprzedanego zegarka , tak została załatwiona sprawa przez allegro , dostaje powiadomienia , sprawa w toku , choc za inny zegarek sprzedany w tym samym dniu i nie zapłacony prowizja została zwrócona
@noe1960 a ten drugi zegarek też sprzedałeś na licytacji czy kup teraz?
Dostałeś odpowiedź w wypowiedziach, o których wspomniała moderatora.
ten drugi zegarek też nie został opłacony , obydwa zegarki były wystawione na licytacji za jeden dostałem zwrot z tym drugim zegarkiem są problemy
Problemy są zapewne dlatego że kupujący mimo że nie zapłacił to wystawił opinie ,a jak wystawił to nie mają pewności że opłaty za niego nie było poza allegro . System jest zły ,gdyż nie powinno być możliwości pisania opinii jak nie ma pewności że transakcja się odbyła.
kupujący nie zapłacił za wylicytowany zegarek , dwa tygodnie mineło zegarek wystawiłem do ponownej licytacji , czekam na zwrot prowizji pobranej , z tego co widzę kupujący w dalszym ciągu sprzedaje , przybywa negatywnych opinii na jego koncie , i kto tu jest pokrzywdzony ..
rabat został przyznany a opinia kupujacego w dalszym ciągu pozostała , do tego jeszcze wykasował moją opinię na temat jego opinii , jak to jest możliwe, gościu robi co chce
chodzi o prowizję od zegarka , allegro zwróciło mi , czekam na skasowanie jego opinii