anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowanie konta z powodu naruszenia art. 2.9 b Regulaminu Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
derbacoffee
#9 Pomysłodawca

Witam Wszystkich,

przed chwilą otrzymałem maila o zablokowaniu mi konta z powodu naruszenia art. 2.9 b Regulaminu Allegro.

Faktycznie zrobiłem zakup między kontami allegro z allegro lokalnym.

Proszę o informację od Was jakie są teraz procedury i na jaki czas mam konto zablokowane.

Maila wysłałem do działu bezpieczeństwa. Czy Ktoś z Was miał tak sytuację i może podpowiedzieć o najszybszej ścieżce postępowania. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Będę bardzo wdzięczny 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@derbacoffee z DBT nic nigdy nie wiadomo , z opisów innych użytkowników wnioskuję ,że z odblokowaniem konta są spore problemy .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@derbacoffee Tylko dział bezpieki może Ci odblokować konto i tylko z nimi musisz się dogadać. Moderacja nie może zając stanowiska- zabronione ma.

oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca

A jak można się skontaktować z działem bezpieczeństwa w sprawie odwieszenia konta? Jakis mail, telefon?

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

tylko mail. ten  którego pisali. ale trwa to tygodniami. nie dniami i nie godzinami

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

nie wiem czy to odblokujesz. zrobiłeś transkację między swoimi kontami a to tu ma rangę zbrodni

Dodatkowo i co chyba ważniejsze - handlujesz kawą.

Kawa, elektronika, lego - tu na cenzurowanym. Nie są te podmioty tu mile widziane, a nowe nie są wpuszczane

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Faktycznie zrobiłem zakup między kontami allegro z allegro lokalnym.

po co? dlaczego? i to na allegro lokalnie?

oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca

Aktualnie zmienił mi się status z konta zablokowanego na konto zawieszone, zostało zabrane mi 300pkt z jakości, ale jeszcze wszystkie produkty mam jako sprzedaż zakończona. 

Wydaje mi się że są szanse na odblokowanie, czy się mylę?

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

jest gorzej

oznacz moderatorów
Monika__L
#18 Luminarz

Mylisz się

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć @derbacoffee. Kwestię blokady wyjaśnisz tylko w prywatnej korespondencji mailowej. Nie ma innej ścieżki, która pozwalałaby szybciej rozwiązać tę sytuację.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca

Konto zostało odblokowane. Dziękuję bardzo działowi bezpieczeństwa, super z Was ludzie.

oznacz moderatorów
CarPartsGroup-PL
#4 Eksplorator

Cześć jak udało się ci odblokować konto? Mam podobną sytuacje i nie wiem co zrobić. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#12 Orędownik

@CarPartsGroup-PL odpowiedź masz nad swoją wiadomością 🙂

oznacz moderatorów
CarPartsGroup-PL
#4 Eksplorator

Rozumiem co mam zrobić lecz potrzebuje jakiś wskazówek jak udało się użytkownikowi derbacofee to zrobić po jednym dniu.

oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#12 Orędownik

@CarPartsGroup-PL Nie ma jasnej i jedynej odpowiedzi. Ja odblokowalem konto (miałem brak 7 numerów nadania, mimo nadanych przesyłek), po napisaniu odwołania się od decyzji działu bezpieczeństwa. Całość trwała ok 3 tygodnie. 

Jedno co jest pewne, musisz udzielać odpowiedzi w mailu, związanym z blokadą.

Za co masz blokadę?

oznacz moderatorów
MOJEGRATY5
#13 Ambasador

Witam.

@CarPartsGroup-PL 

Też kiedyś "kupiłem sam sobie".

Zawiesili mi konto.

Napisałem Prośbę o zmianę decyzji.

Wyjaśniłem sytuację, że nie miałem zamiaru wpływać na statystyki, tylko chciałem przetestować jak moja sprzedaż wygląda od strony "kupującego".

Zapewniłem że to się więcej nie powtórzy.

Odblokowali, ale to było kilka lat temu, więc nie ma gwarancji że dziś zadziała...

Powodzenia życzę.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów
CarPartsGroup-PL
#4 Eksplorator

Dzięki za odpowiedz Marek. A pytanie jak długo trwało odblokowanie twojego konta? Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
MOJEGRATY5
#13 Ambasador

Witam.

@CarPartsGroup-PL 

Blokada została zdjęta w niecałe dwa dni.

Ale na dziś bym na tyle nie liczył.

Dział bezpieczeństwa reaguje "w kolejności zgłoszeń".

Czasem jest to kilka godzin, czasem kilka dni, a czasem tygodnie jak są zawaleni robotą. A z tego co obecnie obserwuję na podstawie wpisów na forum, to przeciętny czas oczekiwania na odpowiedź, nie mówiąc już o podjęciu satysfakcjonującej zgłaszającego problem sprzedawcę decyzji, jest stosunkowo długi i liczony raczej w dniach a nie godzinach. Z tego co czytam to ludzie czekają po 10 dni na jakąkolwiek odpowiedź...

I uwaga na koniec - nie ponawiaj wpisów - nie lubią tego i zwykle takich "namolnych" posyłają na koniec kolejki!

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów