
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć . czy zgodne z prawem jest jeśli obciążę klienta kosztami powrotu paczki ?
Klient kupił przedmiot , który kosztował 9,99 . wybrał paczkomat za 8,99 , ale paczki zapomniał odebrać i paczka do mnie wróciła . Inpost obciążył mnie powrotem paczki 8,99 więc klientowi należy się zwrot 1zł 😉
Czy takie praktyki to norma ? czy jest jakiś paragraf ,że trzeba klientowi oddać 9,99 za przedmiot ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maximprezaMasz prawo potrącić koszty zwrotu paczki i oddajesz klientowi 1 zł.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maximprezaJako rzekła @WREDZIA-W1 . Tylko nie zapomnij mu tego 1PLN oddać aby Cię nie ścigał potem 🙂
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli klient zmieści się w czasie przewidzianym na odstąpienie umowy i od umowy odstąpi np. poprzez Allegro to musisz mu zwrócić całość z kosztami przesyłki, nawet jeśli jej nie odebrał.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli jak klient sobie przypomni ,że zapomniał odebrać paczki i odstąpi od umowy to ja płacę za towar i za wysyłkę tam i z powrotem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maximprezaJeśli odstąpi od umowy to zwracasz mu 9.99 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TATLOKPrzy odstąpieniu Kupujący pokrywa koszty zwrotu...
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TATLOK Bóg Cię opuścił, że takie **piiip**oły wygadujesz?
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TATLOK Bzdura. Dlaczego mam zwracać opłatę za usługę, która została prawidłowo wykonana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TomBanknoterJaką usługę? Przedmiotem sprzedaży była rzecz, nie usługa. Przy odstąpieniu od umowy zwraca się oprócz ceny rzeczy także koszt wysyłki. Usługę to wykonał przewoźnik, który zawarł umowę ze sprzedawcą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma jakiegoś przepisu żeby chronić sprzedawców ? przecież to jawne [edycja] . Ktoś zapomniał odebrać paczki z paczkomatu , a ja mam mu zwrócić kasę za jego błąd ? Nie dość ,że muszę mu oddać kasę za sprzedany przedmiot to jeszcze muszę mu zwrócić kasę za wysyłkę , której nie raczył odebrać i jeszcze zapłacić za powrót paczki . Wydałem kasę za transport tam i z powrotem , a interesu żadnego nie zrobiłem . Coś tu jest nie tak .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie proszę pana potrąca mu pan koszt zwrotu a jezeli nie odebrał również inne koszty np pakowania , itd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 A kto ma pokryć koszt zwrotu przesyłki?
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1 Jak to kto? Kupujący. Zapłacił 9.99 + przesyłka 8.99. Jeśli odstąpił od umowy, to otrzymuje 9.99 zł zwrotu za przedmiot. Sprzedawca nie zwraca mu kosztu wysyłki, który powinien zwrócić przy odstąpieniu, ponieważ pokrył za kupującego koszt odesłania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96A odstąpił, czy nie odebrał przesyłki? Tu nie ma mowy o odstąpieniu.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1Dlatego piszę "jeśli odstąpił". Nie wiem, czy odstąpił. Może powinno być "gdyby odstąpił". Mógł nie odebrać przesyłki i odstąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlatego masz płacić, bo konsument jeśli tylko ma prawo do odstąpienia od umowy to należy mu się zwrot wszystkich poniesionych świadczeń.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakładając , że klient jednak nie odstąpi od umowy ,a nieodebrana paczka do mnie wraca to śmiało mogę mu potrącić za podróż paczki z powrotem. czyli jak pisałem na początku:
Przedmiot 9,99 , inpost 8,99 , inpost powrót 8,99 . Klientowi zwracam 1 zł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
radca prawny
Ula
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »