Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kto wie co to za pozycje na moim rachunku?
Może doliczyli ci za przesyłkę ponad gabarytową ,zdarza się że robią tak nie mając do tego podstaw i liczą że ktoś nie zauważy.
@fordmk_ Tu na forum nikt nie odpowie Ci na to, musisz pytać u źródła.
Może ktoś z moderatorów ci odpowie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a jak nie to pytaj na czacie.
@la_nika skoro to niestandard to przypuszczam, że nadawca chciałby wiedzieć jakie kryteria zostały spełnione bądź niespełnione, że paczke uznano za niestandardową.
taka informacja pozwoli uniknąć nieporozumień oraz dodatkowych dopłat w przyszłości
Przeciez tak duza i szanowana firma jak DPD nie robi ludzi w balona i nie wymysla sobie dopłat za nic.
zapewne potrafią udowodnić słuszność naliczonych dopłat
@Client:80340374, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź.
Otrzymałam informację od DPD, że przesyłka została potraktowana jako niestandardowa ze względu na swój kształt. Przesyłki muszą mieć kształt sześcianu i żadne jej elementy nie mogą wystawać. Informacje te znajdziesz m.in. w naszym artykule.
A gdzie można złożyć reklamacje na takie dodatkowe opłaty, wysyłam już jakiś czas paczki i nigdy nie miałem doliczonych opłat, niedawno zostały mi doliczone chociaż paczka spełnia wszelkie warunki paczki standard opakowanie karton prostokąt wcześniej nie było problemu z taka paczka Pozdrawiam
@Govisklep
Ty pakujesz (jak napisałeś) w opakowania prostopadłościenne (boki są prostokątami), a Moderator-ka wyraźnie napisała, że : "Przesyłki muszą mieć kształt sześcianu " (czyli wszystkie boki kwadratowe).
Może kurier usiadł na paczce i przestała być sześcianem i już jest powód by doliczyć za gabaryt.
@Govisklep Reklamację możesz złożyć, pisząc przez ten formularz.
@nat_not Robimy zdjęcia przed każdą wysyłką. Każdy produkt jest umieszczony w kartonie wykonanym z twardego materiału. Kilkakrotnie byłem świadkiem, jak nasz kurier DPD PRZERZUCANASZE PACZKI do innego samochodu, niestety nie wszystkie trafiają w okno drzwi i lądowały na ulicy i to w biały dzień na oczach gapiów. Ciekawi mnie kto z ramienia Allegro sprawdza jak działa w terenie firma DPD która jako jedyna jest promowana na SMARTa.
Proszę mi jak małemu dziecku wytłumaczyć jaki mamy wpływ na to, że paczka jest ROZDEPTANA na samochodzie a potem trafia do sortowni bezkształtna i jest kwalifikowana jako NIESTANDARD. Kto ma odpowiadać za to DZIADOSTWO???
To w interesie Allegro jest podpisywanie umowy na przesyłki z wiarygodnym partnerem a nie forma 'KRZAK" jaką jest DPD!
Na chwile obecną trwa zabawa w wyjaśnianie pracownikom allegro, skąd na stronie allegro są dodatkowe opłaty, których pracownik nie widzi!!!! a my musimy do każdej interwencji przesyłać printscreeny ???
@m.milek Jeśli konsultant prosi o dodatkowe informacje, robi to, żeby móc Ci pomóc w rozwiązaniu problemu. Czasami nie jest to możliwe bez zrzutów ekranu.
Twoją opinię o DPD przekażę do odpowiedniego zespołu. Zależy nam na tym, żeby klienci byli zadowoleni z usług firm, z którymi współpracujemy.
Jeśli chodzi o kwestię kwalifikacji przesyłek jako niestandardowych, nie jestem w stanie się do niej odnieść. Ta procedura jest w całości po stronie przewoźnika.
