anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DHL i bezpodstawne dopłaty na Allegro.cz - to naprawdę takie trudne?

takiejakie_pl
#8 Zapaleniec#

Drogie Allegro.

Już ponad 2 tygodnie minęły a żadnego odzewu na naszą reklamację dotyczącą dopłat DHL "ochrona ubezpieczeniowa" pomimo ponagleń. Doliczyliście nam, a jak zdążyłem  zorientować się nie tylko nam, dopłaty do kuriera DHL z powodu ochrony ubezpieczeniowej powyżej 500 euro.

Wystarczy: Jeden kumaty pracownik Allegro i sprawdza:
1. Cennik w którym jest informacja, że w cenie przesyłki jest ubezpieczenie do 500 euro,
2. Że 1990 CZK to mniej (dużo mniej) niż 500 EUR
3. Że dopłata nie ma podstawy i tu koniec.

DWA TYGODNIE nie ma takiej osoby?

Doliczyliście taką dopłatę do faktury i nie, nie będziemy płacili "a jak reklamacja zostanie uznana to odliczymy od kolejnej faktury", bo nie planujemy kolejnej faktury dopóki ten cyrk nie zacznie działać.
Nie interesuje nas "zwrot", bo przewalutowanie kosztuje, a to nie nasz błąd.
Rozpatrzcie reklamację i zróbcie korektę.

Piszę tutaj bo nikt nie potrafi wyjść poza "skrypt", pomyśleć i rozwiązać. Ten czas nasz i pracowników Allegro kosztuje znacznie więcej niż suma o którą idzie!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@takiejakie_pl bardzo przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już nasz zespół o odpowiedź na Twoje zgłoszenie w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

TotalShopping
#9 Pomysłodawca#

Bardzo proszę również na odpowiedzenie na moje zgłoszenie w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TotalShopping czy mogę Cię prosić o podanie numeru zgłoszenia? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów