Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@FHU_ADAMS przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i prześlij w załączeniu odpowiedź otrzymaną od przewoźnika.
Dział opłat zweryfikuje Twoje głoszenie i jeśli opłaty zostały naliczone nieprawidłowo, Doradca wykona ich korektę.
Czy są tu jacyś sprzedawcy, których również dotyczy problem? Wszystkie paczki nadane metodą Allegro Odbiór w Punkcie DHL (DHL POP BOX) dostają dopłatę za niewłaściwy gabaryt. W opisie Allegro jest informacja, że przyjmują paczki do 25kg, nasze nie ważą więcej niż 23kg, rozmiar 45x30x25, obwód - 155. Mamy kontakt z gościem z DHL, który bardzo chce, żebyśmy podpisali z oddziałem umowę, za każdym razem jak przyjeżdża, to mu mówimy, że nie nadaliśmy jeszcze ani jednej paczki bez dopłaty i nie potrzebujemy umowy, bo źle na tym wychodzimy. On sprawdza te przesyłki jakoś w systemie i mówi, że wszystko z nimi w porządku, opłata na pewno nie pochodzi od nich. Obecnie na odpowiedź z działu reklamacji Allegro czekałam miesiąc, po czym dostałam maila, żeby podać sumę dopłat. Odpowiedziałam i teraz pewnie będę czekać kolejny miesiąc na odpowiedź, a w tym czasie nadal nadajemy przez DHL i KAŻDA przesyłka ma dopłatę. Wydaje mi się, że błąd leży po stronie Allegro i bardzo proszę przekazać tę informację gdziekolwiek, żeby ktoś się tym zajął.
@FHU_ADAMS Jeśli reklamujesz usługę, poczekaj na kolejną odpowiedź od osób, które znają szczegóły.