Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 1 listopada zmiany w cenniku dostaw paczkomat i DPD Pickup !!!!
Musicie ręcznie przeklikać metody dostaw z 8.99 na 9.99
Kto tego nie zrobił jest parę złotówek w plecy
Kolejna zmiana, którą zagłuszył temat opłaty 1zł za każdą sprzedaż na Allegro.
Faktycznie był AŻ jeden e-mail od Allegro z tą informacją, który zaginął w gąszczu bzdet.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ myślę że takie zmiany powinny być z automatu wprowadzone w metodach dostaw przez Allegro
W swoich ustawieniach dostawy zmień cenniki i powinno ci naliczać z automatu te nowe . Powinno choć mnie też nalicza niektóre po staremu (wystawiam głównie w licytacjach a wiele osób ociąga się z wpłatami i ci co zakupili przed zmianą cennika mają starą cenę a ja straty.
@kolekcjoner608 dlatego umożliwili zmianę 21X . zrobiłem to w ten dzień , a spadku ilości zamówień bez smarka nie zauważyłem .
@mdrogeria Umożliwili od 21 X ,ale klienci w licytacjach mają regulaminowo 30 dni na opłatę i wielu z nią czasem zwleka .
oczy i uszy szeroko rozwarte na allegro trzeba mieć 😁
@AR_Auto_Czesci "Faktycznie był AŻ jeden e-mail od Allegro z tą informacją, który zaginął w gąszczu bzdet. "
Dziecinne wytłumaczenie. To na tobie leży odpowiedzialność za twój biznes. Nikt nie będzie ciebie ostrzegał 100 razy, że zamierzają coś zmienić w cennikach. Tutaj trzeba być na bieżąco z informacjami, jakie Allegro podaje. A nie, "zaginął mi mejl to się obrażę bo mi nie wysłaliście drugi raz".
@AR_Auto_Czesci dziękuję za Twoją sugestię, jednak decyzja, aby nie zmieniać automatycznie cenników była podjęta świadomie oraz bazowała na ważnych przesłankach.
Każdy sprzedający może ustawić właśny koszt dostawy. Wielu sprzedających oferuje np. dostawę za 0 zł, aby zachować konkurencyjność cen dostawy. Mogą też zdecydować się pokryć 1 zł różnicy. W związku z tym my nie możemy decydować za nich jakie stawki ustawią, zmiana ceny tylko dla grupy sprzedających również nie wchodziła w grę, ponieważ byłaby to praktyka nieuczciwej konkurencji.
Dlatego wysłaliśmy nie jeden, ale 3 mailingi (kolejno 11, 20 i 31 października, a także opublikowaliśmy 2 komunikaty w aktualnościach 20 paźdzernika oraz 1 listopada), aby każdy sprzedający był świadom tej zmiany i mógł się na nią odpowiednio przygotować, w efekcie sprzedający mieli 11 dni na edycję i dostosowanie cenników.