Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Numer nadania:
1000756292963U
Nazwa usługi dodatkowej:
Niestandardowa paczka/paleta
Kod:
DPD_N2_PRZES_NSTAND
Identyfikator zamówienia:
bfb71800-0df9-11ef-9026-f3bf1dd5ddbfIdentyfikator kupującego:
3167020
Przewoźnik:
DPD
https://allegro.pl/oferta/nocnik-sage-green-luma-14415097409
Jakim cudem do wysłanego nocnika DPD doliczyło 20 zł kary, gdzie mogę złożyć reklamację ?
Nie tylko wielkość paczki może mieć wpływ na gabaryt np. paczka niekształtna lub zawinięta w folię . Musisz stosować się do wymogów dostawcy ale często też takie dopłaty są wyssane z palca .
Sprzedajemy od prawie 10 lat na allegro, rozumiem dopłaty za niewymiarowe poduszki, gdzie zwiększyliśmy cenę +20 zł, ale nocnik normalnie spakowany w prostokątny karton? To kradzież w biały dzień.
DPD to standard, reklamować reklamować ....
@DzieckoExpert Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w DPD - formularz. Będziesz do tego potrzebować pełnomocnictwa, które możesz pobrać w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. Wystarczy, że na dole strony klikniesz "pobierz pełnomocnictwo".
Jeśli chcesz żebyśmy my złożyli reklamację dotyczącą Twojej paczki, napisz przez ten formularz.