Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
I nie tylko w statystyki. I mam powód aby nie wierzyć. Sprzedaż spadła mi niemal do zera więc mam czas aby zająć się czymś innym niż pakowanie i wysyłka. W terminie od 21.04 do 19.05. miałam 16 wysyłek. Allegro pokazuje 17, nie uwzględniając przesyłki gdzie kupujący zrezygnował gdyż nie doczytał informacji że wysyłka nastąpi za około 30 dni i kasa została natychmiast zwrócona ( ale prowizja niestety już nie, i wisi do dziś ) poprzez Allegro. Z tych 16 wysyłek 4 zostały wysłane tego samego dnia w którym zostały zakupione co stanowi 25%. Statystyki Allegro pomimo że mam uzupełnione wszystkie ( 100% ) numery przesyłek pokazują że mam okrąglutkie zero przesyłek nadanych w tym samym dniu. Dodatkowo mam jeszcze 3 przesyłki które kwalifikowały by się do uznania że zostały nadane w tym samym dniu gdyż są to przesyłki dotyczące zakupów w późnych godzinach nocnych, po 22 ale przed północą, więc powinno być oczywiste że nikt ich o tej porze nie wyśle i moim zdaniem wysyłka w godzinach do 22 następnego dnia ( czyli najbliższe 24 godziny ) powinna być liczona tak jak wysłane w dniu zakupu. Ale to jest tylko moje przemyślenie. Tym nie mniej mam obawy że cała reszta jest liczona w równie " dokładny" sposób.
Tu nie wiele rzeczy jest oczywistych a często zupełnie mijających się z logiką też nie brakuje . My na swoim koncie firmowym mamy tylko niecałe 20% wysyłek tego samego dnia ,bo nie da się wysyłać wieczorem a wtedy kończą się u nas aukcje i klienci zazwyczaj wtedy płacą . Wszystkie wysyłki staramy się wysyłać w terminie 24 h tak jak sami ustaliliśmy ,niestety ale przesyłka opłacona przed północą a wysłana o 5-tej rano np. InPostem się nie łapie do wysyłki tego samego dnia.
A moim zdaniem powinna. Jeżeli zostanie wysłana w czasie do 24 godzin od jej opłacenia to powinna liczyć się jako wysłana w dniu zakupu. Ale to jest moje zdanie które ma zerowy wpływ na to co dzieje się na Allegro.
kurde to nieźle, nie pomyslałbym, że to tak działa - to co napisałeś powyżej to powinna być oczywista oczywistość; a tu wychodzi, że ktoś kupi 23:55 to powinieneś spakować w pięć minut i jeszcze potem masz to wsadzić do paczkomatu 🙂 Ja (piiiiiiii), co oni robią z tego portalu...? Z 60% tematów tutaj to można mieć tutaj bekę większą niż z memów z nosaczami... teraz mój faworyt to temat z drzewkami - reklamowanymi przez klientkę (można ją jeszcze tak nazwać), które reklamuje drzewka, zakłada dyskusję, ale nie chce ich zwrócić bo jej na tych drzewkach zależy - a sprzedawca ma pilnować terminów odpowiedzi w dyskusji, bo nosacz dostanie zwrot z protect'a , którym Allegro obciąży sprzedawcę! BRAWO WY!
Znam ten " bul ". Przecież jestem tu już ponad 15 lat. Czytałam Twój wątek. Podobny przypadek miałam kilka tygodni temu. Klient kupił kilka układów scalonych z demontażu. Czyli takich które już pracowały. Po około 2 tygodniach kupił następną porcję bardzo podobnych. Po około miesiącu od drugiego zakupu widzę że przybył mi 1 neg. Czytam kto co i okazuje się że to ten własnie kolo. Zamiast reklamować podobno nie oryginalne elementy, ( kwota zakupu łącznie około 100 zł ) wysmażył nega. I nie chodzi o to że nie działały a o to że według niego nie były oryginalne, co jest totalną bzdurą. Rozumiała bym gdyby nie działały ( co czasem się zdarza ) ale gdyby nie działały to raczej nie podarował by mi ponad 120 zeta. Wolał stracić 110 zeta ale zaistnieć i zrobić komuś " koło pióra " ? Różni ludzie z różnych rzeczy czerpią satysfakcję.
