Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brawo WY! Teraz nawet wystawianie ofert to droga przez mękę (pomarańczową dodam). Wystawiasz nowy produkt w katalogu, automat zaciąga zdjęcia, EAN oraz Twój autorski opis - ale ofertę odrzuca bo...narusza coś tam lub kogoś tam itd. itp. W co Wy gracie? Sprawdzanie trwa bardzo długo nawet jak na standardy ZUS. Zero przejrzystości procesu, odpowiedzi głupie lub bezsensowne. Ustawiacie Allegro pod konkretnych klientów lub pod swój sklep? Blokada konkurencyjnych ofert, plus kolejne utrudnienie dla małych firm, aby wielkim żyło się lepiej! To już nawet nie jest żenujące.
Nie dość że przez wysokie koszty obsługi przestaje się to opłacać cokolwiek kupować (sklepy muszą windować ceny by próbować przetrwać) to jeszcze ciągle robione pomocne "udogodnienia" które dobijają sprzedawców .
@Football-stock abym mogła się odnieść to problemu który zgłaszasz potrzebuję konkretów. ID produktu lub EAN oraz jaki dokładnie komunikat się pojawia.
Dziękuje ale już dwa zespoły specjalistów od pomarańczowego męczą się z tym problemem tj. wystawieniem produktu!
ref:!00D240aE05.!500Ti0ApLMS:ref
ref:!00D240aE05.!500Ti0An9Sq:ref
Jeden przyznaje się, że nie do końca ogarnia temat a drugi w ogóle go nie zrozumiał;)
Średnie wystawienie jednej aukcji to godzina komunikatu trwa sprawdzanie. Dla ludzi handlujących towarem stockowym lub z przejęć sklepów tj. duże ilości, często pojedynczych przedmiotów, tak działający mechanizm wystawiania to gwóźdź do trumny. Zmiany dla zmian, ciągłe udowadnianie menagerów, że do czegoś w tej firmie są potrzebni - a Sprzedawcy alarmują, że ten portal ledwo zipie (patrz choćby wypowiedź u góry). Bez nas nie ma Was - czy to tak trudno zrozumieć!
bez nas będą Oni.
Będą - sami. Bez konkurencji, ewentualnie z tymi największymi graczami. Ale oni tez sprzedają, mają swój oficjalny sklep.
Który ma ceny wyższe od stacjonarnych. Przecież my oprócz sprzedaży, również często byliśmy po drugiej stronie - teraz żenująca uboga oferta na Allegro. Brak nowości, towar głównie pozwrotowy lub chińczyki z cenami razy 5 w stosunku do swoich portali.
Prywatnie kolekcjonuje arabskie perfumy i muzykę metalową - oferta Allegro to dno. Sklepy internetowe pękają w szwach i robią gigantyczne obroty, Allegro nie dość że drogie to jeszcze marne kilka ofert. Kiedyś funkcjonowało w społeczeństwie powiedzenie, że jeżeli szukasz czegoś unikatowego idź na Allegro. Dzisiaj młodzi ludzie Allegro traktują jako relikt przeszłości z chińskim towarem i tragicznie drogim. Osoba odpowiedzialna za takie zmiany w normalnym korpo - bruk to minimum.
Bez przesady ,chiński tani ale że kiepskiej jakości i problematyczne reklamacje to inna bajka . Komuś bardzo zależy by pogonić z portalu różnych drobnych sprzedawców bez względu na to że mają lepsze opinie o sobie jak i o oferowanym towarze.
Mam obawy, że to nie planowe działanie:) Ten portal prowadzi Prezes spółki Roy Perticucci, który zarobił w 2023 roku ponad 10 mln zł. Facet na pewno ma olbrzymie rozeznanie w polskim rynku, w naszych upodobaniach;) Gostek niezależnie od wyników, kroi miliony i to jest jedyne co go interesuje. Dodam, że ta expert w latach 2013-2020 zarządzał europejskimi operacjami oraz logistyką w firmie ( A z USA) a wiemy jak wielki sukces odniósł ten portal w Polsce, tj. szary koniec listy e-commerce w naszym kraju. Teraz powtórzy sukces z Allegro..tj. ostatnie miejsce. Po prostu ma talent facet;)
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
72 godziny trwa weryfikowanie przez Allegro, czemu "automat" nie wystawił aukcji, mimo że utworzył produkt w katalogu. Zabiliście ostatni działający mechanizm Allegro tj. szybkie wystawianie ofert. Może jakieś skromne wyjaśnienie lub pomoc (no chyba, że FV na ponad 1,5 tys. złotych nie są wystarczające do właściwej obsługi klienta). Zapis na FV od Allegro, w tym kontekście brzmi komicznie: "Zapewnienie funkcjonalności i usług dostępnych na
platformie handlowej Allegro (allegro.pl) - zaliczka". Czekam więc na zapewnienie funkcjonalności i usług dostępnych na Allegro;)
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dalej czekam - konsultant wysłał emaila, z "rozwiązaniem" pole marka ma wynosić daną wartość, tyle że nie ma takiego pola w kategorii;) Ponad 72 godziny, 3 konsultantów Allegro i okazuje się że własnych kategorii nie ogarniają. Moderatorzy też milczą. Ach poziom jakości obsługi klienta Allegro - legendarny. 16 godzin bez odpowiedzi to ile punktów mniej w panelu? Ponownie przypominam za co płacę, za funkcjonalność, której nie mam! Naruszacie porządek prawny, pobieracie opłaty za niewykonane czynności.
@Football-stock Przykro mi, że tyle to trwa, ale kontynuuj proszę korespondencję mejlową. Konsultant zapewne ma od Ciebie niezbędne informacje i postara się rozwiązać problem.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Konsultant (kolejny /a ) ma wszystko..i nadal nie wie jak wystawić aukcję! Czy Allegro widzi do czego doprowadziło przez zmiany dla samych zmian. Nikt już nie ogarnia tego bajzlu. Komu i czemu ma to służyć? W czasach walki o przetrwanie firm, psujecie ostatni z działających mechanizmów - jaki kolejny krok, "naprawicie" Kup Teraz. Apeluje do Was - to jest komercyjny portal świadczący usługi b2b a nie piaskownica!