Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Kolejny problem z Kolporterem. Tym razem klientka wybrała punkt:
Allegro Punkty Kolporter, epaka (Kolporter A004043)
J.Kilińskiego 1-5
80-452 Gdańsk
Podczas generowania etykiety, nie widzi tego punktu. Załączam zrzuty. Co mam teraz zrobić, bo muszę tą paczkę wysłać jeszcze dzisiaj?
@Amorenka Sprawdź proszę czy problem występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki.
@nat_not Problem również występuje na innej przeglądarce i czyszczenie też nie pomaga. Nie widzi tego punktu Kolportera.
@Amorenka Dziękuję za doprecyzowanie. Przekazałam tę sprawę do działu technicznego.
@nat_notProblem tkwi w tym konkretnym punkcie Kolportera. Przed chwilą wygenerowałam etykietę do innego zamówienia i nie było problemu.
@Amorenka Możesz mi podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem?
@nat_notProblem został naprawiony. Punkt jest już na mapie i na liście "Najbliższe punkty".
Ze względu na to, aby zapewnić klientom jak najwyższy standard i jakość obsługi, a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z zakupów, deklaruję czas wysyłki natychmiast. Zamówienie byłam zmuszona wysłać w piątek (22.10.21) inną formą dostawy w porozumieniu z klientem. Z tego tytułu poniosłam koszty. Czy w tym przypadku, jeśli wina leży po stronie technicznej systemu (nie mogłam wygenerować etykiety, która przysługiwała do zamówienia), mogę starać się o rekompensatę poniesionych kosztów w jakiejkolwiek formie?
@Amorenka Chyba nie wierzysz w to co piszesz.
@Amorenka Napisz proszę jakie koszty poniosłaś w związku z wysyłką inną metodą dostawy.
@nat_notWybrałam metodę kurierem DPD. Koszt przesyłki 10,99 zł brutto. Oczywiście posiadam dokumenty potwierdzające nadanie przesyłki dla tego konkretnego zamówienia.
Jesli klient wybrał dostawę do punktu, a ty zaoferowałaś kurierska to moim zdanie Allegro powinno ponieść koszty dostawy innego przewoźnika, ale co najwyżej do punktu.
@Halfrunt Poczekam jednak na zdanie Allegro ;). Pozdrawiam.
Daj znać jaką rekompensatę uzyskasz.
@Amorenka Przekazałam tę informację do osób decyzyjnych. Niestety najprawdopodobniej dzisiaj nie dostanę odpowiedzi, dlatego proszę Cię o cierpliwość.
@nat_notSerdecznie dziękuję za pomoc.
@Amorenka Dostałam informację, że zwróciliśmy Ci koszty (10,99 zł), odejmując je od rachunku w Allegro 31.10.2021 o godzinie 17:31.
@nat_notJeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc. Jest Pani super ;-). Pozdrawiam.
😁
A co to za błędy systemowe allegro nie płaci już sprzedawca? , tylko portal ma ochotę zwracać koszty? To coś nowego.