Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Próbuję przez Wysyłam z Allegro nadać zamówienie c64fec40-fbd0-11ee-8876-6b0608a1414f do punktu
DHL POP ŻABKA 4507349
Targowa 80/82
03-448 Warszawa
ale wyskakuje błąd "Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny"
Jak rozumiem, Kupujący kodu nie wpisał sam, tylko wybrał punkt na mapie. Jaki w takim razie kod wpisać, by paczka przeszła?
@kilowat_net Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Chyba już wiem w czym problem. Chodzi o Kod pocztowy odbiorcy, a nie punktu DHL, więc to ten kod Kupujący mógł pomylić.
@kilowat_net Widzę, że już udało Ci się wygenerować etykietę do tego zamówienia. 🙂
Tak. Kod punktu DHL był dobry. Kupujący źle wpisał kod swojego adresu, który w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia.
Do samego transportu nie ma znaczenia, ale jak ci np. uszkodzą paczkę w transporcie, to już będzie miał.
Dlaczego?
Odbiorcą przesyłki jest adresat końcowy a nie punkt odbioru (a w formularzu rekamacyinym podaje nadawcę i odbiorcę, te dane muszą się zgadzać z danymi przesyłki).
Poza tym firma może wykorzystać błąd w adresie do odmowy wypłaty odszkodowania w razie zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki. Do tego nie przysługuje odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu (błąd w adresie zwalnia przewoźnika z terminowego doręczenia).
"te dane muszą się zgadzać z danymi przesyłki"
Na etykiecie nadawczej nie ma żadnych danych odbiorcy. Są tylko dane punktu pop, a te były i są prawidłowe.
"błąd w adresie zwalnia przewoźnika z terminowego doręczenia"
W adresie DHL POP błędu nie ma.
Poza tym - pożyjemy, zobaczymy.
Nie ma ich na etykiecie, ale są w systemie IT przewoźnika.
A w kwestii opóźnienia pisałem ogólnie.