Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w panelu jakość sprzedaży /terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów, są brane tez pod uwagę odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu ? Czy tylko Pytania ?
Pozdrawiam
@midestyl na wszystkie pytania w tym panelu trzeba odpowiadać, nawet jaka jest pogoda w Tarnowie.😁
midestyl Jeśli masz odstąpienie od umowy czyli mail systemowy - nie musisz na niego odpowiadać , natomiast jeśli klient pisze ,że chce zrezygnować z zakupu odpowiedzieć trzeba
Na mail systemowy o zwrocie nie ma potrzeby.
Wszystkie niezbędne przypadki, w których trzeba odpowiedzieć są w domyślnej konfiguracji Autorespondera wiadomości email / allegro Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/
Mam pytanko dlaczego w jakości sprzedaży mam -477/1000 oraz w terminowych odpowiedziach -950/1000 skoro wystawiam tylko charytatywnie i sprawdzam codziennie pocztę by odpowiadać na pytania .Aukcje mam na innym prywatnym koncie nie tym firmowym.
@mwmonety Widzę zupełnie inne dane na Twoim koncie. Możesz mi przesłać zrzut ekranu z wynikami, które cytujesz? Skonsultuję tę sprawę. Być może to błąd.
@nat_not Charytatywnie wystawiam na swoim prywatnym koncie - kolekcjoner608 a nie na firmowym -mwmonety
@kolekcjoner608 Dziękuję za doprecyzowanie. Dopytam o wyniki i odezwę się ponownie, gdy otrzymam niezbędne informacje.
@kolekcjoner608 Otrzymałam odpowiedź, z której wynika, że przyczyną takiego wyniku jest nieudzielenie terminowej odpowiedzi kupującemu b...0007. Zadał on pytanie w poniedziałek 21.12.2020 r. o godz. 12:29, a odpowiedzi udzieliłeś we wtorek 22.12.2020 r. o godz. 19:01, czyli po 30 godzinach i 22 minutach.
Ujemne punkty w parametrze "Terminowe odpowiedzi na pytania klientów" wynikają ze sposobu ich liczenia. Zdobywasz punkty, jeśli odpowiesz na ponad 95% wiadomości klientów w regulaminowym czasie. Za 100% terminowych odpowiedzi otrzymasz 20 punktów, za każdy 1% w przedziale 96% do 99% otrzymasz 4 punkty, za 95% terminowych odpowiedzi nie otrzymasz punktów. Za każdy wynik poniżej 95% odejmiemy punkty: poniżej 95% będzie to -10 punktów, poniżej 94% -20 punktów itd.
95*(-10)= -950
Dlatego, że to było jedyne pytanie, które otrzymałeś od kupującego, masz ujemne punkty również w parametrze "Średni czas odpowiedzi na pytania klientów", który liczony jest w następujący sposób:
1pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 23h do 20h, 2 pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 19h - 16h, 3 pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 15h - 9h, 4 pkt za każdą godzinę z przedziału 9h - 5h, 5 pkt za każdą kolejną godzinę poniżej 4h. Maksymalnie możesz uzyskać 70 pkt. Za każdą godzinę powyżej 24h tracisz 5 punktów.
6*(-5)= -30
@nat_not Czy mogłabyś sprawdzić, na którą wiadomośc ja nie udzieliłem odpowiedzi ? Wydaje mie się, że na wszystkie pytania od kupujących odpowiedziałem ( po 16.07.2021), a mam 94,12% za terminowe odpowiedzi.
@a_brod Jasne, chodzi o brak odpowiedzi w przeciągu 24 godzin na wiadomość pochodzącą od Kupującego w..j z dnia 24.07, godz. 18:18. Odpowiedź na to pytanie wysłałeś 27.07 o godz. 10:28, czyli już po wymaganym czasie.
@_HolaOla_ Dzięki za odpowiedź. To było pierwsze pytanie po tygodniowym urlopie. Miałem wyłączone wszystkie aukcje, aby uniknąć opóźnień w wysyłkach. Ponad 2400 aukcji wznowiłem w piątek, a w sobotę ktoś wysłał pytanie. W poniedziałek nie zauważyłem i odpowiedziałem we wtorek . Na moim przykładzie doskonole widać i d i o t yzm całego rozwiązania. Możesz mieć super obsługę, wysyłac w ten sam dzień, a przeoczysz jednego e-maila i po SS. Naprawdę, teraz muszę się zgodzić z innymi sprzedawcami, że w takiej sytuacji jedynem rozwiązaniem jest spamowanie kupujących autorepondentem.
Coraz częściej na wiadomości wysyłane do sprzedających dostaję automatyczną odpowiedź typu: "Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe." 😄 A potem często cisza i odpowiedzi na pytanie dalej nie ma... więc gdzie tu sens? Mam wrażenie, że jak nie było wymogu to paradoksalnie łatwiej można było nawiązać kontakt, ewentualnie można było zadzwonić, teraz Allegro poukrywało numery telefonów i bawimy się wszyscy w ciuciubabkę. Przecież to jest absurdalne, cały ten wymóg odpowiadania na wiadomości.
@nat_not Czy naprawdę Allegro nie widzi absurdu tego parametru :D. Możesz mieć super obsługę same pozytywy, wysyłka w terminie a w jakości będziesz miał -100000pkt.... bo nie odpowiedziałeś z jakiegoś powodu - często losowego - na 1 (słownie - jedną) wiadomości w terminie!
Autoresponder za to jest cacy - nawet jak odpowiesz po 3 dniach 😄
@energo-dom_pl Jak przegapisz odpowiedź w terminie wymaganym na jakieś pytanie to w ogóle lepiej na nie nie odpowiadaj ,minusów ci nie naliczą a po miesiącu się przedawni. Był już tu kiedyś post że to tak działa .
@kolekcjoner608 Chyba nie do końca tak teraz jest. My właśnie straciliśmy SS i czekamy teraz 2 tyg bo z powodu awarii serwera poczty jesteśmy na minus. Z jednego dnia się wiadomości nie wysłały prawidłowo (mimo że sumiennie odpisywaliśmy). Na zapytanie o pomoc (jakiej nie otrzymaliśmy) dostaliśmy listę osób właśnie gdzie nie było odpowiedzi i +/- się zdadzą z -15% w statystykach. Teraz mamy podwójne zabezpieczenie na taką sytuację.