Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient reklamuje żarówki po 1,5 roku czasu. Żarówki mają prawo się wypalić po tak długim czasie,a on żąda ode mnie zwrotu pieniędzy. To jest chyba jakiś żart. Po za tym prowadzę outlet , nie posiadamy gwarancji producenta i nigdzie nie piszemy o gwarancji, a on się upiera że to jest zaznaczone w ofertach, owszem reklamacja produktu jest, ale nie gwarancja. Reklamacji nie przyjęliśmy, ponieważ produkt nie był wadliwy tylko nadzwyczajnie się zużył. Poza tym towar , który u nas zakupił był na działalność, z tego co wiem to gwarancja obejmuje tylko rok. Jeżeli mielibyśmy gwarancje, a jej nie mamy, bo jesteśmy tylko sprzedawcami a nie producentami.
Proszę o pomoc w tej sprawie ...
Trafiłes na cwaniaka wyslesz mu drugie to napewno za 1.5 roku bedzie znowu to samo az do konca życia będziesz mu wysyłał
@EmiliaEMh cóż , poza gwarancją jest jeszcze rękojmia , dla produktów nowych trwa 2 lata , jeśli nie wyłączyłeś jej dla przedsiębiorców pozostaje Ci naprawić towar lub oddać kasę
@EmiliaEMh "pozostaje Ci naprawić towar lub oddać kasę " ja bym sie nie zgodził z @mdrogeria .
z pewnosćią jedno co musisz to rozpatrzeć reklamacje.
Pamietaj że jeśśli było to półtora roku temu czyli zakup z 2022r. wówcza sprzepisy o rekojmi stanowiły że w przypadku wady wykrytej w drugim roku użytkowania to na kupującym ciąży obowiązek udowodnienią że produkt by wadliwy w momencie zakupu. Wiec niech udowadnia
Pamietajćie też ze sama rękojmie nie mówi nic o tym że prodkt ma działać przez dwa lata. Mówi ona tylko o tym że produkt ma NIE POSIADAĆ WAD w momencie zakupu. Wiec jeśli np żarówka była zamontowana w pomieszczeniu w którym swieciła sie 24/h to niewykluczone że przyczyną jej wypalenia nie była wada lecz naturalny koniec przewidzianego okresu żywotności.
@_Likos_ nie znamy charakterystyki towaru , autor wątku nic nie pisze , co za lampa , jaka żarówka , nie wiemy co nawypisywał w ofercie ,przykałdaowo LED w zależności od producenta ma dość szeroki przestrzał godzin żywotności , ale o tym parametrze klient powinien być poinformowany najpóźniej w chwiliu zakupu .
@mdrogeria własnie dlatego te napisałem że nie roztrzygłabym i nie uznawał od razu reklamacji.
Pełna charakterystyka żarówki jest z pewnościa na opakowaniu ( które zakładam że kupujący otrzymał). A reszta no cóż. Rozpatrzec reklamacje należy leczy na forum tutaj tego nie zrobimy
Tak mi się wydaje 🙂 bardzo dziekuje za pomoc 🙂
Jak mu się gwarancja marzy to musi poszukać serwisu gwaranta producenta
A skąd pewnosć ze to twoje żarowki przeciez w każdym sklepie mozna je kupić @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To nie żart tylko składa reklamację i Ty masz obowiązek jej rozpatrzenia.
Żartem jest to ,że ktoś poużywał żarówkę 1,5 roku i chce dostać w zamian nową albo zwrot pieniedzy, ja tak nie robię... Reklamację rozpatrzyłam i nie wyobrażam sobie żeby komuś oddać kasę za używany towar 1,5 roku... towar w chwili zakupu nie był wadliwy
Nowe przepisy weszly w zycie 1 stycznia czyli zakup byl na starych wiec kupujacy ma udowodnic istnienie wady w momencie zakupu
@EmiliaEMh reklamację rozpatrzyłam? Użyłaś zwrotu np odrzucam reklamację bo za napisanie reklamacji nie przyjmuję to cię kupujący allegro dojadą bo według uokiku uniemożliwiasz skorzystanie z prawa do reklamacji kupującemu
Reklamacji nie przyjęliśmy, ponieważ produkt nie był wadliwy tylko nadzwyczajnie się zużył.
Reklamacja musisz przyjąć i ją rozptrzyć