anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego na moim koncie zablokowana jest wpłata w kwocie 100 zł? Proszę o przelew na podane przeze m

Client:70226000
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dlaczego na moim koncie zablokowana jest wpłata w kwocie 100 zł? Proszę o przelew na podane przeze mnie konto

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A allegro czasem nie wymagało od Ciebie danych do weryfikacji konta? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70226000 Widzę, że weryfikacja konta do wypłat jest w toku. Kiedy wykonałeś przelew weryfikacyjny? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:70226000 Aktywowanie konta do wypłat, PayU to 3dni o ile dane są zgodne.

oznacz moderatorów