Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Allegro.
Już ponad 2 tygodnie minęły a żadnego odzewu na naszą reklamację dotyczącą dopłat DHL "ochrona ubezpieczeniowa" pomimo ponagleń. Doliczyliście nam, a jak zdążyłem zorientować się nie tylko nam, dopłaty do kuriera DHL z powodu ochrony ubezpieczeniowej powyżej 500 euro.
Wystarczy: Jeden kumaty pracownik Allegro i sprawdza:
1. Cennik w którym jest informacja, że w cenie przesyłki jest ubezpieczenie do 500 euro,
2. Że 1990 CZK to mniej (dużo mniej) niż 500 EUR
3. Że dopłata nie ma podstawy i tu koniec.
DWA TYGODNIE nie ma takiej osoby?
Doliczyliście taką dopłatę do faktury i nie, nie będziemy płacili "a jak reklamacja zostanie uznana to odliczymy od kolejnej faktury", bo nie planujemy kolejnej faktury dopóki ten cyrk nie zacznie działać.
Nie interesuje nas "zwrot", bo przewalutowanie kosztuje, a to nie nasz błąd.
Rozpatrzcie reklamację i zróbcie korektę.
Piszę tutaj bo nikt nie potrafi wyjść poza "skrypt", pomyśleć i rozwiązać. Ten czas nasz i pracowników Allegro kosztuje znacznie więcej niż suma o którą idzie!
@takiejakie_pl bardzo przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już nasz zespół o odpowiedź na Twoje zgłoszenie w tej sprawie.
Bardzo proszę również na odpowiedzenie na moje zgłoszenie w tej sprawie.
@TotalShopping czy mogę Cię prosić o podanie numeru zgłoszenia?