Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient reklamuje żarówki po 1,5 roku czasu. Żarówki mają prawo się wypalić po tak długim czasie,a on żąda ode mnie zwrotu pieniędzy. To jest chyba jakiś żart. Po za tym prowadzę outlet , nie posiadamy gwarancji producenta i nigdzie nie piszemy o gwarancji, a on się upiera że to jest zaznaczone w ofertach, owszem reklamacja produktu jest, ale nie gwarancja. Reklamacji nie przyjęliśmy, ponieważ produkt nie był wadliwy tylko nadzwyczajnie się zużył. Poza tym towar , który u nas zakupił był na działalność, z tego co wiem to gwarancja obejmuje tylko rok. Jeżeli mielibyśmy gwarancje, a jej nie mamy, bo jesteśmy tylko sprzedawcami a nie producentami.
Proszę o pomoc w tej sprawie ...
Jeśli nie przystajesz do obowiązującego prawa to zamknij działalność a nie wprowadzaj do obrotu prawnego swoich przekonań. Nie jesteś ustawodawcą i coś Ci się chyba pomyliło.
Reklamacji nie przyjęliśmy, ponieważ produkt nie był wadliwy tylko nadzwyczajnie się zużył.
Reklamacja musisz przyjąć i ją rozptrzyć
No właśnie, będzie tu jakąś samowolę szerzyła i psuła opinię uczciwym sprzedawcom. Bo przecież tacy też są.