Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
To już kolejna dyskusja od Kupującego za przedłużającą się dostawę Allegro MiniPrzesyłka:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730677451777 (11 dni i dalej w dostawie)
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730670029744 (13 dni)
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730629874197 (dostarczona po miesiącu!!!)
Szanowni Państwo - czy możecie coś z tym zrobić ? Ja wiem, że to najtańsza usługa na rynku, ale niech w takim razie serwis uprzedza Kupujących o długim terminie dostawy. Oprócz w/w mieliśmy 2-3 sytuacje, gdzie na swój koszt wysyłaliśmy wtórnik towaru, bo ten nadany Allegro MiniPrzesyłką "szedł" dwa tygodnie lub dłużej. Usługę świadczy Allegro, a my dostajemy za nią oceny i dyskusje - coś tu jest nie tak. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mm-computers W takim przypadku możecie samodzielnie złożyć reklamację u przewoźnika, na tej stronie. Jeśli chcecie, żebyśmy złożyli reklamację w Waszym imieniu, proszę o zgłoszenie tutaj.
Zapewniam, że na bieżąco analizujemy jak przebiegają dostawy u przewoźników, z którymi współpracujemy. Wasze zgłoszenia w przypadku nieprawidłowości są różnież istotnym czynnikiem, który będzie miał wpływ na wprowadzenie ewenualnych zmian w przyszłości.
@nat_not po co podajecie czas dostawy ??? nawet nie ma info że przewidywany i jak ktoś kupi a widzi że dostawa ma być w tydzień to się nie dziwię że jest zadyma 😞
@mm-computers skoro są problemy to usuńcie to z dostaw bo sami se szkodzicie 🙂
TO JEST TERMIN PRZEWIDYWANY (to inna bajka - PRZEWIDYWANY TO NIE GWARANTOWANY) - PODAWANY I LICZONY PRZEZ ALLEGRO !!!
Tej opcji nie da się wyłączyć na stałe - sama wraca po 10 dniach, przecież wiesz...
@mm-computers chodziło mi o całkowite wywalenie miniprzesyłki 🙂
@kostas11 dodaliśmy ją, bo Kupujący mieli pretensje, że za towar wart 4zł muszą płacić 9,99zł za przesyłkę.....Dzięki za pomysł (i nie mówię tego złośliwie), ale i tak źle i tak źle. Poza tym to nie istota tego wątku - czas jest przewidywany (i tak jest opisany przez Allegro), a wszyscy traktują go jako gwarantowany i kończy się dyskusjami i pretensjami. Ludzie umawiają serwis pod czas podany na Allegro (na który nie mamy wpływu, bo jest liczony przez serwis), a potem jak paczka jest później o 1 dzień to awantura - no przecież to nie ma sensu.
dobrze - a jak to monitorowanie ma się do dyskusji i ocen, które są wystawiane nam na podstawie opieszałości usługi realizowanej przez Allegro ?
Przecież to jakieś pomylenie z poplątaniem.
druga sprawa - reklamacja przysługuje nadawcy tylko wtedy, kiedy adresat nie odebrał przesyłki. Jak odebrał - tylko adresatowi (chyba, że zrzeknie się praw na rzecz nadawcy). Macie Państwo świadomość, że pisanie do Kupującego, który czekał na przesyłkę np. 3 tygodnie i proszenie o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza opiewa - lekko mówiąc - o proszenie się o kolejne problemy ?
@nat_not ale po co mamy składać reklamacje u przewoźnika? Po miesiącu reklamacja zostaje odrzucona bo przesyłka już zdarzyła dotrzeć do kupującego.
Allegro przesyłka polecona i miniprzesyłka potrafią iść 14dni do miasta obok (50km) , tak było 3 lata temu i tak jest teraz, nic się nie zmieniło !
