Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,drukowałem już drugą etykietę do DPD ale w ŻABCE wyskakuje i nie chcą przyjąć przesyłki .
Co robić jest jakaś awaria ?
Mam to samo,wlaśnie wracam z dwóch żabek z dwoma przesyłkami, system nie widzi przesyłek, co mam teraz zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@prezento-grzes @AlePiesio Podajcie proszę numery zamówień, których dotyczy ten problem.
Znowu coś w DPD a ja mam takiego kuriera że dłonie opadają .:))) nie odbierze dziś .:)
Jesteśmy w kontakcie z DPD. Obecnie przewoźnik nie potwierdza problemów. Powiniście mieć teraz możliwość nadania tych przesyłek z punktach Żabka. Zgłoszenie wcześniejszych nieprawidłowości będzie analizowane przez DPD.
@prezento-grzes @AlePiesio Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Dzień dobry, Żabka nie przyjęła dziś zamówień z nadaniem DPD (ostatnio było to samo z Pocztex). Numery zamówień: 1729d9a0-10ad-11ef-80ed-9d389c4437bb (DPD 1000757269399U) oraz 5d765b80-0f9b-11ef-928b-fbd87de5d78b (DPD 1000757142633U) . Co znowu jest nie tak? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@haniku Jaki powód nieprzyjęcia paczek Ci podano?
"nie wykryto numeru"
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ kupujący też nam zgłasza problem z nadaniem zwrotu przesyłki (1006398612996U) w Żabce do zamówienia 298ef560-aca9-11ef-a1a5-bd66e724f350 twierdzi, że system nie chce przyjąć przesyłki. W trwającej dyskusji poradziliśmy kontakt z allegro bo to zwrot w ramach smart lub dostawę do innego punktu PickUp
@mirex2005 kupujący powinien się z nami skontaktować (formularz), tak jak zasugerowałeś w dyskusji.
Etykieta została wygenerowana 2 grudnia, więc dzisiaj może mieć problem z nadaniem paczki z innego powodu.