anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodatkowe opłaty UPS

biumax
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

W związku z tym, że ścieżka reklamacyjna w przypadku UPS wydaje się być nieskuteczna i nie otrzymaliśmy od ponad miesiąca odpowiedzi na złożone odwołanie postanowiliśmy nagłośnić sprawę.

Reklamacja za opłaty dodatkowe za wymiar i wagę dla 2 paczek na kwotę łączną 482,99 została złożona 24.01.2025 i po wielokrotnych upomnieniach odrzucona przez UPS 15.04.2025 - 81 dni

Reklamacja została złożona przez Allegro a nie bezpośrednio u dostawcy, ponieważ metoda dostawy to Allegro Kurier UPS.

Zarzucono nam:

UPS_N15_BIGPARCEL_DOPLATA
2 x 41 + 2 x 60 = 202 – nie przekracza 300cm
UPS_N35_DOPLATA_50_70
41 x 31 x 60 = 76260/5000 = 15,25 nie przekracza wagi rzeczywistej paczki 19,90kg
2 x 29 + 2 x 42 = 142 – nie przekracza 300cm
UPS_N34_DOPLATA_40_50
25 x 29 x 42 = 30450/5000 = 6,09 nie przekracza wagi rzeczywistej paczki 14,75kg

A oto towar, który wysłaliśmy - standardowa przesyłka jakich wysyłamy kilkadziesiąt dziennie:
Zrzut ekranu 2025-05-16 172737.png

Może ktoś inny wytłumaczy nam jak taki towar, który waży niecałe 15 kg może być zakwalifikowany jako 45,5 kg? Waga gabarytowa również jest w normie, a kształt przesyłki jest standardowy.

Zresztą nawet jeśli byłoby to możliwe, to czy normalnym jest rozpatrywanie reklamacji przez 112 dni?

Od czasu złożenia reklamacji do dzisiaj wysłaliśmy w tej sprawie łącznie 9 wiadomości, obszerne wyjaśnienia i zdjęcia jasno udowadniające, że nie ma fizycznej możliwości przekroczenia gabarytów dla tego typu paczek i nie spotkaliśmy się z żadnym merytorycznym wyjaśnieniem, dowodami przekroczenia gabarytów albo chociaż odniesieniem się do naszej reklamacji. Monitorujemy pakowanie każdej z paczek, jednak to zdaje się nie wystarczyć w przypadku gdy ktoś postanawia zawłaszczyć sobie nasze środki, nie dotrzymywać żadnego ustawowego terminu oraz nie przedstawić żadnych dowodów i chyba liczy na to, że po prostu zapomnimy o sprawie. 

Jesteśmy rozgoryczeni brakiem pomocy ze strony Allegro i w tym wątku chcielibyśmy nagłośnić temat i prosimy pozostałe pokrzywdzone osoby o kontakt bo skoro nie możemy liczyć na pomoc to nie zamierzamy tego tak zostawiać.

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Numer sprawy: 48998861

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biumax W toku korespondencji zostaliście poproszeni o przesłanie wymiarów towaru po zapakowaniu oraz zawartości przesyłek. Żeby sprawa mogła zostać wyjaśniona konieczna jest współpraca z doradcami, którzy próbują Wam pomóc. Ponieważ w kolejnych wiadomościach nie wskazaliście wymaganych danych, sugeruję, żebyście zrobili to teraz, wysyłając kolejnego maila (w korespondencji nr 48998861). 

Sprawa powinna być wyjaśniona z osobami, które znają szczegóły i są w kontakcie z przewoźnikiem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

biumax
#9 Pomysłodawca#

Proszę nie wprowadzać w błąd,

wszystkie wymiary, wagi, dokumentacje zdjęciową zgłosiliśmy w odpowiedzi już w dniu 15.04.2025 10:24 w odpowiedzi mailowej.

Ponadto odpowiedzieliśmy dnia  07.05.2025 19:33 też we wspomnianym przez Panią wątku mailowym, że te dane zostały podane.

Chcemy wyjaśnić sprawę z osobami, które znają szczegóły ale jakoś nie pomagają nam od blisko 5 miesięcy.Zrzut ekranu 2025-05-16 182544.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biumax Prośba, o której wspominam, została wysłana do Państwa 7 maja. Rozumiem, że uznali Państwo, że wszystkie niezbędne informacje zostały wcześniej podane, jednak ponieważ doradczyni poprosiła o te konkretne dane, ponownie sugeruję ich przesłanie mailem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

biumax
#9 Pomysłodawca#

Udzieliliśmy odpowiedzi 7 maja i wskazaliśmy na dokumentacje załączoną do naszej poprzedniej wiadomości gdzie te dane się znajdują. 

Proszę zwrócić uwagę na załącznik z potwierdzeniem, który wysłaliśmy.

Przesłaliśmy informacje ponownie w wątku mailowym zgodnie z Pani sugestią.

Chciałbym żebyśmy się dobrze zrozumieli, wysłaliśmy odwołanie gdzie zostały zawarte wszystkie informacje także te o które zostaliśmy jeszcze raz zapytani 7 maja, dostali Państwo od nas komplet informacji. Czy rozpatrywanie reklamacji przez 112 dni to standard?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biumax Przesłałam do zespołu zajmującego się Państwa sprawą prośbę o możliwie jak najszybsze działanie. 

Przepraszam w imieniu Allegro, że rozwiązanie tego problemu trwa tak długo. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów