anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy obciążam klienta kosztami powrotu nieodebranej paczki?

Idź do rozwiązania
maximpreza
#11 Animator#

Cześć . czy zgodne z prawem jest jeśli obciążę klienta kosztami powrotu paczki ?

Klient kupił przedmiot , który kosztował 9,99 . wybrał paczkomat za 8,99 , ale paczki zapomniał odebrać i paczka do mnie wróciła . Inpost obciążył mnie powrotem paczki 8,99 więc klientowi należy się zwrot 1zł 😉

Czy takie praktyki to norma ? czy jest jakiś paragraf ,że trzeba klientowi oddać 9,99 za przedmiot ?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
RadiSzczecin
#7 Wielbiciel#

Niestety wysyłaliśmy takie informacje do kupujących w przypadku kiedy odmawiali przyjęcia pobrań i przesyłki do nas wracały. Większość z nich zareagowała agresywnie na informację o pokryciu przesyłek kurierskich w obie strony (ok 30zł.) i założyła spory, albo wystawiła negatywy, których ALLEGRO nie chce usunąć powołując się iż sytuacja była niejednoznaczna!

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Wówczas możesz również potrącić za koszt wysyłki i zwrotu. Np. Zakup za 100zł. + przesyłka 9zł. Pobrałaś 109zł. i dodatkowe koszty zwrotu 8zł. To oddajesz 100-8zł. = 92zł.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@TATLOK  Tak, pod warunkiem, że kupujący sam odeśle na własny koszt.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Radarek7
#1 Nowicjusz#

A wystarczyło by jednak pozostawić możliwość oceny kupujących - przynajmniej tych problematycznych obszarów, jak np nieodbieranie przesyłek.

oznacz moderatorów
miliarderzy
#12 Orędownik#

Zwróć mu tyle, żebyś wyszedł na zero.

oznacz moderatorów