Czy można w końcu zrobić coś z **piiip**ami kupującymi typowo na SMART?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po raz kolejny.
Kupione 5 tych samych książek, 4 zwrócone.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
I nie mam nic przeciwko zwrotom, ale zacznijcie walczyć z typowymi wyłudzeniami.
Zacznijcie eliminować takie osoby, bo koniec końców, to Allegro na tym traci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KSIAZKAKI Wyłącz Smart
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko, że SMART jest świetnym rozwiązaniem. Nie mam nawet nic przeciwko temu, że ktoś kupi 10 książek i 10 zwróci, ma prawo, ale to jest typowe wyłudzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KSIAZKAKI
Bez Smarta kupujący również miałby prawo do zakupu 10 książek i zwrócenia ich wszystkich.
Jeśli kalkuluje Ci się dopłacać po kilka tysięcy miesięcznie do Smarta i twierdzisz, że jest świetnym rozwiązaniem, to znaczy, że godzisz się na takie sytuacje.
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No tak, ale jeśli ma zapłacić za wysyłkę, to na pewno nie wyłudza. Po prostu coś się posypało itd. Przypominam, że np. kupując 10 sztuk, a zwracając 9 nie odzyskuje kosztów zwrotu.
Zasady SMARTA są jakie są, trzeba to wkalkulować w sprzedaż. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale zasady są znane wcześniej. Ja mówię tylko o skasowaniu typowej patologii, której mimo wszystko na Allegro jest marginalny odsetek. 99,9%, a nawet jeszcze więcej to normalni ludzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zbij ich

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to wtedy ja będę patusem 🙂 wystarczyłoby stworzyć "listę", gdzie sprzedawcy mogą zgłaszać takie nadużycia. I powiedzmy 3-5 zgłoszeń i konto powinno być blokowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KSIAZKAKI oj ... Masz rację tylko pozotaje kwestia udowodnienia ,że klient dokonał zakupu z zamiarem zwrotu .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak wyżej, jeśli ktoś zrobi coś np. 3-5 razy w ciągu miesiąca, czy 90 dni, to ewidentnie widać, że robi to celowo. Mogłoby się kasować jak w przypadku negatywów itd. Ja na serio nie mam nic przeciwko zwrotom, ale jak ktoś kupuje, to już podczas pakowania (zwłaszcza na książkach) widać kto kupuje na SMART.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozwiązanie jest, i jest bardzo proste, ale Allegro na pewno nie będzie chciało z niego skorzystać... Na przykład 10 darmowych zwrotów w roku, powyżej płatna. I po problemie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Lub wystarczyłoby wprowadzić zasadę, że jak po zwrocie wartość zamówienia nie przekracza SMART, to jest płatny zwrot. Są dziesiątki prostych rozwiązań, a nikt nie chce tego robić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możecie zgłosić takowe pomysły tutaj.
Rozumiem, że tego typu sytuacje bywają irytujące, jednak nie łamią one naszych zasad.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, wiem 🙂 Ja sobie chwalę cały serwis, zwłaszcza administrację forum, pomoc w dyskusji itd. Tylko właśnie są jak Pani zaznaczyła irytujące sytuację. Dziękuję, skorzystam z formularza.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@julienail Bez urazy ale czym Wy się w takim razie zajmujecie i kogo zatrudniacie skoro wszystko co wprowadzacie wymaga gruntownych zmian i jest kompletnie nieprzemyślane.
Wszelkie Wasze błędy i głupie pomysły generują dodatkową pracę i nam sprzedającym i Wam gdyż macie zapchane czaty, fora i inne środki komunikacji.
Ale podstawy ekonomii i działalności firmy są dla Was jak fizyka kwantowa dla przedszkolaka.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widzieliście coś kiedyś, żeby allegro zrobiło dla sprzedających?
Ja nigdy, wszystko co robią dotyczy tylko kupujących.
Przecież oni nawet nie ogarniają tego, że zarabiają na prowizji sprzedawców a nie klientów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To już nawet nie chodzi o to kogo lepiej traktują. Ja z samym serwisem nie mam problemu (wiadomo, chciałbym mniejsze prowizje itd.), ale nawet na chłopski rozum. Przecież to Allegro dopłaca do tych wysyłek. Wystarczy wyeliminować ten odsetek skrajnych ludzi i będzie lepiej się żyło sprzedawcom, a Ci wtedy lepiej zadbają o klientów. A sam serwis by więcej wtedy zarabiał. Jak to możliwe, że to tak proste, a ktoś tego nie ogarnia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja bym nie był pewny czy allegro cokolwiek dopłaca. Nie mamy pojęcia jak mają skonstruowane umowy z kurierami. Jak na razie to tylko my dopłacamy po kilka zł odkąd ceny przesyłek są narzucone z góry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
każde ograniczenie które może zachwiać wolą konsumenta jest abuzywne
jedynym uczciwym przy smarcie rozwiązaniem jest darmowy zwrot całości zamówienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RED Abuzywne wobec czego? Prawo nie narzuca obowiązku udostępniania darmowego zwrotu konsumentowi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
uokik już wielokrotnie podnosił w swoich interpretacjach, że prawa konsumenta są święte i nic nie może ich zaburzać - np: obowiązkowe rma przy zwrocie/reklamacji towaru czy też komentarze wystawiane kupującym
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »