Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nasza społeczność się rozrasta. Z każdym dniem przybywa sprzedających i kupujących z różnym poziomem wiedzy o Allegro. Cieszymy się, gdy bardziej doświadczeni pomagają tym, którzy dopiero rozkręcają swój biznes lub dokonują pierwszych zakupów.
Widzimy też jak dużą popularnością cieszą się nasze sekcje “Zapytaj eksperta”. Doceniacie możliwość wymiany opinii i zadawania pytań specjalistom Allegro bezpośrednio zaangażowanym w pracę nad konkretnymi rozwiązaniami, które wprowadzamy.
Dzisiaj chcemy Wam zaproponować kontakt z przedstawicielem – DHL Parcel – ekspertem w obsłudze branży e-commerce. Pan Michał (@DHLParcelPolska) zostanie z nami dłużej, co oznacza, że od teraz będziecie mogli go wywoływać w dyskusjach, by uzyskać informacje odnośnie oferty DHL Parcel oraz wskazówki dotyczące wyboru i współpracy z firmą kurierską.
To kolejny krok, by Allegro Gadane stało się miejscem, w którym otrzymacie kompleksową pomoc w wielu obszarach.
Dzień dobry Państwu, bardzo się cieszę z dołączenia do Allegro Gadane.
Zapraszam oczywiście do kontaktu ze mną w tematach jakie zostały opisane wyżej 🙂
Michał
DHL Parcel Polska
Czemu nie? Chciałem zapytać jak się miewa usługa "kurier wieczór"? Mieliśmy ją przez moment w ofercie, ale szybko okazało się, że dla 60% przesyłek wieczór zaczynał się o godzinie 13tej w południe. Klienci mieli pretensje do nas, więc wycofaliśmy usługę z oferty. Jak to wygląda obecnie?
Obecnie pracujemy na zmianami w usłudze Kurier Wieczór, niebawem poinformujemy co i kiedy ulegnie zmianie.
Jasny gwint- jaka frekwencja. 11h/ 1 osoba.
@pulkownik66 Tutaj tylko przedstawiliśmy Wam nowego eksperta. Pana Michała możecie wywoływać również w innych wątkach, bo - jak pisałam wyżej - zostanie z nami dłużej.
Warto więc zapamiętać login @DHLParcelPolska i kiedy pojawią się pytania o ofertę DHL, przywołać go w dyskusjach.
@nat_not to może zamiast zapamiętać lepiej stworzyć listę ekspertów którzy zostają na dłużej i przypiąć w widocznym miejscu?
@dawal50 Można przypiąć. Ale można też wejść na taki profil - w tym przypadku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/20130 - i dorzucić sobie tę stronę do zakładek w przeglądarce (albo dodać do zakładek na gadane - opcje u góry po prawej, nad przyciskiem "rozpocznij temat").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@dawal50 masz 100% racji. Prawdopodobnie wkrótce pojawią się na stałe kolejni eksperci, wtedy zrobimy taką listę 🙂 Dzięki!
@msniezek dużym ułatwieniem dla kupujących byłaby możliwość konsultacji z ekspertem od odróżniania podróbek od oryginałów, jeszcze przed dokonaniem zakupu. Będzie tutaj taki ekspert?
@xyz96 taki ekspert nie istnieje. Są natomiast eksperci poszczególnych marek, ale marek są tysiące. Może źle Cię zrozumiałem?
@msniezek owszem, istnieje ekspert uniwersalny, który mógłby zapobiec wielu przypadkom zakupu podróbek. "Dla chcącego nie ma nic trudnego". Rozumiem, że tutaj takiego eksperta nie będzie. Uniwersalny - to tak jak nieoryginalne kołpaki uniwersalne Opel, wystawione przez Supersprzedawcę poza kategorią Oryginalne, a mimo to opatrzone znakami marki "jedynie w celu informacyjnym". Takich przykładów jest tysiące.
https://allegro.pl/oferta/kolpaki-15-opel-13-14-16-combo-calibra-meriva-lsm-8945365992
Witamy, każdy ekspert (praktyk) mile widziany, naszym zdaniem to bardzo dobry kierunek!
Jak włączyć DHL Smart?
Obecnie nie ma nas w ofercie Smart.
OK, ale jeśli Sprzedawca sam zapewni warunki identyczne ze Smart dla DHL, czyli ustawi bezpłatną wysyłkę i zwrot, to taka oferta powinna pojawiać się w Smart. Inaczej jest to nieuczciwa konkurencja. Dopilnujcie też właściwego położenia filtru darmowych przesyłek. Dlaczego darmowe Smart czyli UPS i DPD są na samej górze ekranu, a darmowe DHL dwa ekrany niżej? Nie do znalezienia. Filtry darmowych wysyłek powinny być obok siebie.
@nikl Allegro Smart! to płatna usługa, którą oferujemy kupującym. Jej dostępność w ofercie staje się kluczowa dla klientów, którzy z niej korzystają, dlatego znajduje się na samej górze opcji filtrowania. Jest to ułatwienie, które wprowadziliśmy z myślą o lepszym dopasowaniu wyników wyszukiwania do wymagań kupujących.
Chcieliście lepszego dopasowania wyników, a wyszło jak zawsze, czyli gorsze dopasowanie wyników. To dlatego, że wszystkie formy bezpłatnej wysyłki powinny być filtrowane jednocześnie lub w jednej grupie obok siebie. Tego szukają Kupujący i to jest kluczowe, a nie to czy usługa nazywa się Smart, czy Piard.
Efekt jest beznadziejny, bo Kupujący nie znajdują wszystkich bezpłatnych przesyłek, a część doskonałych przewoźników jest odrzucana. Musicie albo naprawić te filtry, albo dołączać do Smart i odpowiednio oznaczać, także niezależnych przewoźników, jeśli Sprzedawca na swój koszt oferuje warunki identyczne ze Smart. Teraz to jest dyskryminacja i nieuczciwa konkurencja.
A kiedy będzie DHL w ofercie Smart
@izobud_ol już jest Allegro Kurier DHL