anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd i wypisujecie im że przesyłka jest opóźniona????

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Już zaczynają mi pisać klienci, by anulować ich wysłane już zamówienia, bo wypisujecie im bzdury, że przesyłka oczekuje na nadanie i jest opóźniona, gdy faktycznie jest wysłana...

bdce3200-5be9-11f0-acd1-0d8820724b08

f8d02d80-5be0-11f0-8fee-21e6bafc1a06

810e0330-5bdb-11f0-a4fb-2959fa5b08ca

b53f0b80-5bc8-11f0-8c83-414ce4162a85

93851f80-5bc7-11f0-b1ea-19a4a01d5d14

98df5260-5beb-11f0-b94b-f129b0f57ade

i wiele innych zamówień, nie będę tracił czasu na wypisywanie wszystkich. Zróbcie z tym porządek.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM Nie widzę, aby były opóźnienia. Gdzie klienci to zgłaszają? Gdzie otrzymują taką informację? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Kilkadziesiąt przesyłek wysłanych wczoraj ma status na waszym zawsze wspaniałym i najadekwatniejszym do rzeczywistości trackingu status oczekuje na nadanie - jak widać na poniższym screenie. W związku z tym zapewne to Wasz system generuje informacje dla kupujących o opóźnieniach, się zgadza?

1.jpg

 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

TechartGSM_0-1752072243319.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM wyjaśniamy tę sytuację z Pocztą Polską. Czy możesz potwierdzić, że nadajesz przesyłki przez E-nadawcę lub inne zewnętrzne narzędzie? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Wszystko nadane przez Allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM ok, dziękuję przekażę to w konsultacji.
Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Dzisiejsze wszystkie dokładnie to samo.

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@TechartGSM Powiedz mi jaką masz wartość punktów w "wysyłka w terminie" w jakości sprzedaży? U mnie jest 0/40, mimo że wszystko wysyłam na czas - być może te dwie rzeczy są powiązane. System okłamuje kupujących, dodatkowo odejmuje punkty.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@foto-hurtownia Póki co mam 36/40, ale jak widzę za chwilę się to zmieni...

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Zajmie się tym ktoś SKUTECZNIE? Kolejne zgłoszenia zwrotów, bo okłamujecie ludzi że przesyłka jest opóźniona, a w perspektywie stos negatywów!

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@TechartGSM Ta, teraz mam już -3/40. Japierdziele.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Czy byłybyście tak miłe i zbadały sprawę? Bo jak tak dalej pójdzie, to mi Smarta cofnie xD

 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@TechartGSM spokojnie odpiszą ci, że te negatywy to subiektywna ocena kupującego xD

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM zajmuję się tą sprawą. Na razie otrzymałam informację, że dla nowych przesyłek ten problem nie powinien już występować. Konsultuję jeszcze co go spowodowało i czy możemy zaktualizować statusy, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia te rzeczy nie są powiązane. 
Poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego w Twoim przypadku, niektóre zamówienia nie zostały zaliczone jako nadane w terminie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@la_nika Dziękuję! Czekam zatem

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#13 Ambasador

@la_nika I jak?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@foto-hurtownia otrzymałam odpowiedź, że zespół pracuje już nad naprawą błędu, który powoduje wyświetlanie niepoprawnych informacji w raporcie skuteczności wysyłki, jednak ten błąd nie wpływa na logikę oceniania sprzedawcy. Czyli na finalną punktację w jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM dziękuje za Twoje zgłoszenie! Ten problem nie będzie pojawiał się przy kolejnych przesyłkach. Wyjaśniamy tę sytuację z przewoźnikiem. Gdybyś otrzymał negatywne oceny z tego powodu, zgłoś to proszę do nas. Nie mogę zapewnić, jaka będzie decyzja odnośnie do nich, ponieważ nie przewidzę treści tych ocen, ale zapewniam, że dokładnie je przeanalizujemy.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów