anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy również macie wrażenie, że na Allegro Sprzedawcy są na przegranej pozycji???

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Od pewnego czasu Allegro moim zdaniem zaczyna być nie fair wobec Sprzedawców. Nie chodzi o to , żeby było po którejś ze stron chyba ??? Uczciwość chyba wystarczy??? 

Miałem taką sytuację , że kobieta kupiła 1 sztukę na zamówienie , towaru z Włoch . Jaka jest teraz sytuacja wiemy chyba wszyscy... Zwrócono pieniądze, przeproszono .

NEGATYW w odpowiedzi , 1 gwiazdka za zgodność z opisem !? jak towaru nie widziała ,  1 gwiazdka za koszt wysyłki który wynosił 20zł za paczkę 80cmx20cmx20cm - kurier DPD!? 1 gwiazdka za jakość obsługi , a email z przeprosinami wysłano , co jeszcze należało robić w Święto 3 Króli zadzwonić???

Ja rozumiem , że niektórym to pomaga zgnojenie innych , ale Allegro nic na to , za to prowizje i koszty coraz większe.

Ja wysiadam, zwyczajnie mam dość 

Zakończyłem wszystkie aukcje

Co Wy na to???

 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@AZmaa Jedną złośliwą klientką się przejmujesz? Fakt jest taki, że sprzedawcy na Allegro muszą mieć twardą doopę 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@WREDZIA-W1 i umiejętnie pluć jadem aby nie dostać bana 😄 😛 

oznacz moderatorów

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Nie klientką , tylko postawą Allegro. Ludzie są ludźmi , zwłaszcza w tej chorej sytuacji , przelewają na innych złość <bo zupa była za słona" , ale Allegro powinno reagować i obiektywnie zbadać temat

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#20 Guru#

@AZmaa   Powinno, ale tego nie robi. Kupujący jest tu bożyszczem. Wszystko to jednak do czasu. Nic nie jest wieczne.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@xyz96 twoje podejście jest niedopuszczalne

 

@AZmaa czyli klient nie odebrał przesyłki i wystawił ocenę? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TOPe-commerce Przez kogo jest niedopuszczalne? Jest jak najbardziej dopuszczalne. Nie znasz zdania klientki w tej sprawie, opierasz się tylko na zdaniu sprzedawcy.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@xyz96 ty też nie znasz a komentujesz. To że masz tu jakąś funkcję nie oznacza że możesz obrażać innych. 

oznacz moderatorów

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Nie odebrał , nie widział , a towar nie zgodny z opisem 

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@AZmaa w takim razie komentarz jest bezpodstawny @_HolaOla_  zerknij tutaj na temat, w skrócie komentarz wystawiony bez otrzymania towaru 

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@AZmaa A jeśli towaru nie widział, to dlaczego ma go ocenić na 5 gwiazdek jako w pełni zgodny z opisem?? Na jakiej podstawie?? Nie ma nakazu wystawiania pięciu gwiazdek i zakazu wystawiania jednej gwiazdki.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#16 Inspirator#

@TOPe-commerce 

Pragnę zwrócić Twoją uwagę na fakt, iż w pierwszym wierszu odnosisz się do nieistniejącego wpisu.

Bynajmniej nie posądzam Cię o urojenia. Stawiam, że komentowany wpis tam był, tylko znikł. Fajnie, no nie?

🤣

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@Kasiulki2 sam już zapomniałem co tam pisało 😄 ale na całe szczęście jeszcze urojeń nie mam 😉 

oznacz moderatorów

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Wszystko do czasu , trafisz i Ty na Swojego SUPER KLIENTA  , oby jak najdłużej nie, ale może wówczas przekonasz się , że jesteś na straconej pozycji . Wierz mi nie znasz dnia ani godziny.

oznacz moderatorów

TOPe-commerce
#13 Ambasador#

@AZmaa  xyz jest kupujacym i nigdy nie zrozumie sprzedających

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Zamówienie było anulowane, od razu zwrot środków ,a komentarz wystawiony . Pytania do Allegro  jak kupujący mógł ocenić ,  że towar jest niezgodny, kiedy go nie miał , jak mam wysłać DPD dużą przesyłkę za mniej niż 20zł nie mając umowy? Bez odpowiedzi

Pracownik Allegro napisał , że nie ingerują i , żeby skontaktować się z Kupującym . Ma to sens ? Parafrazując jedną z reklam...

oznacz moderatorów

Studio_Ana
#8 Zapaleniec#

Podpinam się. Właśnie wczoraj Klientka zarzuciła, że materiał z którego wykonano przedmiot jest niezgodny z opisem. A w 100% jest dokładnie tak, jak napisane w aukcji, a Klientka po prostu się nie zna, albo chciała sobie ulżyć i bez kontaktu z nami wstawiła negatyw. Z tego co piszecie i już sprawdzaliśmy, nie ma szans na arbitraż Allegro. Próbujemy porozumieć się z Klientka ale blado to widzę. A rzeczywiście haracze (bo prowizja to 3-5%), jakie pobiera Allegro są ogromne. Wiem, że zawsze można zrezygnować, ale jest cos takiego jak wykorzystywanie pozycji dominującej na rynku...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Studio_Ana 3-5% to było, teraz jest drożej... Nic nie poradzisz, akurat sąsiadka ją obgadala - to musiała się wyżyć. Padło na Ciebie.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AZmaa
#9 Pomysłodawca#

Fakt jest taki , że od zeszłego roku prowizja jest naliczana często również od kosztów przesyłek , pomimo tego , że są rynkowe. A od tego roku dopłaty do Smart, apetyt Allegro rośnie i robi się to chora sytuacja.

oznacz moderatorów