Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry.
Dzisiaj jest 21.12.2021 godzina 7:40. Mam ustawioną godzinę graniczną wysyłki na godzinę 13:00. Wysyłam w 100 % przesyłki w terminie. Wywiązuję się ze swoich obowiązków w 100 % (terminowość wysyłki). W moich aukcjach pojawił się napis "kup do 13:00 - dostawa w poniedziałek". Dlaczego? Przecież nadając paczkę dzisiaj do godziny 15:00 - InPost dostarczy ją jutro (22.12.2021), a Poczta Polska pojutrze (23.12.2021). Dlaczego Państwo zabieracie mi potencjalnych klientów? Kto mi zrekompensuje potencjalne straty braku zawartych transakcji. Może powinniście Państwo wprost mi napisać, abym zaprzestał sprzedaży na Waszym portalu.
@_Likos_ Co ty się uparłeś tego mrozu i lodu?
A ja nie lubie zostawiać klientów na lodzie.
Naprawdę nie dostrzegasz wała w postaci ,,dostawa w poniedziałek, wtorek itd" Jaką dasz gwarancję swojemu klientowi że w ten dzień przesyłka do niego dotrze? Panie nie lubiący zostawiać nikogo na lodzie. Jaką dajesz gwarancję? Nie możesz bo nie jesteś tego pewny. I nie pisz bzdur o dobroci dla klienta w tej sytuacji. Wystarczy jakby było- Wysyłka dziś, jutro, pojutrze, lub w ogóle żeby tą informację udzielał sprzedający. Nie Algorytm.
@Client:100160870 "Co ty się uparłeś tego mrozu i lodu?" - bo zima 🙂
Natomiast co do zostawiania na lodzie to sprawa jest prosta: jeśli klient kupi coś i mu nie zalezy na czasie to mu to nie zrobi różnicy czy to poniedziełk, czy wtorek. Jeśli klient kupi u mnie nasiona to pewnie nie bedzie mu to przeszkadzało. Ale jeśli klient kupi zabawke dla dziecka pod choinke i nie dostanie jej przed swietami to raczej zrobi awanture . Dlatego uważam że deklarowanie czegoś kiedy ryzyko rośnie byłoby błedem.
Handlujac juz prawie 20 lat zarówno w hurcie jak i w detalu można sie nauczyc jak ważny jest szacunek dla klienta oraz do własnych deklaracji.
Dla przykladu: w sobote zgłosil mi sie klient który nie zdążyl odebrać paczki z paczkomatu ( akurat zabawki) . Stwierdził ze kiedy paczka do nas wróci to doplaci i poprosil o ponowna wysyłke. W związku z tym że nie bylem w stanie przewidziec kiedy ta przesyłka wróci zaproponowalem aby odstąpil od umowy i zakupil ponownie. Tak też zrobiliśmy klient swoje zakupy odebrał dziś i ma prezent dla dziecka natomaist jego wracająca paczka dopiero dzisiaj do nas wróci wiec przy wysyłce jutro całkiem prawdopodobnie nie zdążylaby dojechac.
Włożylismy odrobine pracy w przygotowanie drugiej paczki lecz mamy zadowolonego klienta. Jeśli klient nie otrzymałby paczki to byśmy mieli pretensje i calkiem możliwe że niezaslużony negatyw.
Dlatego własnie uważam tak a nie inaczej
Widać że nie masz co robić i dla Ciebie to pora żebyś zajął się przygotowanie do świąt.Nie kilka ale setki tysięcy niesprzedanych przedmiotów!!!
a no właśnie, dziękuję 🙂
@Super_Zabawka jeśli ktoś nie zarobił przez cąły rok to teraz tez nie zarobi w ciągu jednego dnia.
Dla mnie dobre doświadczenie klienta i jego powót do zakupów i mnie jest ważniejszy od jednodniowego zysku.
No ale widze że jednak polska mentalnośc zaczyna brac góre: bo szkoda żeby sie nie sprzedało.
Cóż znałem takich którzy stali na targowisku przez kilka godzin za pare groszy na mrozie.
Jak dla mnie jest to bardzo dobry ruch . Rzeczowe poinformowanie kupującego o tym że może nie dostac przed swietami buduje marke i wiarygodność portalu.
A jeśłi nie sprzedam dziś??? To cóż sprzedam po swietach, lub ponowym roku
Polska mentalność???
Poznałeś tych na targowisku, którzy w mrozie??
Bo szkoda by się nie sprzedało???
Rzeczowe poinformowanie kupującego o tym że może nie dostac przed swietami buduje marke i wiarygodność portalu.
Co ty piszesz? Wiesz z nas zgromadziło zapasy, by zarobić przez te kilka dni. I być może jutro część z nas będzie stałona mrozie.
Masz zrozumienie co to rzeczowa informacja??.
To zamiast 24.12.2021 traktujemy jako dzień świąteczny,
Wzmianka: 21.12.2021 zamykamy sprzedaż przedsiświąteczną.
Wiesz ile ludzi dziś robi świąteczne zakupy?? Mają jeszcze trzy dni , więc jak co roku dokonują zakupów na ostatnią chwile.
I ostatnie,
co z tymi ,którzy dziś zrobili zakupy ,by po powrocie mieć wszystko, co potrzebne do pracy i wyjechali na święta .Przesyłka dotrze jutro i wróci do nieuczciwego sprzedawcy
@ArturCheba To do wszystkich . Przed chwilą był u mnie kurier po paczki i zapodał mi newsa , nie wiem czy to prawda , ale mówił poważnie . Inpost ma wstrzymać podejmowanie paczek allegrowskich , na sortowni wystąpił błąd i ok 100000 paczek zostało źle przekierowanych i zrobił się korek ,.
Jeśli to prawda to allegro musiało dostać cynk i dlatego wyszła informacja o dostawie po świętach ., nie wiadomo czy paczki nadane wczoraj dotrą przed świętami bo jak nie to negatywy posypią jak śnieg na Boże Narodzenie .
Moim zdaniem BARDZO SŁUSZNY RUCH ZE STRONY ALLEGRO. Te kilka czy kilkanascie przedmiotów sprzedanych dziś nie są warte potencjalnych negatywów widocznych i zaniżających ststystyki przez nastepny rok.
Ty tak na poważnie? Czy już napocząłeś świąteczne trunki? Powiedz że to trunki ci tak zawróciły w głowie, inaczej wszyscy pomyślą że czegoś ci brak.
To jest skandal. Nie handluje towarem na prezenty świateczne ale wspolczuje wszystkim ktorzy sprzedają takie rzeczy. Generalnie pojdzie masa skarg do UOKiK, nie wiem czy to sie allegro opłaca.
Decyzję uważam za średnio udaną, normalnie Allegro powinno pokazywać czas w jakim wysyła sprzedający a nie czas dostawy, to by było najbardziej sprawiedliwe.
Co miał autor tego pomysłu na myśli tego nie wie nikt...
Jednak jeśli spojrzeć z drugiej strony to przez ten ruch nie tylko my sprzedający straciliśmy, Allegro średnio licząc straci kilkanaście milionów złotych na prowizji a jednak podjęło taką decyzję godząc się z taką stratą.
Coś więc w tym jest, darować sobie kilkanaście milionów zysku to już trzeba mieć odwagę.
Łatwo jest pomylić odwagę z głupotą, czasem wyglądają podobnie 🙂
Oficjalny sklep allegro nie pownien stracić , dgyż u nich takich informacji nie ma:
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro?delivery_time_before_christmas_2021=1
Czy kotś już to zgłaszam na:
https://konkurencja.uokik.gov.pl/strona-glowna/zawiadom-uokik-jezeli-zaobserwowales/
Skoro allegro oznaczyło wszystkie oferty oprócz swoich infromacją, ze dostawa dopiero po świetach to są to działania określane jako
" działanie pojedynczego przedsiębiorcy, posiadającego silną pozycję rynkową (np. monopolisty), który podejmuje czynności stanowiące nadużycie jego siły rynkowej, powodujące spadek poziomu konkurencji lub eksploatujące konsumentów."
UOKiK to jedno, allegro należy się pozew zbiorowy za te wszystkie genialne pomysły.
Na mój e-mail do Allegro o treści
Proszę o usunięcie z moich aukcji komunikatu ponieważ jeszcze raz informuję że nikt nie dokona u mnie zakupów z terminem dostawy po świętach
otrzymuję odpowiedż
Jeszcze raz powtórzę: obecnie wydłużyliśmy czas dostawy wszystkim Sprzedającym i na ten moment nie planujemy cofnięcia tych zmian.
TRAGEDIA!!!!
Taka odmowa to działanie na szkodę firmy na co są odpowiednie paragrafy
Zgłaszałeś na:
https://konkurencja.uokik.gov.pl/strona-glowna/zawiadom-uokik-jezeli-zaobserwowales/
Skoro allegro odmawia usunięcia informacji z twoich ofert o dostawie po świetach twierdząć, że wszyscy allegrowicze tak mają a w swoim oficjalnym sklepie nie ma takiego zapisu to jest to
"działanie pojedynczego przedsiębiorcy, posiadającego silną pozycję rynkową (np. monopolisty), który podejmuje czynności stanowiące nadużycie jego siły rynkowej, powodujące spadek poziomu konkurencji lub eksploatujące konsumentów."
...nikt Cię nie zmusza do sprzedaży na portalu Allegro
Niby nie zmusza ale to biznes i Allegro bierze kasę w prowizjach za działania umożliwiające sprzedaż a nie **piiip**alanie takiego czegoś jak obecnie z czasami dostawy.
W ogóle nie powinno być czasu dostawy a czas wysyłki deklarowany przez sprzedawcę.
Cały ten system z podawaniem daty dostawy jest bez sensu. Ani my, ani Allegro, ani firma kurierska nie jest w stanie powiedzieć kiedy na 100% paczka dojdzie. Niezależnie czy to święta czy luźniejszy okres. A klient to czyta, że "na jutro" i uznaje za wiążące.
Mam ustawione, że do 12:00 nadamy paczki tego samego dnia i ta informacja powinna być widoczna, a przewidywane czasy dostawy dla każdej opcji dopiero w rozwinięciu. Ja się muszę wywiązać z wysyłki do danej godziny, klient w jakimś stopniu może zrozumieć co mu obiecujemy ( my i Allegro razem ) i sytuacja jest klarowna.
A tak, drogie Allegro, robiliście mi tak, że kilka dni temu na aukcjach mimo moich ustawień wysyłki do 12, o godzinie 13 jeszcze widniała dostawa na jutro. Zwykle się udawało, ale to ja znam możliwości naszej firmy, kurierów i sytuacje które mogą się zdarzyć. A dzisiaj, drogie Allegro, zrobiliście nam wolne gdy wiemy, że jeszcze dziś moglibyśmy uczciwie wysyłać paczki które dojdą przed świętami.
Wątpię żeby za tym ruchem szła jakaś logika - wpływy z oficjalnego sklepu to pewnie jakiś mały procent w porównaniu do tego co płacimy my - sprzedawcy w prowizjach. Strzeliliście w stopę nam, sobie i klientom którzy ruszą do zwykłych sklepów, stojąc w kolejkach stracą czas i pieniądzę.
Wesołych Świąt drogie Allegro!
w punkt - dołączam się