Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Dostałam zapytanie od Kupującej z Czech – dlaczego naliczono jej koszt przesyłki, podczas gdy dla pięciu pierwszych zamówień przesyłkę ma mieć za darmo.
W jaki sposób Allegro to rozlicza?
Nie wiem, co jej odpowiedzieć, by nie czuła się zlekceważona odpowiedzią, że to nie Sprzedający taką deklarację złożył.
Dziękuję za wyjaśnienie. Pozdrawiam
Niech spyta allegro. Przecież ty tego nie sprawdzisz.
Tak jej doradziłam właśnie. Ale sama jestem ciekawa, jak to jest rozliczane, na wypadek pytań od kolejnych kupujących.
Może nie spełnia warunków Smarta!
Nie wiem, czy ta konkretna promocja wiąże się ze Smartem.
Dziękuję Wiki, przekazałam kupującej link do formularza.
A czego ona niby ma się z tego formularza dowiedzieć?
@LEW433 Odpowiedzi na swoje wątpliwości. Zespół wyspecjalizowany w tematyce klientów z Czech, z pewnością jej pomoże. 🙂 Ja nie jestem w stanie tego zrobić, skoro napisał do nas sprzedawca.