Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kurier wczoraj nie odebrał przesyłek
proszę o pilny odbiór oraz prawidłowe rozliczenie stopnia jakości sprzedaży
@PPHU-SEZON przesyłki można wykluczyć z jakości sprzedaży dopiero jak będą opóźnione, na razie jeszcze nie są
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
to już zgłaszam jako opóżnione - dzisiaj powinny być dostarczone do klienta a jeszcze są u nas w firmie
@PPHU-SEZON Weryfikuję kwestię tych zamówień.
@PPHU-SEZON Dla tych paczek nie było zamówionego podjazdu, więc nie możemy wykluczyć zamówień.
Jeśli masz stały podjazd, potrzebujemy potwierdzenia z oddziału, że kuriera faktycznie nie było.
W tej sytuacji najlepiej wyślij nam takie potwierdzenie przez formularz.
nie mamy stałych podjazdów - nie mamy jeszcze umowy z przewożnikiem
mamy potwierdzenie z centrali ze kurier przyjedzie po odbior paczek
@PPHU-SEZON Jeśli posiadasz takie potwierdzenie, wyślij je proszę przez formularz.