Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wczoraj poprosił w osobnej wiadomości o szybką wysyłkę , odpowiedź otrzymał w 3 minuty , tak zareagował na to system jakości .....zgroza , ewidentne działanie na szkodę.
Za szybko odpisałeś ewidentnie
@NipponShorty @mdrogeria Co nagle to po diable
@mdrogeria Według Allegro powinieneś wysłać w minutę po złożeniu zamówienia i odpowiedzieć w dwie. :))
A to na pewno za to, a nie np czas wysyłki? Z tego zrzutu to tylko widać, że jest mniej punktów ale nie widać za co mniej.
A ja wczoraj wynękałam kliknięcie na zwrot klienta co nie odebrał, bo podobno informacji o paczce nie miał. W końcu punkty za zwrot...
Swoją drogą to były ostatnio jakieś chyba posty dotyczące braku kodów odbioru to przypadkiem nie dotyczyło poczty do punktów żabki?
@mdrogeria Najwidoczniej system punktacji Allegro jest bardziej wyczulony na "krzywdę" klienta w przedświątecznym ferworze zakupów. 🤣
całe 3 minuty czekania.....
Mnie dziś dopadło:
- wysyłka tego samego dnia tylko 53%
Czemu ?
Bo Janusze zamówiły wczoraj tuz przed północą. Ryncyyyyyyy opadajooooo 😛
Drogi @mdrogeria! Twoja jakość sprzedaży wciąż jest na najwyższym poziomie.
Wydaje mi się, że już o tym pisaliśmy, ale jeszcze raz; wynik (-11 punktów) nie oznacza odjęcia punktów za jakieś konkretne działanie, jak sugerujesz za odpowiedź na wiadomość kupującego w ciągu 3 minut.
Jest to porównanie do wyniku z poprzedniego dnia. Nie oznacza to, że odjęliśmy 11 punktów, tylko że wczoraj miałeś po przeliczeniu o 11 punktów więcej.
Wiadomość o której piszesz w ogóle nie jest uwzględniona w jakości sprzedaży, pewnie kupujący wysłał ją z poziomu zamówienia, a nie oferty (a tylko te bierzemy pod uwagę w obliczaniu jakości).
@la_nika więc gdzie uciekły ? , od wczoraj nie wydarzyło się nic poza tym jednym pytaniem od klienta
Wydarzyło się. Zawsze się wydarza np: przestały się liczyć wysyłki sprzed miesiąca, a zaczęły się liczyć wysyłki z wczoraj. Zjedź poniżej screena i zobacz przy czym masz na czerwono minus. Z tego zrzutu nie widać za co to... Mogły odpaść dobre komentarze i punktacja się zmniejszyła...
@AnnaG-Antyki nigdzie nie mam minusa , tylko na krzywej
A to rzeczywiście troszkę dziwne. Gdzieś ten spadek powinien być.
@mdrogeria pobrałam raport z wykazem ostatniego miesiąca, żeby to sprawdzić (też możesz go pobrać i przeanalizować). W ciągu miesiąca różnice najczęściej wynikają z różnych danych w zakładce "Szybka wysyłka".
Jeśli chodzi o terminowe odpowiedzi, to wczoraj przestały się liczyć punkty za terminowe odpowiedzi, ponieważ minęło 30 dni od ostatniego pytania zadanego z poziomu oferty, na które odpowiedziałeś, więc w mierze "Terminowe odpowiedzi" oraz "Średni czas odpowiedzi" nie było punktów, ale wpadły w "Brak pytań od klientów" i "Brak wiadomości w dyskusjach".
Finalnie po przeliczeniu przedwczoraj punktów było 469, wczoraj 458, a dzisiaj 467, więc w zakładce dzisiaj widzisz +9, ale nie oznacza to, że dodaliśmy na Twoje konto 9 puntów, tylko wczoraj w "Szybka wysyłka" punktów było 138, a dzisiaj 147, więc różnica w finalnej punktacji to właśnie 9 punktów.
Tak samo jak wczoraj nie odjęliśmy 11 punktów, tylko tyle wynosiła różnica w punktacji w porównaniu z poprzednim dniem.
oooo łatwizna przecież.....
uśmiałem się do łez 😉
Mamy punkty odejmowane za brak odpowiedzi, jeśli brak odpowiedzi w nocy o północy i nad ranem. Ja nie chcę pracować 24H 😉 Jak żyć 😛
@bosek_2804 nie wiem jakiego konta dotyczy Twoja wiadomość, ale to tak nie działa.
Nie masz odejmowanych punktów jeśli nie odpowiesz na wiadomość od kupującego w nocy. Jeśli kupujący zada pytanie z poziomu oferty, odpowiedź w ciągu 24h uznamy jako terminową.
W mierze Średni czas odpowiedzi nie przyznajemy ujemnych punktów. Punkty zdobędziesz, jeśli Twój średni czas odpowiedzi wyniesie mniej niż 24 godziny. Za każdą pełną godzinę poniżej 24 godzin uzyskasz 5 punktów.
@mdrogeria Daj spokój, biez wodki nie razbieriosz - jak mawiał klasyk. Ewentualnie bez doktoratu z Collegium Tumanum. Szkoda czasu i nerwów, w końcu i tak jesteś super plus 😎