anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego podczas generowania etykiety nie widzę punktu Kolporter?

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry.

Kolejny problem z Kolporterem. Tym razem klientka wybrała punkt:

Allegro Punkty Kolporter, epaka (Kolporter A004043)

J.Kilińskiego 1-5
80-452 Gdańsk

Podczas generowania etykiety, nie widzi tego punktu. Załączam zrzuty. Co mam teraz zrobić, bo muszę tą paczkę wysłać jeszcze dzisiaj?

kolporter2.pngkolporter.pngkolporter3.png

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Sprawdź proszę czy problem występuje również wtedy, gdy korzystasz z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  Problem również  występuje na innej przeglądarce i czyszczenie też nie pomaga. Nie widzi tego punktu Kolportera.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Dziękuję za doprecyzowanie. Przekazałam tę sprawę do działu technicznego. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notProblem tkwi w tym konkretnym punkcie Kolportera. Przed chwilą wygenerowałam etykietę do innego zamówienia i nie było problemu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Możesz mi podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

872029ee-3166-11ec-899e-bd1c82378001
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notProblem został naprawiony. Punkt jest już na mapie i na liście "Najbliższe punkty".

Ze względu na to, aby zapewnić klientom jak najwyższy standard i jakość obsługi, a także zapewnić jak najlepsze wrażenia z zakupów, deklaruję czas wysyłki natychmiast. Zamówienie byłam zmuszona wysłać w piątek (22.10.21) inną formą dostawy w porozumieniu z klientem. Z tego tytułu poniosłam koszty. Czy w tym przypadku, jeśli wina leży po stronie technicznej systemu (nie mogłam wygenerować etykiety, która przysługiwała do zamówienia), mogę starać się o rekompensatę poniesionych kosztów w jakiejkolwiek formie?

oznacz moderatorów

Client:102914025
#7 Wielbiciel#

@Amorenka Chyba nie wierzysz w to co piszesz.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Napisz proszę jakie koszty poniosłaś w związku z wysyłką inną metodą dostawy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notWybrałam metodę kurierem DPD. Koszt przesyłki 10,99 zł brutto. Oczywiście posiadam dokumenty potwierdzające nadanie przesyłki dla tego konkretnego zamówienia.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jesli klient wybrał dostawę do punktu, a ty zaoferowałaś kurierska to moim zdanie Allegro powinno ponieść koszty dostawy innego przewoźnika, ale co najwyżej do punktu.

oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@Halfrunt  Poczekam jednak na zdanie Allegro ;). Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Daj znać jaką rekompensatę uzyskasz.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Przekazałam tę informację do osób decyzyjnych. Niestety najprawdopodobniej dzisiaj nie dostanę odpowiedzi, dlatego proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notSerdecznie dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Amorenka Dostałam informację, że zwróciliśmy Ci koszty (10,99 zł), odejmując je od rachunku w Allegro 31.10.2021 o godzinie 17:31.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Amorenka
#9 Pomysłodawca#

@nat_notJeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc. Jest Pani super ;-). Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

😁

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A co to za błędy systemowe allegro nie płaci już sprzedawca? , tylko portal ma ochotę zwracać koszty? To coś nowego.

oznacz moderatorów