Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie dlaczego zostały odjęte punkty w jakości sprzedaży za "BRAK PYTAŃ OD KUPUJĄCYCH" . Kupująca AnastazjaRusconi w dniu 26 czerwca br. zadała pytanie odnośnie zakupu. Czyli 17 dni temu. Jak to się ma do 28 dni jakie bierzecie pod uwagę ???? Kolejna sprawa to brak wiadomości w "DYSKUSJACH" czyli karzecie sprzedawców za to że klienci nie mają żadnych problemów z zakupami u danego sprzedawcy !!! BRAWO WY !!!!
W tych miarach nie ma punktów ujemnych , zwyczajnie nie dostałeś punktów za coś czego nie było .
@mdrogeriaOdjeli mi 55 punktów z 70 zostawili tylko 15 😔 po prostu system nie zaliczył pytania od kupującej jakie zadała 26 czerwca .......
@kakabe_2007 masz rację !! @ayo80 od bezmała 2 tygodni nie mam ani jednego pytania , a dzisiaj mi uwaliło 20 pkt !!! co jest grane ?....no chyba ,że bierzecie pod uwagę konwersacje z supportem .
@kakabe_2007 punkty mają duży wpływ na sprzedaż, warto więc zawsze zadbać o statystyki. Skieruję sprawę do zespołu, który wyjaśnia takie sytuacje. Proszę o cierpliwość. Jak tylko otrzymam wyjaśnienia, wrócę tutaj do Ciebie.
@ayo80A jak dbać o to by kupujący zakładali "DYSKUSJĘ" ???? czyli co sprzedawać buble ??? czy w opisach wstawiać puste pola aby kupujący zadawali pytania bo nie wiedzą co kupują ???? Coś w waszym systemie jest nie tak ........
@kakabe_2007 zacznę od tego, że nie liczymy pytań odnośnie zakupu, tylko te do oferty. Jeżeli nie masz żadnych pytań ani dyskusji - również możesz zdobywać punkty. Zależą one wówczas od ilości ofert oraz ilości zamówień (łatwo jest nie mieć pytań o ofertę, jak ma się ich kilka i tak samo łatwo nie mieć dyskusji jak masz 2 zamówienia a gorzej jak się ma ich tysiąc).
@ayo80To co tu Pani wypisuje jest niezmiernie ciekawe ........ Pierwsze słyszę o tym ze pytania mają dotyczyć tylko ofert przed zakupem? Miła Pani - pytanie to jest zawsze pytanie czy po zakupie czy przed zakupem. Jeśli przyjrzy się Pani punktacji jaką wymyśliliście to łatwością zauważy Pani że 100 punktów nie jest równe 70 punktom !
Co do ilości zamówień to ja nie mam zupełnie na to żadnego wpływu bo to reguluje Wasz algorytm !!! W jednym tygodniu sprzedaż rośnie lawinowo jak szalona po czym po kilku dniach mimo rożnych wykupionych akcji promocyjnych sprzedaż leci na łeb na szyję nawet o minus 60 % . I jak Pani to wytłumaczy ??? Tak sytuacja powtarza się systematycznie od połowy kwietnia.
@kakabe_2007, Paula nie wskazała, że punkty dotyczą ofert przed zakupem - skąd u Ciebie taki wniosek? Chodzi o pytania zadane w ofercie, czyli przez opcję ''Zadaj pytanie''.
Zachęcam do zapoznania się z tym artykułem, który wyjaśnia sposób naliczania punktów w jakości sprzedaży.
@MiMary Artykuł jaki Pani wskazała dotyczy DYSKUSJI - nie o tym pisałem.
Pisałem w temacie BRAK PYTAŃ OD KUPUJĄCYCH dotyczących pytań w WIADOMOŚCIACH. To dwie różne miary.
@MiMary Miła Pani 17 dni temu klientka zadała pytanie w dziale WIADOMOŚCI https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/thread/ugzMahEAwEHtXmUj97X5... klientka o niku AnastazjaRusconi . Proszę przeczytać ostatnią cześć wypowiedzi gdzie klientka pyta czy mam dostępne inne opcje tego elementu......... To pytanie czy według Allegro nie jest to pytanie ???