@nat_not Szczerze, nie spodziewałem się innej odpowiedzi, żyjemy w czasach spychologii, systemów, pracy zdalnej itp. Uczciwość biznesowa i honor z jakim powinna zachować się firma, która operuje na całym świecie, widać w kraju nad Wisłą ma zwyczajnie.... ( tu każdy dopisze z czym kojarzą się usługi DPD). Z szczerym rozbawieniem przeczytałem jak Pani broni koleżanki i kolegów oraz genialny system Allegro, który w swojej bezsilności doprowadza do tego, że żeby udowodnić że nie jestem blondynem mam przesłać zrzut z ekranu, chociaż w dowodzie osobistym wpisano szatyn a kopia dokumentu jest w posiadaniu Allegro 😄
Ps. Przepraszam że tak całkiem prywatnie spytam, od kiedy jesteśmy na TY, mój pesel zaczyna się od 71 i oczekuję szacunku w odpowiedziach od Pani.
Z poważaniem
Michał Pionk
@nat_not Jak można klientowi tak zdewastować paczkę aby następnie w perfidny i podstępny sposób w takim stanie ją dostarczyć i o dziwo, jakoś skanery na taśmie terminala przeładunkowego nie wykryły nieprawidłowości w kształcie paczki i nie otrzymaliśmy korekty dopłaty za nie standard. DPD https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000345347481U
Mi już szczerze ręce opadają no to DPD i ich nie słuszne dopłaty. Co dwa tygodnie walka z wiatrakami o dopłaty i rok czasu reklamacji odkąd jest SMART.
Dziś kolejne 33 sztuki dopłat, łącznie 650zł kosztów dodatkowych.
wysyłamy produkty w kartonie 145cm x 50cm x 20cm i na 100 takich samych paczek 33 jest policzone jako nie standardowa 🙂
Co DPD na to, że problem ciągle się powiela "będziemy szukać rozwiązania w tej sprawie"
"proszę złożyć reklamację"
- fakt, reklamację uznają po lekkiej batalii, pieniądze otrzymujesz po 6mc 😕
Po prostu TRAGEDIA.
Połowę towaru takiego gabarytu wykluczyliśmy ze sprzedaży, żeby uniknąć tych dodatkowych kosztów i tłumaczenia się "dlaczego znowu dopłata"
Allegro ma to gdzieś, im to nawet na rękę...... ci którzy tego nie kontrolują tracą kilka złotych, a oni w miesiącu masowo na ludziach zarabiają niesłusznie tysiące złotych 🙂
niestety DPD to inny świat. Dzisiaj dostałem zwrot paczki z adnotacją "adresat nieobecny, nie ma możliwości pozostawienia awiza". Dla kuriera DPD jest to powód do tego, żeby paczkę zwrócić do nas i obarczyć nas kosztami wysyłki i zwrotu. Bez drugiej próby doręczenia i bez próby kontaktu z adresatem, chociażby telefonicznego. Z drugiej strony nikt nie zostawia awiza papierowego, tylko adresat dostaje info smsem lub mailem o nieudanej próbie doręczenia. Może ten kurier tego nie wie ?
Jak mam dopłacać po kilka złotych do każdej paczki takim kurierom to wolę nie mieć smarta ,nawet umożliwiając wysyłkę na swój koszt byle nie narażać swojego wizerunku przez takie traktowanie przesyłek .
To jest obecnie sposób prowadzenia biznesu przez DPD. Nie zadowala ich mała marża narzucona przez Allegro, więc chcą zarabiać na dopłatach. To co się wyprawia w tej materii zasługuje na jakąś większą interwencję. Zdarzyło się nawet, że doliczyli 150 zł dopłaty za gabaryt, po tym jak sami paczkę rozwalili i przepakowali w inne (ponadgabarytowe) opakowanie.
@PanHodowca_pl, widzę, że pisałeś do nas w tej sprawie 29 sierpnia. Poprosiliśmy o dodatkowe informacje, które umożliwiłyby złożenie reklamacji w Twoim imieniu (chodziło o przesłanie opisu, potwierdzenie wymiarów paczki oraz jej wagi wraz ze zdjęciem przesyłki, którą nadawałeś przewoźnikowi).