anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładc

MAMY ROZWIĄZANIE!
IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Dostaję co chwila (kilkadziesiąt już) maile o treści:

Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.

Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Problem w tym, że korzystamy od lat tylko z jednego adresu e-mail przypisanego jako adres główny i adres kontaktowy. Proszę o kontakt.

oznacz moderatorów
142 ODPOWIEDZI 142
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX są to wiadomości od Twojego brokera tanieprzesylkikurierskie.pl. Ponieważ jego adresu e-mail nie masz dodanego do swoich dodatkowych adresów e-mail te wiadomości odbijają się i nie mogą być dostarczone. 
Działam w tej sprawie, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#

Witam. ja dostaje taki same email'e dzisiaj 3 (wykasowałem adresy, skanuje co jakiś czas PC - jest się czego obawiać?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel1ch Cześć. 🙂 Sprawdziliśmy Twoje konto i nie widzimy na nim śladów włamania, zatem po tej stronie wszystko jest okej. W tym przypadku wyloguj swojego mejla ze wszystkich urządzeń, a następnie zmień hasło do skrzynki. 

oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#

wrzucam jeszcze emial'e które wykasowałem ale znowu się pojawiły 

amohammed@axelhometech.com

pecqueuxe@wanadoo.fr

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel1ch Wykluczyliśmy włamanie, co oznacza, że ktoś loguje się na Twoje konto. Czy nikt z Twojej rodziny/przyjaciół nie ma do niego dostępu? 

oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#

Nie korzystam tylko ja tylko  na 2 urządzeniach (PC i tel.) 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel1ch Tutaj znajdziesz listę wszystkich urządzeń, na jakich jest zalogowane Twoje konto: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/logowanie-i-hasloCzy odnajdujesz jakieś obce urządzenie? 

oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#

nie ma nazw urządzeń ale podejrzewam mój telefon i PC

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@pawel1ch W takim razie wyloguj się proszę ze wszystkich urządzeń, a następnie zmień hasło do swojego konta. 

oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
pawel1ch
#8 Zapaleniec#

już usunąłem  z moich adresów allegro 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@IDEALFIX wracam z informacjami w tej sprawie. Wiadomości wysyłane z podstawowego adresu w domenie przesylkikurierskie.pl dotyczące przesyłek kupujących są już wprowadzone, więc takie wiadomości docierają do kupujących. Natomiast wiadomości, do których otrzymałaś komunikat, o którym piszesz wyżej, zawierały reklamy. Dlatego zdecydowaliśmy się nie dodawać ich do sprawdzonych adresów. W tej sytuacji zignoruj proszę powiadomienia na ten temat.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
IDEALFIX
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
kamario1
#8 Zapaleniec#

Witam. Od kilku dni dostaję od Allegro wiadomości o treści:

Do Twojego adresata/kontrahenta została wysłana wiadomość z adresu, który nie znajduje się w zakładce Moje adresy e-mail. Nie mogliśmy jej więc dostarczyć.

Jeśli prowadzisz korespondencję z dodatkowych adresów, dodaj je do powyższej zakładki i ponownie wyślij wiadomość.

Sęk w tym że nikomu nie wysyłam żadnych wiadomości i z nikim nie koresponduję. Co z tym począć? Dziękuję 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kamario1 wejdź proszę w zakładkę Moje adresy e-mail, czy możesz napisać jakie adresy są tam do zaakceptowania lub przesłać zrzut ekranu z tej zakładki? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
kamario1
#8 Zapaleniec#

Chciałem wejść w zakładkę moje adresy  za pomocą aplikacji ale nie działa. Nie wiem czy ma znaczenie to że jestem w Szwajcarii.  Zalogowałem się na komputerze i sprawdziłem ,były tam trzy adresy mailowe dodatkowe i jeden główny. Wszystkie moje. 1660335154711.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kamario1 Dziękuję, czy możesz przesłać do nas jedną z tych wiadomości za pomocą funkcji "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl? Postaramy się to wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kamario1 Dziękuję, dostałam Twojego maila i sprawdzimy tę sytuację po naszej stronie, ale dla pewności przeskanuj proszę wszystkie urządzenia, z których korzystasz programem antywirusowym i koniecznie zmień hasła do swoich kont. Polecam też włączenie dwustopniowego logowania u nas w tej zakładce i sprawdź ustawienia swojej poczty oraz przekierowania emaili, jakie masz tam ustawione. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów