Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam takiego "nawiedzonego" gościa, który co kilka dni pisze pytania przez CW. Pytanie zawsze jest takie samo : Dzien dobry mam pytanie czy ten obiektyw bedzie pasowal do mojego aparatu Canon EOS 400 D ? > z niewielkimi modyfikacjami, w zależności od tego z jakiej aukcji zadaje "pytanie do sprzedającego" > przedtem odpowiadałem, teraz już odpisuję "???" > ale to go nie zniechęca
Zaczął nawet te same pytania zadawać przez sms-y > ale tutaj to sprawa prosta > blokada numeru.
@Ziolko39 czy mogę poprosić Cię o przesłanie loginu tej osoby na adres spolecznosc@allegro.pl ? Nie ma możliwości zablokowania wiadomości w Centrum wiadomości, ale przekażę to zgłoszenie do odpowiednich osób.
@Ziolko39 dziękuję! Skontaktowaliśmy się z kupującym w tej sprawie, mam nadzieję, że już nie będzie do Ciebie pisał z tym samym pytaniem.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Znowu zaczyna sie spamowanie > tylko troche zmieniona treść pytania > ale od tego samego "kilenta"
@Ziolko39 wychodzi na to, że masz cichego wielbiciela 😋😅
@Skill_Player Tylko sądząc po stylu pisania to "płeć męska" > a ja zdecydowanie wole "płeć żeńską"😍
@Ziolko39 Ty tak on może nie.
😄
@Ziolko39 A mogę Cię prosić o przesłanie zrzutów ekranu nowych wiadomości? Tak jak poprzednio: na spolecznosc@allegro.pl 🙂
@Ziolko39 Wciąż weryfikujemy tę sprawę. Daj mi proszę znać, czy już kiedyś napisałeś kupującemu, że nie życzysz sobie tego rodzaju kontaktów?
Jest to dość trudna sprawa, żeby podjąć bardziej radykalne kroki potrzebowałabym zrzutu ekranu, na którym widnieje Twoja wyraźna prośba do klienta o zaprzestanie wysyłania wiadomości.
@ko_alka Nie pisałem dotąd > myslałem, że odpowiedzi "???" go zniechęcą > ale zaraz napiszę.
@Ziolko39 Napisz wyraźną prośbę, być może to poskutkuje 🙂
@ko_alka Wysłałem. Zobaczymy.😁
@Ziolko39 Może gość ma demencję starczą.Taki to potrafi w ciągu jednego dnia to samo pytanie zadać i ze 100 razy 😎😁
@ART_FOTO To nie to>on zadaje to samo pytanie, tylko pisze z różnych aukcji > "czy ten obiektyw będzie pasował do Canona 400D przez przejściówkę?" Czasami trochę modyfikuje pytanie. Nawet moje odpowiedzi "???" go nie zrażają. I tak raz na 4, 5 dni
Wygląda to na celowe zawracanie d...y . Jak go allegro "nie uśpi" to jako "szanowany regulaminowo" klient niczego bał się nie będzie i dalej będzie męczył Ciebie jak i zapewne jeszcze innych sprzedawców . Taka głupia forma zabawy -kogo bardziej udupię.
Jak to mówią, nie ma dymu bez ognia.
Szkoda, że Allegro tak chetnie nie walczy z tymi sprzedajacymi do ktorych pisze sie zapytania o towar a odpowiadają badziewne automaty i na tym kontakt sie urywa... 🤔
A wystarczyłoby zakazać takich narzędzi.
@Client:104371448 Zgadzam się z tym, że odpowiedzi przez automat są wkurzające, ale czasami potrzebne > trzeba podziękować Allegro za wymaganie odpowiedzi i jej czasu.
A to, że niektórzy zadają pytania, na które odpowiedź jest w opisie aukcji to chyba o czym świadczy?
@Ziolko39 temat jest trudny. Nie kazdy czyta ze zrozumieniem.
Nie kazdy zna sie.
Czesc sprzedawcow zamieszcza zdjecia swojego towaru z internetu a pozniej sie okazuje, ze zamontowany zasilacz w komputerze ma 180W a na zdjeciu bylo 400W.
Sprzedawca nie wiedzial, ze na poczatku produkcji byl 400W a przy koncu produkcji 180W.
Na moje pytanie o moc zasilacza kazal mi patrzec na zdjecia.
OK.
Kupilem, okazalo sie, ze mial 180W.
Musialem zrobic zwrot.
Komentarz bedzie odpowiedni i na pewno nie pozytywny.
Staram sie nie zadawac glupich czy pozbawionych sensu pytań.