A na poczcie Pani w okienku powiedziała mi że listonosze nie chcą takich przesyłek zabierać, może to jest powód tak długiego dostarczania? Przesyłki leżą i nikt nie chce ich zabierać.
dokładnie - jak dotrze to dostajemy odmówkę, że skoro jest w rękach adresata to reklamację może składać tylko adresat (lub na podstawie zrzeczenia się....my).
@AlePiesio- a pani w okienku powinna jeszcze wyjaśnić co się dzieje kiedy taki listonosz idzie na L4 albo na urlop. Tu odpowiedź byłaby zaskakująca: nic.
Problem w tym, że to nic oznacza, że to z paczkami nie dzieje się nic i czekają aż ów listonosz wróci do pracy. To coraz powszechniejsze podejście PP, nawet reportaże typu "uwaga" o tym już się pojawiają.
@mm-computers- sprzedawcy dzielą się na tych, którzy przestali oferować wysyłkę PP i tych, którzy dopiero przestaną. Możesz wyciągnąć z tego wnioski albo dalej tracić czas i jakość konta.
@GiftHouse Aha - czyli to nasza wina, że korzystamy z usługi na warunkach, których usługodawca po prostu nie spełnia ? Przestańmy robić takie fikołki logiczne, bo nie o tym jest wątek.
Sprzedajemy dużo drobnicy po 4-5zł i oferowanie droższych wysyłek (które też mamy w ofercie) kończy się tym, że ludzie kupują dla SMARTa i zwracają. W kółko słyszałem, że nikt nie będzie płacił 9,99zł za wysyłkę przedmiotu za 5zł. No to jest - idealnie oferta PP za 3.99. Faktycznie - 90% przesyłek jest na 2-3 dzień, cena najniższa na rynku.
Chcesz może numery paczek Inpost, które szły 18-20 dni roboczych do paczkomatu ? A chcesz może numery ostatnich 10 reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki ? Wysyłamy Inpost 2 razy więcej paczek niż PP/DHL, a reklamacji mamy spokojnie z 8-10 razy więcej (zaginięcia, nie opóźnienia). Do tego telefony od kuriera Inpost, żeby wycofać reklamację, bo on nam odda kasę ze swoich, bo mu z pensji zabiorą....przecież to jakiś żart.
Podbiję temat aby nie zakładać nowego.
Faktycznie w ostatnim czasie występują większe opóźnienia tych przesyłek w porównaniu do np. Stycznia, natomiast dla Nas większym problemem w tej usłudze są powroty paczek w związku z nie podaniem pełnego adresu dostawy, w przeciągu tygodnia zdarza się że wraca około 10 paczek, kupujący notorycznie podają tylko numer budynku / bloku, bez numeru mieszkania i poczta od razu zawraca taką paczkę, przecież nie będziemy weryfikować ręcznie każdego zamówienia i sprawdzać na mapach czy ten adres jest poprawny i tu moje pytanie, czy allegro nie ma możliwości dodania jakiegoś komunikatu podczas składania zamówienia tą metodą z przypomnieniem o sprawdzenie poprawności adresu? może to coś by dało.
tak samo pisaliśmy do Allegro o numery telefonów - nie nadasz Inpost ani PP na stacjonarny lub zagraniczny numer telefonu, a Kupujący takie podają....ale widać to ponad możliwości serwisu...
no i kolejna dyskusja z powodu zbyt długiej dostawy. MiniPrzesyłka PP:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730698345628
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
kolejna dyskusja z tytułu długiej dostawy przez Allegro Miniprzesyłka:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730768639855
nadanie 2024-06-06
czy w związku z tym mogę prosić o interwencję ? Jak mam się bronić, jak przez usługę Allegro nie możemy dostarczyć paczki Klientowi....
@mm-computers Jeśli klient założył dyskusję, musisz zamieścić w niej wyjaśnienie. Opisz sytuację zgodnie z prawdą. Twoje wyjaśnienie będzie również do wglądu dla naszego pracownika, jeżeli klient poprosi o wsparcie w ramach sporu.