Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilkukrotnie zdarzyło nam się w ostatnim czasie, że klienci klikają w zakup ale nie dokańczają formularza i robią to dopiero po kilku dniach. Niestety zdarza się też że w czasie kiedy oni się zastanawiają albo z różnych powodów nie finalizują transakcji to posiadana przez nas ilość produktów się wysprzedaje i aukcja się kończy. Co wtedy? Klient po 5 dniach kończy formularz, płaci za zamówienia a ja nie mam co mu wysłać i robią się problemy. Dlaczego nie ma możliwości zablokowania takiej transakcji?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@passahouse_com klient ma 7 dni na zapłatę lub wybór przesyłki za pobraniem , przez ten czas towar ma na niego czekać , w przypadku braku finalizacji po 7 dniach następuje automatyczne anulowanie transakcji połączone ze zwrotem naliczonej prowizji i poparte stosowną wiadomością e-mail ,jak to nastąpi możesz wystawić przedmiot ponownie na sprzedaż.
Proszę czytaj ze zrozumieniem. Klient kliknął kup ale nie wypełnił formularza więc nie zarezerwował przedmiotu, w ciągu dwóch dni w których on się zastanawiał wysprzedał się cały stan na aukcji i kiedy już dokończył formularz to ja fizycznie nie mam już tego produktu.
@passahouse_com o jakim formularzu piszesz? Jeśli kupujący kliknie "kup teraz" ale nie wypełni formularza, to nie dochodzi do sprzedaży. Podaj proszę przykład takiego zamówienia.
@passahouse_com Tak robią? albo się coś kupuje albo nie. To masz widać na stanie po 1 towarze!
Klient kupił jednorazowo paletę foli ochronnej w rolkach 1m. Przy 1 szt. to nie chce mi sie nawet aukcji robić. Poza tym konto na którym dokonał zakupu jest drugim kontem i kiedy na koncie głównym zostaje 1 szt. to aukcja się sama dezaktywuje.
@la_nika jest to możliwe , autor wątku ma rację ,po kliknięciu ,, kup teraz ,, następuje przejście do podsumowania , przerwanie procesowania w tym miejscu powoduje zawarcie transakcji oraz naliczenie prowizji . @passahouse_com czytam ze zrozumieniem ... jeśli transakcja figuruje w Twoich zamówieniach to Masz czekać na zapłatę lub automatyczne anulowanie min. 7 dni
dodatkowo nie rezerwuje to produktu także inny klient może go "podkupić".
@passahouse_com rezerwuje , system zdejmuje ze stanu ilość sztuk jaką odklikał klient
Faktycznie zdejmuje. Ale mam trzymać te produkty z nieopłaconych zamówień na półce i czekać aż za nie zapłacą albo zamówienie zostanie anulowane?
@passahouse_com Masz źle skonfigurowanego Baselinkera i nie zdejmuje z magazynu nieopłaconych zamówień
Zdejmuje, moja pomyłka. Niemniej co dalej, mam trzymać te produkty z nieopłaconych zamówień na półce i czekać aż za nie zapłacą albo zamówienie zostanie anulowane? Czasami klienci klikają kup na ten sam produkt kilka razy..
Kolejne.
Numer zamówienia: 3791ed90-84a7-11ef-9ea0-87d93608cf1e
Data sprzedaży: 7 paź 2024, 14:25
Data płatności: 12 paź 2024, 07:21
Moja aukcja zakończyła się: 8 paź 2024, 14:04 po wykupieniu ostatnich dwóch sztuk produktu przez innego klienta
To tylko jakiś tam procent tego wszystkiego. Zamówienia bez skończonego formularza, bez płatności ale i tak są w systemie.
Cześć, @passahouse_com. Proszę, podeślij listę wszystkich zamówień, które zostały opłacone z opóźnieniem. Sprawdzimy to.
Podesłałem Wam te dwa w komentarzach powyżej. Nie jestem w stanie sprawdzić wszystkich 2000 zamówień z tego miesiąca. Faktycznie produkt zostaje "zarezerwowany" po kliknięciu kup nawet jak klient nie dokończy formularza. Niestety rodzi to dla mnie kolejny problem, rozumiem że mam trzymać te wszystkie nieopłacone zamówienia na półce i czekać aż klient za nie zapłaci albo się rozmyśli? Codziennie mam kilka zamówień z niedokończonymi formularzami. Działamy na wielu rynkach i nie rozumiem czemu miałbym nie sprzedać produktu innemu klientowi kiedy chce go opłacić od razu, a ten nie może się zdecydować.
Kolejna sprawa jak to się ma do obecnych zmian np. w Allegro Pocztex48. Klient kupuje coś dziś i wybiera kuriera Allegro Pocztex48 gabaryt 2XL ale nie kończy formularza. Robi to np. 2 listopada, a od 1 listopada mamy dopłaty więc ja chce zmienić cennik dla danego produktu tak aby nie było już smart i nie było opłaty dodatkowej 100 zł. Reasumując jak klient się zdecyduje to ja musze to zrealizować w smart i wziąć na siebie opłatę dodatkową 100 zł? Czy ktoś z Was o tym myślał?
Oczywiście za to zamówienie o którym mówiłem na początku wątku wpadł negatyw pomimo tego że tłumaczyłem klientowi co i jak.
Zamówienie: 0a9ac620-955c-11ef-bba6-6546973bd3a3
Zamówienie nie potwierdzone.
Data sprzedaży: 28 paź 2024, 19:40
Prowizja pobrana: 28 paź 2024, 19:40
Płatność rozpoczęta: 28 paź 2024, 19:40 / nie zakończona
Kurier: Allegro Kurier Pocztex 0 zł
Formularz nie wypełniony.
Jak zamówienie opłaci się po 31.10 godz. 12:00 będę musiał zapłacić 100 zł opłaty dodatkowej bo nadanie będzie 4.11. Anulujecie to zamówienie ręcznie 31.10?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@passahouse_com ja niestety nie mogę anulować nieopłaconego zamówienia klienta. Może to zrobić klient lub ty.
Opóźnienie w płatności może wynikać z tego, że klient płaci np. przelewem tradycyjnym. Taki przelew może księgować się 3-4 dni robocze. Może to również wynikać z problemów po stronie operatora płatności lub opóźnieniem z płatnością.
Wysyłam Ci artykuł, który opisuje kwestię wpłat od kupujących oraz artykuł odnośnie anulowania zamówienia.
Jeśli masz wątpliwości co do poszczególnych zamówień lub wykluczenia niektórych zamówień z jakości sprzedaży skontaktuj się z nami przez formularz.