Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak, przy próbie zalogowania wyskakuje komunikat, że ta witryna jest nieosiągalna
@Monia25-05 @natali6 @Respivent
Dzień dobry,
informujemy, że w dniu dzisiejszym zaobserwowaliśmy chwilowe utrudnienia związane z logowaniem na wymienionych w wątku platformach. Nasz Dział IT weryfikuje zgłoszenia.
W przypadku problemów z logowaniem do Managera Paczek lub WebTruckera prosimy o wyczyszczenie plików cookies i historii przeglądania, odświeżenie systemu, reolog komputera, a w dalszej kolejności restart routera.
Jeżeli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu z logowaniem, prosimy o wiadomość prywatną z podaniem loginu do danej platformy, opisem zgłoszenia oraz załączonym zrzutem ekranu z komunikatem błędu.
W imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałe utrudnienia.
U nas dalej nie działa
Już jest ok. Dziękuję za szybką reakcję
Jak jest problem, to najlepiej skasować niewygodny wątek na FB i sprawa rozwiązana.
Długo trwa u was ta chwila, bo u mnie jest to do tej pory i efektów poprawy nie widać
Zgłaszam błąd jeśli chodzi o logowanie się do managera paczek
W dalszym ciągu problemy z drukowaniem etykiet.
Może wczorajsza przerwa serwisowa nie do końca się udała i wyskakuje problem u niektórych użytkowników a godzina graniczna się zbliża i ciekawe kto ma odpowiadać za nadanie przesyłki po terminie? Pewnie jak zawsze będzie wina sprzedawcy.
W końcu doszedłem do tego, w czym jest problem.
Coś się gryzie strona managera z serwerami jakiegoś dużego dostawcy internetu w Polsce (problem DNSa podobno).
Po wielu próbach, na wszystkich przeglądarkach i na 2 komputerach, kolega mi poradził, żeby udostępnić internet z komórki i w końcu zaskoczyło.
Może to coś podpowie InPost-owi i do jutra ogarnie temat.
U nas menager Inpost działa od rana bezproblemowo.
Potwierdzam ,niedawno drukowałem bez problemu.