anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD 1019334540241U

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oczekuję wyjaśnień oraz kontaktu z klientem z Waszej strony

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria doprecyzuj proszę, co dokładnie chciałbyś wyjaśnić? Ze statusów przesyłki wynika, że przesyłka została przekierowana ze względu na zamknięty punkt. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta#

@Sa_nova a klient dostał taką informacje ? pewnie o to też w tym chodzi 🙂 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio trochę za mało szczegółów w zgłoszeniu, więc nie wiem do czego konkretnie mam się odnieść. Bazując na statusach ze strony śledzenia przesyłki, widzę informację o powiadomieniu mailowym i SMS (jednak nie mam do tego wglądu). Kiedy dowiem się więcej szczegółów o sprawie, to będę mogła też się do niej konkretniej odnieść. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sa_nova s'il vous plaît , tylko czyją dyspozycją ?

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sa_nova dlaczego przekierowanie zostało wykonane bez uzgodnienia z klientką na dodatek do punktu na drugim końcu miasta , a dostępne są inne bliżej , druga sprawa - dlaczego umożliwiliście klientce wybór zamkniętego punktu skoro Pick-up ma obowiązek zgłosić fakt przerwy minimum 3 dni przed planowanym zamknięciem , data sprzedaży:;

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria dziękuję za doprecyzowanie, będę wyjaśniać temat z przewoźnikiem i wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@mdrogeria

Może to nie było planowane zamknięcie, tylko nagłe.

Ps. W śledzeniu wygląda to jakby przekierowanie było na wniosek którejś ze stron.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pecela klientka dzwoniła z pretensjami , rozumie ,że punkt może być niespodziewanie zamknięty  ,ale dlaczego wywożą przesyłkę na drugi koniec miasta skoro jak Pani twierdzi jest kilka innych bliżej położonych punktów , ja tej przesyłki nie przekierowywałem bo po co , Klientka twierdzi ,że też nie .

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor#

@mdrogeria

A nie jest to czasem punkt własny DPD?

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria kwestia przekierowania paczki jest wyjaśniana z przewoźnikiem i będziemy kontaktować się z Tobą mailowo w tym temacie, w zgłoszeniu o numerze 52452088.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sa_nova lepiej skontaktujcie się z Klientką , to w imieniu tej Pani został utworzony wątek . Na razie tego nie robiłem , ale chyba poproszę ją o udzielenie się w wątku 

oznacz moderatorów