Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
bardzo prosilibyśmy o pomoc i informację. Pytanie dotyczy darmowej opcji zwrotu Inpost w Allegro dostępnej dla kupujących - czy ja jako sprzedawca ponoszę koszt tego zwrotu (czy Allegro wystawia mi fakturę na koniec miesiąca za tą usługę)? Jeżeli tak, to czy można tą opcje zwrotu w jakiś sposób wyłączyć?
Będziemy wdzięczni za udzielenie informacji. Dzięki 🙂
@rpolanski_obuwie O ile wiem, za sam zwrot nie ma ekstra opłaty, niemniej sprzedawca płaci za "darmowe" przesyłki Smart. Wysokość tej opłaty jest zależna od wysokości zamówienia, zgodnie z tabelką zawartą tutaj:
Bardzo dziękujemy za szybka odpowiedź i pomoc. Czyli mimo, że kupujący widzi "darmowy zwrot" to nie ponosimy tego kosztu jako sprzedawca. Czy wie Pan może gdzie możemy znaleźć jakąkolwiek informację o tym w Allegro?
Pozdrawiamy 🙂
@rpolanski_obuwie Nie widzę nigdzie wprost informacji, że jako sprzedawcy nie ponosimy kosztów zwrotu, ale gdyby taka opata była pobierana musieliby o tym napisać. W artykule, do którego link podałem jest m.in. :
Koszty zwrotu to koszty kupującego, tu ma darmowy,
@rpolanski_obuwie w regulaminie w załączniku 4