Życzę jak najmniej podobnych klientów
@cztery_bez_atu sprawdziłam to. W ciągu ostatnich 30 dni (od 19.04-19.05) miałaś 18 zamówień. Żadne z nich nie zostało oficjalnie anulowane (nie mamy o tym informacji w systemie), a jedynie do zamówień nr 6fe56260-1375-11ef-b805-bda288a7cad2 i nr 78c7e3d0-0e16-11ef-bc32-69b4bb219e35 nie został dodany numer przesyłki (i pewnie to drugie zostało anulowane, ponieważ widzę zwrot dla kupującego).
W jakości bierzemy pod uwagę wszystkie złożone zamówienia, dlatego wszystkie są brane pod uwagę, ponieważ zostały złożone w ciągu ostatnich 30 dni.
W mierze "szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Dlatego Twoje zamówienia, nawet jeśli zostały wysłane tego samego dnia, w którym kupujący złożyli zamówienie, nie zostały wzięte pod uwagę w tej mierze, ponieważ deklarujesz dłuższy czas wysyłki w ofertach.
Więcej informacji na temat poszczególnych miar w jakości sprzedaży, znajdziesz w tym artykule.
"Dlatego Twoje zamówienia, nawet jeśli zostały wysłane tego samego dnia, w którym kupujący złożyli zamówienie, nie zostały wzięte pod uwagę w tej mierze, ponieważ deklarujesz dłuższy czas wysyłki w ofertach."
Kwintesencja tego portalu 😁
Możesz wszystkie zamówienia zawozić do sortowni o 23:59 tego samego dnia (bo do statystyk nie liczy się moment nadania w paczkomacie, tylko moment, w którym kurier odbierze paczki), a i tak będziesz mieć 0% szybkiej wysyłki, ponieważ deklarujesz wysyłkę w np. 3 dni.
Bareja miałby materiał na serial-tasiemiec...
@cztery_bez_atu sprawdziłam to. W ciągu ostatnich 30 dni (od 19.04-19.05) miałaś 18 zamówień. Żadne z nich nie zostało oficjalnie anulowane (nie mamy o tym informacji w systemie), a jedynie do zamówień nr 6fe56260-1375-11ef-b805-bda288a7cad2 i nr 78c7e3d0-0e16-11ef-bc32-69b4bb219e35 nie został dodany numer przesyłki (i pewnie to drugie zostało anulowane, ponieważ widzę zwrot dla kupującego).
W jakości bierzemy pod uwagę wszystkie złożone zamówienia, dlatego wszystkie są brane pod uwagę, ponieważ zostały złożone w ciągu ostatnich 30 dni.
Również te które w ogóle nie zostały opłacone i w związku z tym nie mogły być wysłane?
W mierze "szybka wysyłka" sprawdzamy procent zamówień z ostatnich 28 dni, które zostały przez Ciebie wysłane w dniu zakupu. Obliczamy: ile zamówień wysyłasz tego samego dnia – dla ofert z deklaracją wysyłki natychmiast lub w ciągu jednego dnia – w stosunku do wszystkich Twoich zamówień (bez względu na ich deklarowany czas wysyłki).
Dlatego Twoje zamówienia, nawet jeśli zostały wysłane tego samego dnia, w którym kupujący złożyli zamówienie, nie zostały wzięte pod uwagę w tej mierze, ponieważ deklarujesz dłuższy czas wysyłki w ofertach.
Rozumiem. A myślałam że wykryłam aferkę.
Tym nie mniej nie jestem zadowolona z takiego sposobu liczenia. I jak się okazuje nie tylko ja.
Ale w drugą stronę ( opóźnienie wysyłki ) już są oczywiście liczone. To podobnie jak z komentarzami. Pozytywne od tego samego kupującego liczą się tylko raz, ale negatywne wszystkie obojętnie ile ich jest.