Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Uprzejmie proszę o informację, gdyż reklamacji u przewoźnika nie da się złożyć (nie ma takiego tematu do wyboru przy reklamacji), dlaczego koperta o wymiarach 23x17x3 cm z zawartością stanowiącą małe kółka zostały uznane za nadgabaryt? Dopłata oczywiście doliczona, tylko za co? Numer przesyłki : 26784503808. Waga koperty to niespełna 30 dag.
@AQUASYSTEMS Wybierz temat najbardziej zbliżony do zgłaszanego problemu i złóż reklamację u przewoźnika. Jedynie firma kurierska będzie w stanie udzielić Ci pełnych informacji na temat naliczonej opłaty.
Niestety żaden temat nie jest zbliżony - wszędzie trzeba podać numer klienta i której faktury tyczy się skarga/reklamacja. Fizycznie niemożliwe jest złożenie reklamacji.
@AQUASYSTEMS sprawdź w regulaminie jakie mają wymagania, jak nie jest to firmowa koperta to mogą to traktować inaczej 😞 cuda zaczynają się dziać z częścią dostaw allegro 😞
Problemy mają DPD, DHL ostatnio UPS się pojawia 😞
Dziękuję za podpowiedź - spojrzę. Nie pomyśleliśmy o tym, gdyż wysyłamy na prawdę duże ilości takich samych przesyłek i nie wiadomo skąd nagle kilka ma dopłaty 😞 Nie mówiąc o tym, że z DPD mamy masę dopłat pomimo dostosowania się dosłownie ze wszystkim do wymogów regulaminu. Jak składam (niemiłą już) reklamacje to uznają. Zawsze powołuje się na odpowiedź naszego opiekuna z DPD i jest uznana. Ale ile nerwów i pracy przy składaniu reklamacji to nasze
MAsz w pełni rację, serwis uniemożliwia złożenie reklamacji na pobierane przez siebie opłaty
i dokładnie nie ma takiego tematu w zakładkach pomoc by móc złożyć taką reklamację
Skandalem jest by osoby np: nadające przesyłki przez allegro nie mogły tego zrobić
No i tu jest pies pogrzebany - 3 x 19,99 (niby nie mało), ale dlaczego mam dopłacać do czegoś, co niesłusznie zostało naliczone? Na dodatek ten brak możliwości złożenia reklamacji.... 😡
@AQUASYSTEMS Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Nasz doradca pomoże Ci w zgłoszeniu reklamacji.
@w_kiwi proste pytanie
jak z tej strony
https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych?type=company
przejść
do
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
bo powtórzę za @AQUASYSTEMS allegro ukrywa lub wręcz uniemożliwia złożenie reklamacji
@RED Pod każdym artykułem można przejść do formularza kontaktowego ("Skontaktuj się z nami").
Albo bezpośrednio przez link, który podajemy, chociażby tutaj na Gadane, przynajmniej kilka razy dziennie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