anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro wprowadza Kupujących w błąd co do czasu wysyłki?

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Screenshot_20220324_153525.jpg

Jakiś czas temu musiałem zmienić graniczną godzinę nadania paczek tego samego dnia w przypadku inPost na 15:00 gdzie równocześnie nie zmieniałem godziny nadania w DPD, która jest ustawiona na godzinę 16:00

 

Dzis wpadło po godzinie 15:00 zamówienie, oczywiście go nie nadam gdyż kurier już był i wyjdzie dopiero jutro.

Z ciekawości zerkłem dziś na aukcje jak to w ogóle wygląda od strony Kupującego, i złapałem małe zdziwienie, gdyż Kupujący widzi że paczka zamówiona inPostem po godzinie 15:00 będzie kolejnego dnia u niego

 

Mam jakieś dziwne przeczucie ze zaraz z tego tytułu będą jakieś dymy i zaniżone komentarze. 

 

Mam nadzieję że Allegro zrobi z tym jakiś porządek. 

 

Dodam też że nie biorę udziału w wyścigu szczurów w programie AlleProgres czy jak to się tam nazywa a inPost w mojej okolicy nie przyjmuje u siebie paczek na oddziale nawet jakby po godzinie 15:00 chciałbym dostarczyć paczkę osobiście czego i tak bym nie zrobił gdyż szorować w jedną stronę 20km to też mi się nie uśmiecha 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mikeza
#20 Guru#

to normalne, u mnie np. w każdej ofercie mam czas wysyłki 24H, ale klient widzi dostawę na następy dzień. Mało tego, jeśli nie nadam paczki od razu po zakupie, to na drugi dzień klient widzi informację o opóźnieniu i sugestię ze strony allegro, żeby się ze mną kontaktować w tej sprawie, pomimo, że czas wysyłki paczki podany w ofercie jeszcze nawet nie minął. dramat jednym słowem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@AR_Auto_Czesci Oczekuj czegoś w tym stylu:

annas14firma_0-1648136944233.png

Klient widział to co Allegro pokazuje i jest prawdziwe dla nadania do 12:00 Paczkomat InPost. Allegro nie pokazuje całej prawdy. Trzeba ją doczytać. Drobnymi literami albo w dodatkowych zakładkach.  

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Już z Kupującym przeprowadziłem rozmowę telefoniczną gdyż już było zapytanie w tej sprawie... Szkoda też że Allegro utrudnia mniej doświadczonym użytkownikom znalezienie numeru kontaktowego do mnie 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

system przewidywania czasu przez allegro i sugerowanie, że to zadeklarował sprzedawca jest naganny

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Ten system wyświetlania byle czego jako czasu dostawy jest naganny, skandaliczny i jest to nieuczciwa ingerencja Allegro w ofertę sprzedawcy.
Nigdzie nie deklarujemy takich czasów, które bzdurnie Allegro wyświetla kupującym.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  proszę o zapoznanie się z tematem, znów mam telefon od Kupującego że paczka nie dotarła w terminie, który pokazujecie w ofertach - sprzedaż zakończona ANULOWANIEM zakupu 😠

Skoro mam zaznaczone że wysyłka inPost do godziny 15:00 tego samego dnia to proszę tak pokazywać w ofertach sprzedaży 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AR_Auto_Czesci Cześć. Jeśli w Twoich ofertach pojawia się takie oznaczenie po godzinie granicznej, to znaczy, że realizujesz wysyłki po 15:00, czyli szybciej niż deklarujesz. Zamówienia, które wpadną po 15:00 powinieneś wysyłać zawsze następnego dnia.

To oznaczenie zlicza algorytm, zatem nie mamy na niego wpływu. Jeśli będziesz wysyłać zamówienia złożone po 15:00 następnego dnia, to algorytm zmieni swoje oznaczenie. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Taa, algorytm zmieni swoje oznaczenie, staty polecą w dół i o ile @AR_Auto_Czesci korzysta z programu AlleProgres, to też na tej podpowiedzi popłynie.

W końcu na czym zależy Allegro, na tym żeby kupujący byli zadowoleni z szybkiej dostawy, wysyłki tego samego dnia czy algorytmie który wprowadza kupujących w błąd, a sprzedającym przysparza niepotrzebnych kłopotów?

Człowiek stara się jak może i co by nie zrobił to i tak jest w czarnej d.....e

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ko_alka To oznaczenie zlicza algorytm, zatem nie mamy na niego wpływu

277120_kiedy-facetka-rozdaje-sprawdziany-i.gif

sam się zlicza, sam się napisał...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka nie interesują mnie Wasze algorytmy, WPROWADZACIE KUPUJĄCYCH W BŁĄD, ja już mam zabrane paczki przez kuriera szykujemy się do domciu a w ofercie mimo że mamy ustawione nadanie paczkomat do 12 a pocztę do 13 klient widzi że dostawa będzie jutro 29 marca 😞 jest to niezgodne z prawem ingerowanie w moją ofertę tym bardziej że mam ustawione wysyłki 24h 

fff.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

dokładnie, algorytm niech sobie podaje dane z oferty, czyli wysyłka 24h i klient ma mieć widoczne, że sugerowana dostawa uwzględnia nadanie następnego dnia po zakupie. A jesli sprzedawcy uda się wysłać wczesniej i paczka np. dojdzie szybciej, to już tylko na plus. Nie można sugerować kupującemu, że na 100% dostanie paczkę na drugi dzień. U mnie ludzie widzą taki napis, wybierają allegro polecony i z mordą na drugi dzień, gdzie wysyłka, bo przecież było "dostawa jutro". nie ważne, że mam 24H, nie ważne, że wybrali przesyłkę, która idzie kilka dni. Pisało na jutro i ma być na jutro.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka właśnie zamykamy firmę, paczki zabrane z godzinę temu a klient dalej widzi że dostawa na jutro 😞 godzina graniczna 12 paczkomat a 13 poczta 🙂

gfgf.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@ko_alka od tygodnia nie realizuję zamówień po godzinie 15:00 gdyż jak pisałem w moim rejonie kurier inpost zmienił godziny odbioru paczek z 16:00 na 15:00 także nie mam nawet możliwości nadania paczki, po godzinie 15:00 nawet nie generuję etykiet żeby przypadkiem Kupującego nie wprowadzić w błąd

 

Także jeszcze raz zwracam się do Was o zaprzestanie wprowadzania Kupujących w błąd, co do terminu nadania paczek, gdyż osobiście handluję częściami samochodowymi i osoby zwracają mocno uwagę na czas nadawania paczek, gdyż takie elementy z reguł zamawiane są na przysłowiowe "wczoraj"

 

Dodatkowo pisałem że nie biorę udziału w Waszym "wyścigu szczurów" nazywanym Alleprogres gdyż też mamy swoje życie prywatne 😉

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Allegro wprowadza kupujących w błąd, gdyż nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności, a pretensje kupujący mają do sprzedających. Ja nauczyłem się obużonemu klientowi odpowiadać stylem allegrowym:

"Zgodnie z warunkami oferty zamówienia opłacone po 12:00 wysyłam następnego roboczego dnia (mam taki zapis w zakładce o sprzedającym) bardzo mi przykro że Allegro swoimi sugestiami wprowadziło Pana w błąd. 

I tyle zwykłe wystarcza. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Halfrunt Ja dostałem negatywa za to że Pan uwazał że czas podany przez Allegro to czas Gwarantowany....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@pinsplash rozumiem że Allegro anulowało Ci ten NEGATYW który otrzymałeś z ich winy 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@AR_Auto_Czesci 😂🤣 No cos Ty...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

No właśnie nie jest gwarantowanym czasem dostawy, ale przewidywanym, możesz w odpowiedzi dać print screena z oferty. Mają taki teks po najechaniu na wykrzyknik. 

"Jest to przewidywany czas dostawy wyliczany na podstawie wcześniejszych dostaw tego sprzedającego."

 

2022-03-28_15h58_28.png

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Halfrunt wiem 😄 a próbowałeś to kiedyś wytłumaczyć klientowi ??? też mam gotowca dla klienta ale to nie wiele daje 😉 miało być dziś i koniec, miałem na zielono że dostawa jutro i tak ma być !!!

czs.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów